صحت مند غذا

ان 5 پھلوں کے استعمال سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہے گا۔

ذیابیطس کے مریضوں کے لیے مفید پھل: ان پھلوں کے استعمال سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہتا ہے۔ یہ پھل صحت مند ہونے کے ساتھ ساتھ نظام ہاضمہ کو بھی مضبوط بناتے ہیں۔

Diabetes has become quite common nowadays: اس مرض میں مبتلا افراد کے لیے بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول میں رکھنا سب سے اہم ہے۔ اس لیے ہر چیز کو بہت احتیاط سے کھانا پڑتا ہے۔ ذیابیطس کے زیادہ تر مریض پھل کھانے سے گریز کرتے ہیں کیونکہ انہیں لگتا ہے. کہ پھل کھانے سے ان کی ذیابیطس کا لیول کافی بڑھ جائے گا۔ لیکن آج ہم آپ کو کچھ ایسے ہی پھلوں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جنہیں ذیابیطس کے مریض مخصوص مقدار میں کھا سکتے ہیں۔ پھل جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کے استعمال سے جسم کو طاقت ملتی ہے اور نظام ہاضمہ مضبوط ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں. کہ ذیابیطس کے مریض کون سے پھل کھا سکتے ہیں۔

سیب.(Apple)

سیب جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سیب فائبر سے بھرپور ہوتا ہے، جو معدے کو صاف رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ سیب کا باقاعدگی سے کھانا کولیسٹرول، قبض اور الزائمر جیسی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ اگر سیب کو ایک خاص مقدار میں کھایا جائے تو ذیابیطس ٹائپ ٹو کا خطرہ کم کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر آپ کو بھوک نہیں لگتی تو یہ گھریلو ٹوٹکے آزمائیں، آپ کی خوراک بڑھے گی۔

fruits-that-are-good-for-diabetics-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اورنج.(Orange)

نارنجی جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ سنترے میں وٹامن سی پایا جاتا ہے جو کہ جسم کی قوت مدافعت کو مضبوط بنانے میں مدد کرتا ہے۔ نارنجی کا باقاعدہ استعمال جلد کو بھی پرورش دیتا ہے۔ اس لیے اسے کھانے سے جلد کی چمک بڑھ جاتی ہے۔ نارنگی کھانے سے بلڈ شوگر لیول نہیں بڑھتا، اس لیے شوگر کے مریض اسے کھا سکتے ہیں۔

ایواکاڈو۔(avocado)

ایوکاڈو پھل ہر موسم میں آسانی سے دستیاب ہوتا ہے۔ اس کو کھانے سے بینائی ٹھیک رہتی ہے۔ یہ دل کے لیے بہت فائدہ مند ہونے کے ساتھ ساتھ نظام ہاضمہ کو بھی مضبوط کرتا ہے۔ ایوکاڈو میں فائبر بھی پایا جاتا ہے جو معدے کو صاف رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کو کھانے سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہتا ہے۔

امرود۔(Guava)

امرود فائبر اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ جو کہ جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ وٹامن سی بھی جسم کو بیماریوں سے لڑنے کی طاقت دیتا ہے۔ امرود میں سوڈیم اور پوٹاشیم بھی ہوتا ہے، جو جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتا ہے۔ بدہضمی، گیس اور پیٹ میں کھٹی ڈکار کی صورت میں امرود میں کالا نمک ڈال کر کھایا جا سکتا ہے۔

پپیتا۔(Papaya)

پپیتا فائبر سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ نظام ہاضمہ کو مضبوط کرتا ہے اور معدے کی صفائی میں بھی مدد کرتا ہے۔ پپیتا باقاعدگی سے کھانے سے پیٹ میں قبض نہیں ہوتی۔ پپیتے میں اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن بی، فولک ایسڈ، پوٹاشیم اور میگنیشیم وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ پپیتا بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرکے جسم کو صحت مند بنانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: نیند سے اٹھنے کے بعد جسم میں درد؟ یہ 5 گھریلو ٹوٹکے چھٹکارا پائیں گے۔

fruits-that-are-good-for-diabetics-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ تمام پھل ذیابیطس کے مریض آسانی سے کھا سکتے ہیں۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ذیابیطس کے مریضوں کو انہیں صرف ایک خاص مقدار میں کھانا چاہیے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کے خون میں شکر کی سطح بہت زیادہ ہے، تو انہیں کھانے سے پہلے ایک بار ڈاکٹر سے ضرور بات کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"