خواتین کی صحت

حمل کے دوران تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں؟ یہ 5 پھل کھائیں، جسم میں فوری توانائی آئے گی۔

حمل میں تھکاوٹ کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے چند عام اور مزیدار پھلوں کا استعمال کریں تو تھکاوٹ کا مسئلہ دور ہو جائے گا، جانیے ان کے بارے میں۔

پھل وٹامنز اور معدنیات کے اچھے ذرائع ہیں۔ اگر حمل کے دوران خواتین کو تھکاوٹ محسوس ہو رہی. ہو یا کوئی شخص جسم میں توانائی محسوس کر رہا. ہو تو آپ پھل کھا سکتے ہیں۔ پھلوں کا استعمال جسم. میں توانائی بڑھانے کا ایک بہتر آپشن ہے۔ ایک بات کا خاص خیال رکھیں کہ پھلوں کا جوس پینے کے بجائے پھل کھائیں. پھلوں میں موجود فائبر ہی آپ کے جسم کے لیے فائدہ مند ہے. جوس صرف چینی ہے اور کچھ نہیں. اس لیے پھل کھائیں اور ایک وقت میں ایک ہی پھل کھائیں، ماہرین کا خیال ہے کہ پھلوں کو ملا کر نہیں کھانا چاہیے۔ قدرتی شوگر یعنی کاربوہائیڈریٹ پھلوں میں پائے جاتے ہیں، اس لیے ان کا استعمال آپ کو طویل اور مختصر مدت کے لیے توانائی فراہم کرتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم ایسے 5 پھلوں کے بارے میں جانیں گے، جن کے استعمال سے آپ حمل کے دوران تھکاوٹ کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔

1. حمل کے دوران کیوی کھائیں۔(Eat kiwi during pregnancy)

آپ حمل کے دوران کیوی کھا سکتے ہیں۔ کیوی سے جسم کو توانائی ملتی ہے، کیوی میں وٹامن سی، ای، اے، فولک ایسڈ جیسے عناصر پائے جاتے ہیں۔ کیوی کا استعمال پریشانی کا مسئلہ بھی دور کرتا ہے۔ کیوی کے علاوہ آپ چکو بھی کھا سکتے ہیں۔ چکو معدے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس کے علاوہ آپ خوبانی بھی کھا سکتے ہیں۔ خوبانی میں وٹامن سی، اے، ای، کیلشیم، آئرن، پوٹاشیم، فاسفورس جیسے غذائی اجزاء موجود ہوتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ حمل میں خون کی کمی کی شکایت سے بھی بچ سکتے ہیں۔

fruits-to-cure-pregnancy-fatigue-in Urdu

2. حمل کے دوران انار کھائیں۔(Eat pomegranate during pregnancy)

جسم میں توانائی کے لیے آپ انار کھا سکتے ہیں۔ انار میں وٹامن کے، پروٹین، کیلشیم، آئرن کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔ حمل میں ہڈیوں کے گرنے کا مسئلہ بھی ہوتا ہے، جس کی وجہ سے ہڈیاں ہفت روزہ ہوجاتی ہیں، انار کا استعمال ہڈیوں کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے پہلے مہینے کی خوراک: حمل کے پہلے مہینے میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے؟

3. حمل کے دوران سنتری کھائیں۔(Eat orange during pregnancy)

حمل کے دوران تھکاوٹ کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ سنگترے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ نارنگی میں CoQ10، میگنیشیم، پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ نارنجی کے علاوہ اگر آپ لیموں کا استعمال کرتے ہیں تو اس میں میگنیشیم اور پوٹاشیم بھی موجود ہوتا ہے۔ پھلوں کے علاوہ آپ کشمش بھی کھا سکتے ہیں اس میں آئرن کے علاوہ میگنیشیم اور پوٹاشیم بھی موجود ہوتا ہے جس کی وجہ سے جسم کو کافی توانائی ملتی ہے۔ اس کے علاوہ آپ کھجور بھی کھا سکتے ہیں۔ کھجور میں پوٹاشیم موجود ہوتا ہے۔

4. حمل کے دوران سیب کھائیں۔(Eat apple during pregnancy)

آپ ایپل استعمال کرتے ہیں۔ CoQ10، میگنیشیم سیب میں پایا جاتا ہے، اگر حمل کے دوران آپ کا شوگر لیول ٹھیک رہتا ہے تو آپ کیلے کا استعمال بھی کر سکتے ہیں، یہ جسم کو فوری توانائی دیتا ہے یا آپ بلیو بیریز بھی کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ اسٹرابیری بھی کھا سکتے ہیں، اسٹرابیری میں CoQ10، میگنیشیم اور پوٹاشیم پایا جاتا ہے۔

5. حمل کے دوران ناشپاتی کھائیں۔(Eat pear during pregnancy)

حمل کے دوران تھکاوٹ کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ ناشپاتی کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ ناشپاتی میں فائبر، فولیٹ، پوٹاشیم کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے، یہ حمل میں تھکاوٹ اور قبض کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے فائدہ مند ہے۔ ایوکاڈو کے استعمال سے جسم کو توانائی بھی ملتی ہے، ایوکاڈو میں فائبر، کاپر، وٹامن بی موجود ہوتا ہے جو کہ تھکاوٹ اور پیروں میں درد کا مسئلہ بھی دور کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے چوتھے مہینے میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں کھانا چاہیے؟

fruits-to-cure-pregnancy-fatigue-in Urdu

حمل کے دوران تازہ پھلوں کا استعمال ضروری ہے۔ پھلوں کا استعمال ماں اور بچے کی اچھی صحت کے لیے فائدہ مند ہے اور ان میں موجود وٹامنز اور غذائی اجزاء کی مدد سے یہ بہت سے مسائل جیسے تھکاوٹ یا درد وغیرہ کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button