بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

گنجے پن سے بچنے کے لیے یہ 5 پھل کھائیں، بال کم گریں گے۔

گنجے پن کو روکنے کے لیے پھل : کچھ پھلوں کا استعمال گنجے پن کو روکنے میں بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے یہ 5 پھل کھائیں۔

Eat these 5 fruits to avoid baldness: اس وقت گنجے پن کا مسئلہ بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ ہم میں سے اکثر کو ان دنوں بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہے۔ بعض اوقات بالوں کے گرنے یا گنجے پن کا مسئلہ جینیات یا خاندانی تاریخ کی وجہ سے ہوتا ہے۔ لیکن اکثر بال گرنے کی وجہ کھانے کی خراب عادتیں اور طرز زندگی کی خراب عادات ہوتی ہیں۔ مضبوط اور گھنے بالوں کے لیے خوراک میں کچھ ضروری غذائی اجزاء کا ہونا بہت ضروری ہے۔ اس لیے متوازن اور غذائیت سے بھرپور خوراک پر عمل کرنا بہت ضروری ہے۔ غذا میں کچھ پھلوں کو بھی شامل کرنا بالوں کو گرنے اور گنجے پن کو روکنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ گنجے پن سے بچنے کے لیے کون سے پھل کھانے چاہئیں؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بالوں کے گرنے سے بچانے اور گنجے پن سے بچنے کے لیے 5 پھل بتا رہے ہیں۔

گنجے پن سے بچنے کے لیے کون سے پھل کھائیں-(Fruits To Prevent Baldness)

1. پپیتا.(Papaya)

پپیتے کے صحت کے لیے بہت سے فوائد ہیں لیکن اس کا استعمال بالوں کو گرنے سے روکنے میں بہت موثر ہے۔ پپیتا امینو ایسڈ، کولیجن اور وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے۔ پپیتے کا استعمال بالوں کے follicles کو مضبوط بنانے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ بالوں کے گرنے کو کم کرنے کے ساتھ ساتھ نئے بالوں کی افزائش میں بھی مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کی دیکھ بھال کے ٹوٹکے: چاول اور میتھی کو بالوں میں لگانے سے یہ 5 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے کیسے لگائیں

fruits-to-prevent-baldness-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. آملہ.(Amla)

آملہ، وٹامن سی جیسے ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور، بالوں کے بہت سے مسائل سے نمٹنے کے لیے ایک علاج ہے۔ یہ جسم میں خون کی گردش کو بہتر بنانے میں مددگار ہے۔ یہ بالوں کے بہت سے مسائل جیسے خشکی، بال گرنا، خشک بالوں وغیرہ کو دور کرنے میں بہت کارآمد ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھی بھرپور ہے۔ آپ صبح خالی پیٹ آملہ کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بال گرنے سے روکنے میں مدد ملے گی۔

3. اورنج.(Orange)

آملہ کی طرح نارنگی بھی وٹامن سی کا ایک بہترین ذریعہ ہے جو کولیجن پروٹین کی تشکیل کے لیے بہت ضروری ہے۔ نیز یہ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے اور بالوں کے گرنے کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ سنترے میں وٹامن بی 12 اور ای بھی وافر مقدار میں موجود ہوتے ہیں جس کی وجہ سے یہ خراب بالوں کی مرمت کرتا ہے، بالوں کے فولیکلز کو پرورش دیتا ہے اور نئے بالوں کی نشوونما میں معاون ہوتا ہے۔

4. جامن.(Java Plum)

اینٹی آکسیڈنٹس اور وٹامن سی سے بھرپور جامن بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ بالوں کی تیز رفتار نشوونما کو بھی فروغ دیتا ہے۔ یہ بالوں کو مضبوط بنانے میں بہت مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ اور ایلوویرا کا جوس پینے کے فائدے، نقصانات اور طریقہ

fruits-to-prevent-baldness-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. امرود.(Guava)

آملہ کے بعد امرود میں سب سے زیادہ وٹامن سی ہوتا ہے۔ یہ نہ صرف آپ کے بالوں کی لچک بڑھانے میں مدد کرتا ہے بلکہ انہیں مضبوطی اور بہتر ساخت بھی دیتا ہے۔ یہ بالوں کو گرنے سے روکنے اور نئے بالوں کی افزائش کو فروغ دینے میں بہت فائدہ مند ہے۔ تاہم امرود سردیوں کے موسم میں دیکھے جا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button