جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

فنگل مہاسے عام مہاسوں سے مختلف ہیں ، اس کی شناخت اور اس کا علاج جانیں۔

کیا آپ کو بھی مہاسوں کا مسئلہ ہے؟ کیا آپ نے مہاسوں سے چھٹکارا پانے کے لیے کئی علاج یا گھریلو علاج آزمائے ہیں۔ لیکن آپ کو کامیابی نہیں ملی ۔اگر یہ معاملہ ہے۔ تو آپ کے مہاسے عام مہاسے نہیں بلکہ فنگل مہاسے ہو سکتے ہیں۔ اس حالت میں  آپ کو صرف آپ کی جلد پر مہاسے (دانے یا مہاسے) ہیں۔ لیکن اس کی بنیادی وجہ فنگس ہے ۔جو کہ قدرتی طور پر جلد پر پائی جاتی ہے۔ لہذا ، اگر آپ اس کے علاج کے لیے عام مںہاسی علاج اپنائیں گے ۔ تو یہ ٹھیک نہیں ہوگا۔ پودوں کے اندر ہی خمیر کی بہتات ہے۔ آپ کی سیبیسیئس غدود ایک قسم کا تیل پیدا کرتا ہے۔ جسے سیبم کہتے ہیں۔ یہ غدود بعض اوقات سیبم کو زیادہ پیدا کرتا ہے ۔اور دھول ، گندگی اور گندگی تیل کے ساتھ آپ کے بالوں کے پٹک میں پھنس جاتی ہے۔ اس میں بیکٹیریا اور خمیر کے جمع ہونے کی وجہ سے یہ فنگل ایکنی بن جاتا ہے۔ طویل عرصے میں ، اس مہاسوں کے نشان کو دور کرنا مشکل ہوسکتا ہے۔ اس کے پیچھے وجہ انفیکشن یا آپ کی حفظان صحت کی کمی نہیں ہے۔

فنگل مہاسے کس طرح نظر آتے ہیں؟ (Fungal Looks Like)

fungal acne causes symptoms and treatment in urdu

یہ ایک پمپل یا ایکنی کی طرح لگتا ہے ، لیکن اس کا سائز قدرے چھوٹا ہے۔ اس کے علاوہ ، جہاں عام مںہاسی مختلف سائز کے ہوتے ہیں ، فنگل مہاسے لگ بھگ ایک ہی سائز کے سرخ دانے کی طرح نظر آئیں گے۔ یہ آپ کی پیشانی پر ایک ہی لکیر میں دیکھا جا سکتا ہے یا بعض اوقات اسے گالوں اور سینے پر الگ سے دیکھا جا سکتا ہے۔ یہ مہاسے پمپس سے قدرے مختلف ہیں اور آپ ان کی جگہ وائٹ ہیڈز وغیرہ نہیں دیکھیں گے۔

یہ بھی پڑھیں:  فنگل انفیکشن کیوں ہوتا ہے اور اس کی علامات کیا ہیں ان کو کیسے ختم کیا جائے۔

فنگل مہاسے کی دوسری علامات کیا ہیں؟

اگر آپ کو فنگل مںہاسی ہے تو ، اہم علامت جو آپ دیکھیں گے وہ خارش کی جگہ پر خارش ہے۔ یہاں آپ کو خارش ہوگی لیکن ان میں کوئی درد نہیں ہوگا۔ فنگل مہاسے بہت ضدی ہیں اور پسینہ آنا حالت کو مزید خراب کر سکتا ہے۔ اگر آپ کا درجہ حرارت زیادہ ہے تو یہ مہاسوں کو زیادہ دیر تک رہنے کا سبب بن سکتا ہے۔ صرف آپ کے ڈرمیٹالوجسٹ اسے دیکھ کر اس کی شناخت کر سکتے ہیں۔

فنگل مہاسے کا علاج کیسے کریں۔(How To Treat Fungal Acne)

آپ کو اس کے علاج کے لیے اینٹی خمیر اور اینٹی فنگل علاج استعمال کرنا ہوں گے۔ اگر آپ کو یہ فنگس ابتدائی مراحل میں ہے ، تو آپ اس کے علاج کے لیے کوئی بھی اینٹی فنگل کریم استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ متاثرہ علاقوں پر لوشن بھی لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ کی حالت زیادہ شدید ہو جاتی ہے تو ، آپ کا ڈاکٹر آپ کو کھانے کی کچھ دوائیں دے سکتا ہے۔ اگر خمیر کے پھلنے پھولنے کا ماحول ہو تو یہ مہاسے دوبارہ ہو سکتے ہیں۔ لہذا آپ کو دیکھ بھال کے علاج کی ضرورت ہوگی۔

یہ بھی پڑھیں:  جلد کی بڑھاپے کو روکنے اور جوانی کو برقرار رکھنے کے لیے خوبصورتی کے ان 5 رازوں پر عمل کریں۔

یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کے مہاسے اینٹی سوزش یا اینٹی بیکٹیریل ادویات سے بھی ٹھیک نہیں ہو رہے ہیں ، تو یہ ایک سادہ مہاسےنہیں بلکہ فنگل مہاسے ہو سکتے ہیں۔ اس کا علاج کرنے کے لیے آپ کو اینٹی خمیر ادویات کا استعمال کرنا ہوگا۔ اگر آپ کو کاؤنٹر پر دستیاب علاج سے کوئی ریلیف نہیں مل رہا ہے تو آپ کو اپنے ڈاکٹر سے ایک بار ضرور ملنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button