بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

لہسن اور پیاز کے ساتھ یہ اسپیشل ہیئر ماسک بنائیں، بال مضبوط ہوں گے اور بہت سے فائدے حاصل کریں گے۔

Garlic and Onion Mask: لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کو بالوں میں استعمال کرنا بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کے بارے میں۔

Garlic and Onion Mask: لہسن اور پیاز عام طور پر ہر کچن میں سلاد اور سبزیوں کے مسالے کے طور پر استعمال ہوتے ہیں۔ لہسن اور پیاز دونوں میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہیں. یہ قدیم زمانے سے روایتی ادویات میں بھی استعمال ہو رہے ہیں۔ کیا آپ جانتے ہیں کہ لہسن اور پیاز آپ کے بالوں کے لیے ایک دوا سمجھا جاتا ہے۔ ان سے بنے ہیئر ماسک کا استعمال آپ کے. بالوں کو گھنے اور مضبوط بناتا ہے۔ لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کا استعمال. بالوں کے گرنے جیسے سنگین مسائل کو کنٹرول کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ لہسن اور پیاز میں اینٹی بیکٹیریل، اینٹی فنگل خصوصیات ہوتی ہیں. جو کہ بالوں کو کئی سنگین مسائل سے بچانے میں بہت مفید تصور کی جاتی ہیں۔ آئیے اس آرٹیکل میں بالوں کے لیے لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کے فوائد اور استعمال کا طریقہ جانتے ہیں۔

لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کے فوائد-(Benefits of hair mask made of garlic and onion)

1. بالوں کے گرنے کو کنٹرول کرنے میں فائدہ مند ہے۔(Beneficial in controlling hair fall)

لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک میں موجود خصوصیات بالوں کے گرنے کو کنٹرول کرنے میں بہت مفید سمجھی جاتی ہیں۔ اس کے استعمال سے بالوں کو دوبارہ اگنے میں بھی کافی فائدہ ہوتا ہے۔ پیاز میں موجود خصوصیات بالوں کو نقصان سے بچانے اور صحت مند بنانے کا کام کرتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں میں ایلوویرا اور ناریل کا تیل کیسے لگایا جائے؟ جانیں اس کے 7 فائدے اور اپلائی کرنے کا طریقہ

garlic-and-onion-mask-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. خشکی سے نجات حاصل کریں۔(Get rid of dandruff)

خشکی کے مسئلے سے نجات کے لیے لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود خصوصیات بالوں اور کھوپڑی کو اچھی طرح صاف کرتی ہیں اور خشکی کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند تصور کی جاتی ہیں۔ سر کی جلد اور بالوں میں گندگی جمع ہونے سے خشکی کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے۔

3. بے جان بالوں کے لیے مفید ہے۔(Useful for lifeless hair)

لہسن اور پیاز میں موجود غذائی اجزاء بے جان بالوں کی پرورش کا کام کرتے ہیں۔ اس سے بنے ہیئر ماسک کے استعمال سے بے جان بالوں میں چمک آتی ہے اور بال صحت مند ہوتے ہیں۔ ہفتے میں دو سے تین بار اس کے استعمال سے آپ بے جان بالوں کے مسئلے سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔

4. بالوں کو سفید ہونے سے روکتا ہے۔(Prevents graying of hair)

لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کا استعمال بالوں کو سفید ہونے سے بچانے کے لیے بھی بہت مفید ہے۔ لہسن میں موجود خصوصیات عمر بڑھنے کی وجہ سے بالوں کے سفید ہونے کو روکنے میں بہت مفید سمجھی جاتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ایلو ویرا سے بالوں کو سلکی کیسے بنائیں؟ 4 طریقے جانیں۔

5. بالوں کی چمک میں اضافہ.(Increase shine of hair)

مناسب دیکھ بھال اور غذائیت کی کمی کی وجہ سے آپ کے بال خشک اور بے جان ہو جاتے ہیں۔ اس سے چھٹکارا پانے اور بالوں کی چمک بڑھانے کے لیے لہسن اور پیاز سے بنے ہیئر ماسک کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔

garlic-and-onion-mask-benefits-for-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

لہسن اور پیاز سے بالوں کا ماسک کیسے بنایا جائے؟(How to make garlic and onion hair mask)

لہسن اور پیاز سے آپ گھر پر ہیئر ماسک آسانی سے بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے لہسن کی دو سے تین کلیاں اور چھلکے ہوئے پیاز کے دو تین چھوٹے ٹکڑے لیں۔ انہیں بلینڈر یا مکسچر میں اچھی طرح پیس لیں۔ جب باریک پیسٹ تیار ہو جائے تو اس میں زیتون کے تیل کے چند قطرے ڈال کر اچھی طرح مکس کر لیں۔ انہیں اچھی طرح مکس کرنے کے بعد بالوں اور کھوپڑی پر لگائیں۔ لگانے کے بعد اسے 15 سے 20 منٹ تک چھوڑ دیں۔ 20 منٹ بعد بالوں کو اچھی طرح دھو لیں۔ ہفتے میں دو سے تین بار اس کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"