صحت مند غذا

دودھ اور لہسن کے فوائد: لہسن کا دودھ جسم کے ان 6 مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے، بنانے کا طریقہ جانیں

دودھ اور لہسن کا مرکب صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ آئیے اس کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں-

لہسن صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ بچوں سے لے کر بوڑھوں تک دودھ کا استعمال بھی بہت اہم غذا سمجھا جاتا ہے۔ ہر کوئی ان دونوں کو مختلف طریقے سے کھاتا ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی انہیں ایک ساتھ کھایا ہے؟ اگر نہیں تو اس کے فائدے جان کر ضرور کریں گے۔ جی ہاں، دودھ اور لہسن کو ایک ساتھ استعمال کرنے سے صحت کے بہت سے فوائد ہو سکتے ہیں۔  کہ دودھ اور لہسن کو ایک ساتھ کھانے سے قبض سے لے کر ڈھیر تک کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ یہی نہیں بلکہ یہ مردوں کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کے دیگر کئی مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آئیے اس کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں-

 لہسن اور دودھ کے صحت کے فوائد.(Health benefits of Garlic and Milk in Hindi)

غذائی ماہرین کا کہنا ہے کہ دیسی کے بہت سے ماہرین دودھ اور لہسن کے استعمال کا مشورہ دیتے ہیں۔ دودھ اور لہسن کا باقاعدگی سے استعمال کولیسٹرول کو کنٹرول کرتا ہے۔ نیز یہ آپ کی قوت مدافعت کو بھی بڑھاتا ہے۔ اس کے علاوہ دودھ اور لہسن دیگر صحت کے مسائل پر قابو پا سکتے ہیں۔ جیسے-

یہ بھی پڑھیں: کون سی چیزیں بہتر کاربوہائیڈریٹ پر مشتمل ہیں؟ جانیے صحت کے لیے انہیں کھانے کے 7 نقصانات

1. قبض سے نجات.(Relieve Constipation)

آیوروید میں، قبض کی صورت میں لہسن کے ساتھ دودھ پینے کی سفارش کی گئی ہے۔ دراصل، دودھ اور لہسن کا مرکب آپ کے پاخانے کو نرم کرتا ہے، جس سے پاخانہ کو آسانی سے گزرنا پڑتا ہے۔ ایسی حالت میں یہ آپ کے لیے قبض اور بواسیر کے مسئلے میں فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

garlic milk health benefits in urdu

2. کولیسٹرول کو کنٹرول کریں۔.(Control Cholesterol)

دودھ اور لہسن کا مرکب آپ کو کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔ یہ مکسچر جسم میں جمع کولیسٹرول کو کم کرتا ہے جس سے ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ ختم ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ مرکب دل سے متعلق امراض کا خطرہ کم کرتا ہے۔

3. بدہضمی سے نجات۔(Indigestion Relief)

دودھ اور لہسن کا استعمال بدہضمی، گیس، بدہضمی، پیٹ پھولنا جیسے مسائل سے نجات دلاتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ رات کو سونے سے پہلے ایک گلاس لہسن والا دودھ پی لیں تو آپ پیٹ سے متعلق مسائل کے امکانات کو کم کر سکتے ہیں۔

4. قوت مدافعت کو فروغ دیں۔(Boost Immunity)

دودھ اور لہسن کا استعمال قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ اس میں تھوڑی سی ہلدی ملا لیں تو یہ آپ کے لیے زیادہ فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ دودھ اور لہسن اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں جو قوت مدافعت بڑھانے میں فائدہ مند ہیں۔ 

5. جوڑوں کے درد سے نجات۔(Joint Pain Relief)

دودھ میں درد کو جذب کرنے کی خاصیت ہوتی ہے۔ دوسری طرف، لہسن سوزش اور درد کو دور کرنے والی خصوصیات سے بھرپور ہے۔ ان دونوں کا مرکب باقاعدگی سے پینے سے جوڑوں کے درد سے نجات مل سکتی ہے۔

6. درد شقیقہ۔(Migraine Pain)

درد شقیقہ میں، سر میں اچانک تیز درد ہوتا ہے۔ یہ درد ناقابل برداشت ہے۔ اس درد سے نجات کے لیے آپ لہسن اور دودھ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کو مائیگرین کے درد سے فوری نجات دلا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 10 سپر فوڈز ہڈیوں سمیت جسم کے ان 4 حصوں کے لیے فائدہ مند ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں

garlic milk health benefits in urdu

لہسن کا دودھ کیسے تیار کریں۔(How to prepare Garlic Milk)

ضروری چیزیں۔(essentials)

  • 1 کپ دودھ
  • 4 لہسن کے لونگ
  • 2 چمچ چینی کینڈی
  • 1 چٹکی ہلدی

طریقہ۔(Method)

سب سے پہلے لہسن کو چھیل کر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔ اب دودھ کو ابال لیں۔ اس کے بعد اس میں کٹا ہوا لہسن ڈال دیں۔ تھوڑی دیر بعد اس میں ہلدی ڈال دیں۔ پھر چینی ڈال کر ابال لیں۔ جب دودھ اچھی طرح ابل جائے تو اسے ٹھنڈا کر کے پی لیں۔ اس سے آپ کے جسم کو بہت فائدہ ہوگا۔

دودھ اور لہسن کا مرکب صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ پہلے ہی کسی پریشانی کا شکار ہیں تو اسے ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے مشورے پر ہی کھائیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو کسی قسم کی الرجی ہے تو ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر اس کے استعمال سے پرہیز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button