ورزش اور فٹنس

وزن بڑھانے کے لیے روزانہ گھی اور گڑ کھائیں، ماہر غذائیت سے اس کے فوائد جانیں۔

وزن بڑھانے کی تجاویز: جس طرح وزن کم کرنا ایک مسئلہ ہے اسی طرح وزن بڑھنا بھی ایک مسئلہ ہے۔

بڑھی ہوئی پیٹ اور کمر کی چربی اتنی ہی بری ہے جتنی نظر آتی ہے۔ اسی طرح جسم کا پتلا ہونا بھی برا ہے۔ بعض اوقات بعض لوگوں کو اپنے پتلے جسم کی وجہ سے شرمندگی کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ جسم کے دبلے پن کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں۔ جیسے مناسب طریقے سے کھانا نہ کھانا، جسم کے لیے خوراک کی کمی اور کھانے میں غذائی اجزاء کی کمی۔ جب بات جسمانی وزن کی ہو تو زیادہ تر لوگ صرف وزن کم کرنا چاہتے ہیں۔ بہت کم لوگ ہیں جو وزن بڑھنے کی بات کرتے ہیں۔ اگر آپ بھی وزن بڑھانا چاہتے ہیں تو کچن میں موجود دو چیزیں اس میں آپ کی مدد کر سکتی ہیں۔ یہ دو چیزیں ہیں گھی اور گڑ۔ گھی اور گڑ نہ صرف صحت کے لیے فائدہ مند ہیں بلکہ یہ وزن بڑھانے میں بھی مددگار ہیں۔ آئیے جانتے ہیں. گھی اور گڑ کے فوائد اور اس سے وزن بڑھانے کے طریقے۔

اس طرح آپ موٹا نہیں بلکہ صحت مند وزن حاصل کریں گے۔ دکشا کا کہنا ہے کہ وزن بڑھانے کے لیے صرف گڑ اور گھی کی ضرورت ہوگی۔

گھی اور گڑ سے وزن بڑھائیں۔(gain weight with ghee and jaggery)

ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ گھی اور گڑ دونوں ہی وزن بڑھانے کے لیے قدرتی چیزیں ہیں۔ وزن بڑھانے کے لیے گھی بہترین ہے۔ گھی کا استعمال نظام ہاضمہ کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے، پٹھے مضبوط کرتا ہے۔ گھی کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے جسم کے ٹشوز کو پرورش ملتی ہے، یہ وزن میں تیزی سے اضافہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔

وزن بڑھانے کے لیے گڑ.(jaggery for weight gain)

گھی اور گڑ کو ایک ساتھ کھانا وزن بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ گھی اور گڑ میٹابولزم کو بہتر بناتے ہیں اور وات اور پتّے کو متوازن کرتے ہیں۔ وزن بڑھانے کے لیے آپ گھی کو گڑ میں بھگو کر کھا سکتے ہیں۔

ghee-and-jaggery-for-weight-gain-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

وزن بڑھانے کے لیے گھی-گڑ کیسے کھائیں؟(How to eat Ghee-Jaggery to gain weight)

ڈاکٹر کے مطابق وزن بڑھانے کے لیے گھی اور گڑ برابر مقدار میں لیں اور کھانے کے بعد استعمال کریں۔

اگر آپ گھی اور گڑ ایک ساتھ نہیں کھا سکتے تو دودھ کے ساتھ بھی پی سکتے ہیں۔ جن لوگوں کو ہاضمے کے مسائل ہوتے ہیں وہ صبح خالی پیٹ گھی اور گڑ کھا سکتے ہیں۔

ڈاکٹر کے مطابق آپ تیزی سے وزن بڑھانے کے لیے گھی اور گڑ کی مقدار بتدریج بڑھا سکتے ہیں۔

گھی اور گڑ ملا کر 1 چمچ کھانا شروع کریں۔ بعد میں اسے 2 اور زیادہ سے زیادہ 3 چمچوں پر لیں۔ کچھ ہی دیر میں آپ اپنے جسم میں اس کا اثر دیکھنا شروع کر دیں گے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button