ورزش اور فٹنس

ادرک اور کالا نمک وزن کم کرنے میں کارآمد ہیں، ان طریقوں سے استعمال کریں۔

ادرک اور کالا نمک صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ آئیے جانتے ہیں اس کے فوائد کے بارے میں-

ادرک کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس کے استعمال سے آپ موٹاپے سے قوت ہضم کو مضبوط بنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ادرک اور کالا نمک کا آمیزہ بھی صحت کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں کارآمد ہے۔ ادرک اور کالا نمک سانس کے مسائل کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ بلغم کو بھی دور کرتا ہے۔ اس سے گیس کی پریشانی بھی کم ہو سکتی ہے۔ آج ہم اس مضمون میں ادرک اور کالا نمک کھانے کے فوائد کے بارے میں جانیں گے۔ آئیے جانتے ہیں ادرک اور کالا نمک کھانے کے فوائد۔

ginger and black salt health benefits in Urdu

ادرک اور کالا نمک صحت کے لیے کتنا فائدہ مند ہے؟(How is ginger and black salt beneficial for health)

ادرک اور کالا نمک صحت کے لیے کارآمد ہے۔ دراصل ادرک میں سانس کی نالی کے سکڑنے کے مسئلے کو دور کرنے کی خاصیت ہوتی ہے۔ یہ خشک بلغم کے مسئلے کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہی نہیں ادرک میں اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں جو کہ آپ کو گلے میں جمع بلغم اور سانس کی نمی کو صاف کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ نلی میں جمع ہونے والی گندگی کو بھی صاف کر سکتا ہے۔ ادرک میں موجود خصوصیات دمہ اور برونکائٹس سے نجات دلانے میں کارگر ثابت ہو سکتی ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ ادرک میں کالا نمک ملا کر کھائیں تو اس کی طاقت دوگنا بڑھ جاتی ہے۔ یہ گلے میں موجود بلغم کے اخراج کو تیز کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ جسم میں موجود بیکٹیریا کے مسائل کو کم کر سکتا ہے.

یہ بھی پڑھیں:  اورنج وزن کم کرنے کے لیے بہترین پھل ہے، وزن کم کرنے کے لیے یہ 4 طریقے استعمال کریں۔

ادرک اور نمک کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume ginger and salt)

ادرک اور کالا نمک آپ کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ جیسے-

کاڑھی کی شکل میں – 1 کپ پانی لیں۔ اس میں ادرک کا 1 انچ کا ٹکڑا لے کر اچھی طرح پیس کر پانی میں ڈال دیں۔ اس کے بعد جب پانی اچھی طرح ابل جائے تو اس میں کالا نمک ملا کر پی لیں۔

ادرک چبائیں – آپ ادرک کو ہلکا پکانے اور اس میں کالا نمک ڈالنے کے بعد چبا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

جوس میں ملانا- ادرک کے رس میں کالا نمک ملا کر بھی پیا جا سکتا ہے۔ تاہم اس بات کا خیال رکھیں کہ گرمیوں میں ادرک کا زیادہ استعمال نہ کریں۔ اس سے آپ کی پریشانی بڑھ سکتی ہے۔

ادرک اور کالا نمک کھانے کے فائدے.(Ginger and Black Salt benefits)

ادرک اور کالا نمک صحت کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے، جیسے

وزن کم کرنا.(lose weight)

ادرک اور کالا نمک بھی وزن کم کرنے میں موثر ہے۔ اس کا استعمال آپ کے میٹابولزم کو بڑھاتا ہے، جو وزن کم کرنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ اگر آپ اپنے بڑھتے ہوئے وزن سے پریشان ہیں تو ادرک اور کالا نمک استعمال کریں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

مخالف عمر کی خصوصیات.(anti-aging properties)

ادرک میں اینٹی آکسیڈنٹس بھرپور ہوتے ہیں جو جلد میں دوران خون کو بہتر بنا سکتے ہیں۔ یہ جسم میں موجود زہریلے مادوں کو کم کرنے میں کارگر ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ادرک میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس فری ریڈیکلز سے بچا سکتے ہیں۔ ادرک اور کالا نمک جھریوں، بے جان جلد، فائن لائنز کے مسائل کو دور کرنے میں کارآمد ہے۔

گیس کی پریشانی.(gas trouble)

ادرک اور کالا نمک گیس کا مسئلہ کم کر سکتا ہے۔ اس کے لیے 1 کپ پانی میں پسی ہوئی ادرک ڈالیں۔ جب پانی اچھی طرح ابل جائے تو اس میں ایک چٹکی ہینگ اور کالا نمک ڈال کر پانی کو کچھ دیر ٹھنڈا ہونے دیں۔ جب پانی تھوڑا سا ٹھنڈا ہو جائے تو پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں:  کیا باقاعدگی سے ورزش کرنے سے بھی پیٹ کی چربی کم نہیں ہوتی؟ تو شاید یہ 4 وجوہات

ginger and black salt health benefits in Urdu

ادرک اور کالا نمک صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ وزن میں کمی سے گیس کے مسئلے کو دور کر سکتا ہے۔ تاہم اگر آپ کو پہلے ہی کسی قسم کا مسئلہ درپیش ہے تو اسے ماہرین کے مشورے پر ہی کھائیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort