صحت کا دیسی علاج

ادرک کا دودھ پینے کے کیا نقصانات ہوتے ہیں؟ جانئے کس کو دور رہنا چاہئے۔

ادرک کا دودھ پینے کے بے شمار فوائد کے بارے میں تو آپ نے سنا ہی ہوگا لیکن اس کے کچھ نقصانات بھی ہیں۔

ادرک کا دودھ پینے کے بے شمار فائدے ہیں. لیکن بعض اوقات کچھ چیزوں کے فوائد کے ساتھ لوگوں کو اس کے نقصانات کا بھی سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ویسے ادرک میں بہت سی دواؤں کی خصوصیات ہیں۔ ادرک کو برسوں سے سردی اور کھانسی کے علاج میں استعمال کیا جا رہا ہے۔ لیکن کسی بھی چیز کی زیادتی آپ کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں. ادرک کے دودھ سے آپ کو کیا نقصان ہو سکتا ہے۔

ادرک اور دودھ کے نقصانات.(Disadvantages of Ginger and Milk)

ادرک اور دودھ سے آپ کو بہت سے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس کے زیادہ استعمال کی وجہ سے آپ کو درج ذیل قسم کے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

خراب پیٹ.(upset stomach)

ادرک کا بہت زیادہ دودھ پینا آپ کے معدے کو خراب کر سکتا ہے۔ اس کی زیادتی نظام ہضم کو خراب کرتی ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کو اسہال کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: صبح خالی پیٹ پستہ کھانے سے جسم کو یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

ginger-milk-side-effects-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سینے اور معدے میں جلن کا احساس.(heartburn)

ادرک کا دودھ پینے سے سینے میں جلن ہوسکتی ہے۔ اس کے ساتھ پیٹ پھولنے کے مسئلے کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اگر آپ اپنی قوت مدافعت کو مضبوط بنانے کے لیے ادرک کا دودھ محدود مقدار سے زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کے مسئلے کی بڑی وجہ بن سکتا ہے۔

بے قابو بلڈ پریشر.(uncontrolled blood pressure)

ادرک میں بہت سے ایسے عناصر پائے جاتے ہیں جو خون کو پتلا کرتے ہیں۔ اس کی وجہ سے بلڈ پریشر بے قابو ہو سکتا ہے۔ اس سے آپ لو بی پی کے مسئلے کا بھی سامنا کر سکتے ہیں۔ جس کی وجہ سے آپ کو چکر آنا، بیہوش اور تھکاوٹ محسوس ہو سکتی ہے۔

حمل میں مسئلہ.(problem in pregnancy)

ماہرین کے مطابق حمل کے دوران ادرک کا دودھ پیتے وقت احتیاط برتیں۔ کیونکہ اس وقت کسی بھی قسم کی لاپرواہی آپ کے بچے کی پیدائش میں مشکلات کا باعث بن سکتی ہے۔ اس لیے حمل کے دوران ادرک کا دودھ پینے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

خون بہہ رہا ہے.(having a bleeding disorder)

اگر آپ کو خون سے متعلق مسائل ہیں تو آپ کو ادرک کا دودھ نہیں پینا چاہیے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ ادرک کا دودھ خون کو پتلا کرتا ہے جس کی وجہ سے آپ کو خون سے متعلق مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس سے خون بہہ سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں جسم پر خارش ہوتی ہے، تو ان 5 دیسی علاج پر عمل کریں۔

جلد کے مسائل.(skin problems)

ادرک کا دودھ پینے سے بعض اوقات جلد کے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ یہ دیکھا گیا ہے کہ کئی بار ادرک کا دودھ زیادہ پینے سے آپ کی گردن اور چہرے پر سرخ نشانات پڑ سکتے ہیں۔ اگر آپ کو ایسا محسوس ہو تو فوری طور پر اس کا استعمال بند کریں اور اپنے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

ginger-milk-side-effects-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جن کو ادرک کا دودھ نہیں پینا چاہیے۔(Who should not drink ginger milk)

جیسا کہ ہم آپ کو بتا چکے ہیں کہ حمل کے دوران خواتین کو ادرک کا دودھ پینے سے پہلے ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔ اس کے ساتھ خون سے متعلق مسائل میں مبتلا اور کم بلڈ پریشر کے مریض کو اسے لینے سے گریز کرنا چاہیے۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button