صحت کا دیسی علاج

ادرک کا پیسٹ لگا کر ان 6 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے، پیسٹ بنانے کا طریقہ.

ادرک کو ہر پاکستانی باورچی خانے میں بطور سبزی استعمال کیا جاتا ہے۔ اگر ادرک کے غذائی اجزاء کی بات کریں تو یہ توانائی، پروٹین، کاربوہائیڈریٹ، فائبر، کیلشیم، آئرن، پوٹاشیم، میگنیشیم، فاسفورس، سوڈیم، زنک، کاپر، مینگنیج، سیلینیم، وٹامن سی، تھامین، رائبو فلاوین، سے بھرپور ہے۔ نیاسین وغیرہ جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ ادرک کے اندر اینٹی وائرس، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی انفلامیٹری، اینٹی فنگل وغیرہ خصوصیات بھی موجود ہیں۔ ایسے میں اس کا استعمال جسم کو کئی مسائل سے بچا سکتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ ادرک کا پیسٹ بھی صحت کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ آج کا مضمون بھی اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل کے ذریعے بتائیں گے کہ ادرک پیسٹ کے صحت کے لیے کیا کیا فوائد ہیں۔ اسے استعمال کرنے کا طریقہ بھی جانیں۔ 

ginger paste health benefits in urdu
(image source: freepik)

1۔سر درد کو دور کرنے کے لیے ادرک کا پیسٹ.

سر درد سے نجات کے لیے ادرک کا پیسٹ آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ادرک کے اندر درد سے نجات دلانے والی خصوصیات ہیں .جو درد سے نجات دلا سکتی ہیں۔ ایسی صورت میں اگر آپ سر درد سے پریشان ہیں تو ادرک کو پانی میں پیس لیں اور اس مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے سر درد کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ درد شقیقہ کے مسئلے سے پریشان ہیں تو آپ ادرک کے استعمال سے درد شقیقہ کے مسئلے پر بھی قابو پاسکتے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے .جس کے مطابق ادرک درد شقیقہ کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے ایک اچھا آپشن ہے۔ 

2۔جذام دور کرنے کے لیے ادرک کا پیسٹ.

ادرک کا پیسٹ جذام کے علاج میں مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ جذام کو انگریزی میں Leprosy کے نام سے جانا جاتا ہے جبکہ عام زبان میں اسے جذام کہتے ہیں۔ یہ مسئلہ ہوا میں موجود بیکٹیریا کے ذریعے پھیلتا ہے۔ ایسی صورت میں اس پریشانی پر قابو پانے کے لیے چند جڑی بوٹیاں خشک ادرک، ادوسہ اور مدر کے پتے، بڑی الائچی، نسوجن، کندرو اور ادرک کو گائے کے پیشاب میں پیس کر پیسٹ بنائیں اور استعمال کریں۔ آپ اس پیسٹ کو دھوپ میں استعمال کریں اور سوکھنے کے بعد دھو لیں۔ ایسا کرنے سے جذام کے مرض میں فائدہ ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- رات کو سونے سے پہلے اجوائن کھانے سے صحت کو یہ 6 فائدے ملیں گے۔

3۔جوڑوں کے درد کے لیے.

ادرک جوڑوں کے درد کو دور کرنے میں بھی آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتی ہے۔ بتا دیں کہ آپ ادرک کا رس نکال کر تل کے تیل میں پکاتے ہیں۔ اب بنے ہوئے تیل کو متاثرہ جگہ پر لگائیں، ایسا کرنے سے نہ صرف جوڑوں کے درد سے نجات مل سکتی ہے بلکہ اس کے استعمال سے درد کی وجہ سے ہونے والی سوزش میں بھی فائدہ ہوتا ہے۔ ادرک میں سوزش اور ینالجیسک خصوصیات ہیں جو سوزش اور درد دونوں کو دور کرتی ہیں۔ جوڑوں کے درد کے مسئلہ میں بھی اس کا استعمال فائدہ مند ہے۔ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے جس کے مطابق ادرک کا استعمال جوڑوں کے درد کے مسئلے میں بہت موثر ہے۔ 

4- بخار اور بے ہوشی کو دور کرتا ہے۔

بخار اور بیہوشی کو دور کرنے کے لیے ادرک آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتی ہے.ایسی صورت میں ادرک کو پانی میں ملا کر پیسٹ تیار کریں اور ناک میں ٹپکا ئیں ۔ ایسا کرنے سے نہ صرف بخار کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے. بلکہ بے ہوشی سے بھی نجات مل سکتی ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ادرک کے اندر موجود بیکٹیریا کو ختم کرنے والے اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے جس کے مطابق ادرک کا استعمال بخار کے انفیکشن سے لڑنے میں بہت موثر ہے۔ 

یہ بھی پڑھیں-  تھکاوٹ الرجی کی وجہ سے بھی ہوسکتی ہے، جانئے اس تھکاوٹ کو دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے.

5- ادرک کا پیسٹ جسم کے درد کو دور کرتا ہے۔

ginger paste health benefits in urdu
(image source: freepik)

جسم کے درد کو دور کرنے میں ادرک کا پیسٹ آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ادرک کے اندر درد سے نجات دلانے والی خصوصیات ہیں جو درد سے نجات دلا سکتی ہیں۔ ایسی صورت میں اگر آپ سر درد سے پریشان ہیں تو ادرک کو پانی میں پیس لیں اور اس مکسچر کو متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے آپ جسم کے کسی بھی درد کی پریشانی سے نجات پا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ ماہواری کے دوران درد سے پریشان ہیں تو ادرک کے استعمال سے اس مسئلے پر بھی قابو پایا جا سکتا ہے۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ ادرک ماہواری کے درد کو کنٹرول کرنے میں ایک اچھا آپشن ثابت ہوسکتی ہے۔ متعلقہ تحقیق پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

6۔پیٹ کے مسائل دور ہوجاتے ہیں۔

پیٹ کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں ادرک آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتی ہے۔ ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ ادرک میں antispasmodic اور carminative خصوصیات ہیں جو کہ گیس کے مسئلے کو دور کرنے میں مفید ہیں۔ پیٹ پھولنا، پیٹ میں درد وغیرہ کے مسائل بھی اس کے پیسٹ سے دور ہوتے ہیں۔ ایسی صورت میں اجوائن کو باریک پیس لیں اور اس میں چٹکی بھر ہینگ ڈال دیں۔ اب اس میں پانی ڈال کر پیسٹ تیار کریں۔ اب اسے ناف کے گرد لگائیں۔ ایسا کرنے سے نہ صرف پیٹ پھولنے کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے بلکہ پیٹ میں درد، پیٹ میں درد وغیرہ جیسے مسائل سے بھی نجات مل سکتی ہے۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ ادرک کا پیسٹ صحت کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ ادرک کا پیسٹ بنانے کے لیے درج ذیل طریقے اپنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو جلد سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو اس پیسٹ کو استعمال کرنے سے پہلے ایک بار کسی ماہر سے ضرور مشورہ کرلیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button