صحت کا دیسی علاج

ادرک کا اچار کھانے سے یہ 8 صحت سے متعلق فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے اسے بنانے کا طریقہ

Ginger Pickle Benefits: ادرک کا اچار کھانے سے آپ کی صحت کے لیے بے شمار فوائد ہیں، جانیے اس کے فوائد اور اسے بنانے کا طریقہ۔

Ginger Pickle Benefits : ادرک کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ ادرک کو دیسی میں بطور دوا بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ نزلہ، کھانسی اور بخار جیسے مسائل میں ادرک کا کاڑھا پینا بہت فائدہ مند ہے۔ چائے سے لے کر سبزیوں کے مسالے تک ادرک کا استعمال روزانہ کیا جاتا ہے۔ ادرک جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک کو صرف مسالے کے طور پر ہی نہیں بلکہ اچار کے طور پر بھی کھایا جاتا ہے۔ دیسی میں بھی بہت سی بیماریوں کے علاج میں ادرک کا استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ ادرک کا اچار آپ کے نظام ہاضمہ کو بہتر کرنے سے لے کر کئی مسائل میں بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں۔ ادرک کا اچار کھانے کے فوائد اور اسے بنانے کا طریقہ۔

ادرک کا اچار کھانے کے فوائد – (Ginger Pickle Health Benefits)

ادرک میں قدرتی جراثیم کش خصوصیات بھی ہوتی ہیں۔ ادرک کا اچار کھانے میں بہت لذیذ ہوتا ہے اور جسم کو صحت مند رکھنے میں بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس کا استعمال معدے کو صحت مند رکھنے کے لیے جسم کی قوت مدافعت بڑھانے کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ دوپہر یا رات کے کھانے کے دوران آپ ادرک کا اچار کھانے کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔ معدے کے مسائل کے علاوہ متلی اور قے کے مسئلے میں بھی اس کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک کا اچار کھانے کے صحت کے فوائد درج ذیل ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:سونف اور ادرک کو دودھ میں ابال کر پینے سے 5 زبردست فائدے ہوں گے۔

ginger-pickle-benefits-recipe-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com
  • ادرک کا اچار کھانے سے جسم کی قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔
  • روزانہ ادرک کا اچار کھانا ذیابیطس کے مسئلے میں بھی فائدہ مند ہے۔
  • ہڈیوں کے درد اور گٹھیا کے مسئلہ میں ادرک کا اچار کھانا فائدہ مند ہے۔
  • ادرک کا اچار کھانا خون کی گردش کو درست رکھنے میں بھی فائدہ مند ہے۔
  • ادرک کا اچار کھانے سے دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔
  • فیٹی لیور کے مسئلے میں مبتلا مریضوں کے لیے ادرک کا اچار کھانا بھی فائدہ مند ہے۔
  • ادرک کا اچار جسم میں بڑھے ہوئے خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔
  • انتڑیوں کو صاف رکھنے اور بیماریوں سے بچانے کے لیے ادرک کا اچار کھانا بھی فائدہ مند ہے۔ 

ادرک کا اچار کیسے بنایا جائے؟(Ginger Pickle Recipe)

ادرک کا اچار بنانے کے لیے ادرک آدھا کلو، لہسن آدھا کلو، پسی ہوئی سرسوں، سونف، ہلدی، سونف، نمک، لال مرچ پاؤڈر لیں۔ لہسن اور ادرک کو اچھی طرح چھیل کر چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔ اس کے بعد انہیں دھوپ میں رکھ کر اچھی طرح خشک کریں۔ اس کے بعد سونف، سونف کو سرسوں کے تیل میں اچھی طرح بھونیں اور اس میں تمام چیزیں ملا کر حسب ذائقہ نمک ڈال دیں۔ اب اسے شیشے یا مٹی کے برتن میں رکھیں۔ اسے کچھ دنوں تک 2 سے 3 گھنٹے دھوپ میں رکھیں۔ اس اچار کو ایک ہفتہ بعد کھائیں۔

یہ بھی پڑھیں: لیموں اور شہد کو نیم گرم پانی میں ملا کر پینے کے 5 زبردست فوائد

ginger-pickle-benefits-recipe-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ادرک اگرچہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن کسی بھی بیماری یا پریشانی میں اس کا استعمال کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔ ذیابیطس، معدے کی بیماری یا مسئلہ میں ادرک کا اچار کھانے سے پہلے ڈاکٹر یا ماہر کی رائے لینا ضروری ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button