جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

مجھے جلد پر گلیسرین کب اور کیسے لگانی چاہیے؟ اس کے استعمال کا صحیح طریقہ اور فوائد جانیں۔

جلد کے لیے گلیسرین: جلد پر گلیسرین لگانے سے نہ صرف جلد پرسکون ہوتی ہے بلکہ یہ ایکنی کو کم کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

گلیسرین کو ہمیشہ موئسچرائزر اور ہیومکنٹ کے طور پر استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ دراصل، یہ جلد کو نمی فراہم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ گلیسرین کیا ہے؟ دراصل، گلیسرین گلیسرول ہے، جو چینی اور الکحل کا ایک نامیاتی مرکب ہے اور بعض اوقات صابن بنانے کے عمل میں ضمنی مصنوعات کے طور پر سامنے آتا ہے۔ یہ ایک گاڑھا، بے رنگ، بو کے بغیر اور قدرے میٹھا چکھنے والا مائع ہے جو چھونے میں چپچپا ہوتا ہے۔ لوگ گلیسرین کا استعمال کھانے میں، چہرے اور بالوں پر لگانے کے لیے کرتے ہیں۔ خشک جلد اور خشکی والے اکثر لوگ گلیسرین کا استعمال کرتے ہیں۔ یہ جلد کو نمی فراہم کرتا ہے اور جلد کو اندر سے تروتازہ بنا کر خشکی کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ روغنی اور حساس جلد والے لوگ بھی گلیسرین کا استعمال کر سکتے ہیں۔ تو آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ جلد پر گلیسرین لگانے کے فوائد اور اس کے استعمال کا صحیح طریقہ۔

glycerine for skin benefits and uses in urdu

گلیسرین لگانے کے فائدے.(Glycerine benefits for skin)

1. جلد کو نمی بخشتا ہے۔(Moisturizes the skin)

گلیسرین نہ صرف جلد کو نمی بخشتی ہے بلکہ اندر سے ہائیڈریشن کو بھی فروغ دیتی ہے۔ یہ جلد کی نچلی تہہ (dermis) سے اوپری تہہ (epidermis) تک نمی کھینچتا ہے، اس طرح جلد کو اندر سے نمی بخشتا ہے اور جلد کی چمک کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ گلیسرین کے فوائد کے بارے میں بات کریں تو یہ بھی ہے کہ یہ جلد میں ایک پرسکون احساس پیدا کرتا ہے جس سے حساس جلد نرم بھی ہوجاتی ہے۔ اس کے علاوہ جن لوگوں کی جلد تیز دھوپ اور بیرونی آلودگی کی وجہ سے خراب ہو چکی ہے، ان کے لیے گلیسرین کا استعمال جلد کو تروتازہ کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

2. جلد کی ٹوننگ میں مددگار.(Helpful in skin toning)

گلیسرین جلد کی رنگت میں مدد دیتی ہے۔ یہ جلد کے اندر گہرائی تک جا کر تروتازہ ہو جاتا ہے۔ یہ فری ریڈیکلز کی وجہ سے جلد کو پہنچنے والے نقصان کو کم کرتا ہے اور جلد کو اندر سے سخت کرتا ہے۔ اس کے علاوہ گلیسرین جلد کی حفاظت کرتا ہے اور جلد پر نمی کی حفاظتی تہہ کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ گلیسرین جلد اور اجزاء کے درمیان رکاوٹ پیدا کرتی ہے جو اسے نقصان پہنچا سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کے پھولوں کے فائدے: سرسوں کے پھولوں سے جلد کے لیے یہ خاص پیسٹ بنائیں، آپ کو یہ 5 فائدے

3. گلیسرین بھی ایک بہترین exfoliator ہے.(Glycerin is also a great exfoliator)

گلیسرین جلد کو اندر سے نکال دیتی ہے۔ اس کی خاص بات یہ ہے کہ جب آپ گلیسرین استعمال کرتے ہیں تو یہ جلد کو تیل نہیں بناتا اور نہ ہی جلد کے سوراخوں کو بند کرتا ہے۔ اس طرح یہ ایک محفوظ کلینزر کے طور پر بھی کام کرتا ہے۔ اس سے جلد پر مہاسے نہیں پڑتے۔ یہ پگمنٹیشن کو کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔

4. اینٹی ایجنگ گلیسرین.(Anti-aging Glycerin)

جھریوں کو کم کرنے کے لیے بھی گلیسرین کا استعمال کیا جاتا ہے۔ یہ جلد کی باریک لکیروں کو کم کرتا ہے۔ یہ پہلے جلد میں نمی فراہم کرتا ہے اور پھر اسے اندر سے بھرتا ہے یعنی ٹوٹی ہوئی جلد کو ٹون کرتا ہے۔ اس کے بعد، یہ جلد کی لچک کو فروغ دیتا ہے اور جھریاں پیدا ہونے سے روکتا ہے۔ اس طرح یہ ایک زبردست اینٹی ایجنگ پروڈکٹ ہے۔

5. بلیک ہیڈز کو دور کرنے میں مددگار.(Helpful in removing blackheads)

بلیک ہیڈز جلد کی خوبصورتی چھین لیتے ہیں۔ ایسی حالت میں گلیسرین بلیک ہیڈز کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ گلیسرین کی مدد سے آپ جلد کے چھیدوں کو اندر سے صاف کر سکتے ہیں جو بلیک ہیڈز کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آپ اسے مختلف قسم کے فیس پیک اور اسکرب بنانے کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پانی میں لیموں کا رس ملا کر نہانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جلد میں نکھار آتا ہے اور جھریاں دور ہوتی ہیں

glycerine for skin benefits and uses in urdu

گلیسرین کب لگائیں۔(When to apply Glycerin)

آپ کسی بھی وقت گلیسرین لگا سکتے ہیں لیکن اسے لگانے کا صحیح وقت رات ہے۔ اس کے علاوہ آپ اسے کئی طریقوں سے استعمال کر سکتے ہیں۔ کے طور پر اگر

1. آپ خشک جلد کو نمی بخشنے کے لیے گلیسرین کا استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ اسے گلاب کے پانی اور ایلوویرا کو ملا کر لگا سکتے ہیں۔

2. آپ کسی بھی قسم کی جلد کو صاف کرنے کے لیے گلیسرین کا استعمال کر سکتے ہیں۔ جس میں آپ اسے ملتانی مٹی میں ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔

3. آپ گلیسرین کو دیگر مصنوعات جیسے لیموں اور عرق گلاب کے ساتھ استعمال کر سکتے ہیں تاکہ جلد کی چمک اور سورج کی تپش سے چھٹکارا حاصل کیا جا سکے۔

4. ایکنی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے آپ کافور کو گلیسرین میں ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔

5. نارمل جلد کے پی ایچ کو متوازن کرنے کے لیے آپ ویزلین کو گلیسرین کے ساتھ ملا کر استعمال کر سکتے ہیں۔

اس لیے ان تمام طریقوں سے آپ جلد کے لیے گلیسرین کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ بالوں کے لیے گلیسرین کا استعمال بھی کیا جا سکتا ہے جو بالوں کو اندر سے صحت مند بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، آپ گلیسرین سے سن اسکرین بنا سکتے ہیں اور اسے جلد کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button