صحت مند غذا

سبز چائے زیادہ پینا بھی صحت کو بہت سے نقصان پہنچا سکتا ہے، ماہرین سے ان کے بارے میں جانیں۔

زیادہ تر لوگ وزن کم کرنے کے لیے سبز چائے کا استعمال کرتے ہیں۔ تاہم اگر آپ سبز چائے زیادہ پیتے ہیں تو یہ جسم کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔

بہت سے لوگ وزن کم کرنے کے لیے سبز چائے کا استعمال کرتے ہیں۔ سبز چائے نہ صرف وزن کم کرنے بلکہ جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرنے کے لیے بھی موثر ہے۔ ایسے میں بہت سے لوگ بغیر سوچے سمجھے دن میں کئی بار سبز چائے پیتے ہیں۔ کہ سبز چائے صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ یہ وزن کم کرنے اور قوت مدافعت بڑھانے میں فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ تاہم، ذہن میں رکھیں کہ ایک دن میں سبز چائے کے 3 سے 4 کپ سے زیادہ استعمال نہ کریں (سائیڈ ایفیکٹس کے بغیر سبز چائے کیسے پی جائے)۔ سبز چائے کا زیادہ استعمال جسم کو کئی طرح سے نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آج اس مضمون میں ہم سبز چائے کے زیادہ استعمال کے مضر اثرات کے بارے میں جانیں گے۔

سبز چائے کے مضر اثرات.(Green tea side effects)

سبز چائے محدود مقدار میں صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔ تاہم اگر آپ سبز چائے کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ جسم کو کئی طرح سے نقصان پہنچا سکتی ہے۔ جیسے-

یہ بھی پڑھیں: کالے رنگ کی یہ 5 غذائیں آپ کو صحت مند رکھیں گی، روزمرہ کی خوراک میں ضرور شامل کریں۔

green tea side effects in urdu

پیٹ کے مسائل.(stomach problems)

سبز چائے کا زیادہ استعمال پیٹ میں جلن، گیس وغیرہ جیسے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ دراصل سبز چائے میں ٹینن نامی عنصر پایا جاتا ہے جس کا زیادہ استعمال پیٹ میں تیزابیت کا مسئلہ بڑھا سکتا ہے۔ ایسی حالت میں قبض، تیزابیت اور گیس کے مسائل ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر آپ سبز چائے زیادہ مقدار میں لیتے ہیں تو اس میں موجود کیفین کی وجہ سے آپ کو اسہال کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔

سر درد کا مسئلہ.(headache problem)

روزانہ 2 سے 3 کپ سبز چائے پینے سے سر درد کے مسئلے سے نجات مل سکتی ہے۔ تاہم، اگر آپ اپنی ضرورت سے زیادہ سبز چائے پیتے ہیں، تو یہ درد شقیقہ کی حالت کو متحرک کر سکتی ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ کو کیفین سے الرجی کی شکایت ہے تو سبز چائے کا استعمال نہ کریں۔ اس سے سر درد کا مسئلہ بہت بڑھ سکتا ہے۔

نیند کے مسائل.(sleep problems)

کیفین کا زیادہ استعمال نیند کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اگرچہ سبز چائے میں کیفین کی تھوڑی مقدار ہوتی ہے لیکن اگر آپ بہت زیادہ سبز چائے پیتے ہیں تو اس کا نیند پر برا اثر پڑتا ہے۔ ساتھ ہی، یہ میلاٹونن ہارمون میں عدم توازن پیدا کر سکتا ہے، جو نیند کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ یہ ایک ہارمون ہے جو نیند لانے میں مدد کرتا ہے۔

خون کی کمی کا سبب بن سکتا ہے.(can cause anemia)

سبز چائے میں اینٹی آکسیڈنٹس وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ یہ جسم میں آئرن کے جذب ہونے میں رکاوٹ ہے۔ اگر آپ روزانہ 6 کپ سبز چائے باقاعدگی سے پیتے ہیں تو اس کی وجہ سے آپ کے جسم میں خون کی کمی ہوسکتی ہے۔

green tea side effects in urdu

سبز چائے قے کا مسئلہ پیدا کر سکتی ہے۔.(Green tea can cause vomiting problem)

سبز چائے کا زیادہ استعمال قے جیسے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ درحقیقت سبز رنگ میں ٹیننز موجود ہوتے ہیں جو آنتوں میں پروٹین کی مقدار کو کم کر سکتے ہیں۔ اس طرح آپ کو قے اور متلی کی پریشانی ہو سکتی ہے۔ اگر آپ وزن کم کرنے کے لیے سبز چائے لے رہے ہیں تو روزانہ 4 کپ سے زیادہ سبز چائے نہ لیں۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 بیج پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں، اگر آپ صحت مند رہنا چاہتے ہیں تو ان سے بنے مکھن کو دن میں ایک بار ضرور کھائیں۔

ہڈیاں کمزور ہو سکتی ہیں۔(bones can become weak)

سبزیوں کا زیادہ استعمال حساس افراد کی ہڈیوں کو کمزور کر سکتا ہے۔ اس کی وجہ سے آسٹیوپوروسس جیسی بیماریوں کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ درحقیقت سبز چائے میں موجود مرکبات کیلشیم کے جذب کو کم کر سکتے ہیں جس کا اثر آپ کی ہڈیوں پر پڑ سکتا ہے۔ ایسی صورت میں سبز چائے کو متوازن مقدار میں استعمال کریں۔

بلڈ پریشر پر اثر.(effect on blood pressure)

سبز چائے کا زیادہ استعمال دل کی دھڑکنوں کی بے ترتیبی کا باعث بن سکتا ہے۔ خاص طور پر سبز چائے کا زیادہ مقدار میں استعمال بلڈ پریشر کو کم کر سکتا ہے۔ اگر آپ دل سے متعلق مسائل میں مبتلا ہیں تو ڈاکٹر کے مشورے پر ہی سبز چائے لیں۔

سبز چائے کا استعمال صحت کے لیے بہت سے فوائد کا حامل ہے، لیکن یاد رکھیں کہ اگر آپ سبز چائے کا زیادہ استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کے جسم کو نقصان پہنچا سکتی ہے۔ اس لیے سبز چائے کا استعمال محدود مقدار میں کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort