صحت مند غذا

سبز ٹماٹر بمقابلہ سرخ ٹماٹر: کون سے ٹماٹر صحت کے لیے مفید ہیں؟

سبز اور سرخ ٹماٹروں میں کون سے زیادہ صحت بخش ہیں اور کون سے ٹماٹر سبزی، سلاد یا چٹنی میں استعمال کیے جائیں، یہاں جانیں۔

ٹماٹر کو سبزی، سلاد، چٹنی وغیرہ کے طور پر کھایا جاتا ہے۔ آپ نے بازار میں دو طرح کے ٹماٹر دیکھے ہوں گے، ایک سرخ ٹماٹر اور دوسرا سبز ٹماٹر۔ کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ سبز ٹماٹر کچے ٹماٹر ہیں، لیکن ایسا نہیں ہے۔ سبز ٹماٹروں کی بھی ایک قسم ہے، جو پکنے کے بعد بھی سبز رہتی ہے۔ یوں تو دونوں ٹماٹر صحت کے لیے بہت اچھے ہیں لیکن سبز اور سرخ ٹماٹر کی غذائیت اور خصوصیات میں کچھ فرق ہے۔ آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں۔

green tomatoes vs red tomatoes which are more healthy in Urdu

1. سبز ٹماٹر وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں۔(Green tomatoes are rich in Vitamin C)

وٹامن سی کی موجودگی سرخ ٹماٹروں کے مقابلے سبز ٹماٹروں میں زیادہ ہوتی ہے۔ جس کے استعمال سے آپ کے جسم میں وٹامن سی کی کمی کو دور کیا جا سکتا ہے۔ یہ وٹامن سی کی کمی کی وجہ سے پیدا ہونے والی پریشانیوں پر قابو پانے میں کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کے جسم میں وٹامن سی کی کمی ہے تو آپ ہری ٹماٹر کی چٹنی کھا سکتے ہیں۔ یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: صبح خالی پیٹ پھل کھانا صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے، ماہرین سے جانیے اس کی 4 وجوہات

2. سرخ ٹماٹر میں زیادہ غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔(Red Tomatoes Contain More Nutrients)

سرخ ٹماٹر میں سبز ٹماٹر کے مقابلے زیادہ غذائی اجزاء ہوتے ہیں، جیسے فائبر، شوگر، وٹامن اے، وٹامن ای، میگنیشیم، پوٹاشیم، زنک وغیرہ۔ لہٰذا سرخ ٹماٹر کھانے میں استعمال کرنے سے آپ کو مذکورہ غذائی اجزاء زیادہ مقدار میں ملتے ہیں۔

3. سبز ٹماٹر میں لائکوپین نہیں ہوتا.(Green tomatoes do not contain lycopene)

لائکوپین ایک خاص اینٹی آکسیڈنٹ ہے جو سرخ رنگ کے پھلوں اور سبزیوں میں پایا جاتا ہے۔ ٹماٹر کا سرخ یا نارنجی رنگ لائکوپین کی وجہ سے ہوتا ہے۔ سبز ٹماٹروں میں لائکوپین نہیں ہوتا، اس لیے لائکوپین کے لحاظ سے سبز ٹماٹر کم صحت مند سمجھے جاتے ہیں۔

4. سرخ ٹماٹر دل کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے۔(Red tomato is beneficial for heart patients)

ہرے ٹماٹر کا استعمال دل کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس میں موجود وٹامن سی اور دیگر غذائی اجزاء خون کی گردش کو بہتر بناتے ہیں۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کے دل کو محفوظ رکھنے میں مؤثر ہے. خون صاف کرنے کے لیے آپ سبز ٹماٹر بھی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ایلوویرا پیٹ میں درد، اسہال وغیرہ کا سبب ہے؟ ایلو ویرا کا جوس پینے کے 5 نقصانات جانیں۔

green tomatoes vs red tomatoes which are more healthy in Urdu

5. ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Diabetics)

ہرے ٹماٹر کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود فاسفورس، آئرن اور پوٹاشیم بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں موثر ہے۔ اس کے ساتھ یہ آپ کو کینسر جیسی بیماری سے بھی دور رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ آپ سلاد یا بہت سی دوسری ڈشوں کی تیاری کے لیے سبز ٹماٹر استعمال کر سکتے ہیں۔

مجموعی طور پر دونوں ٹماٹروں کی اپنی خاص خصوصیات ہیں، اس لیے اگر آپ صحت مند رہنا چاہتے ہیں تو آپ دونوں قسم کے ٹماٹر کھا سکتے ہیں۔ خیال رہے کہ ٹماٹر میں موجود لائکوپین آپ کے جسم کے لیے اسی وقت مفید ثابت ہوسکتا ہے جب آپ اسے پکا کر کھائیں۔ اس لیے سبزیوں اور دیگر پکوانوں میں صرف سرخ ٹماٹر ہی استعمال کریں، جب کہ چٹنی یا سلاد کے لیے بھی سبز ٹماٹر استعمال کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort