صحت مند غذا

امرود کھانے سے پیٹ سے متعلق یہ 4 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیں اس کا استعمال کیسے کریں؟

امرود کھانا صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔ اسے کھانے سے معدے سے متعلق بہت سے مسائل دور ہوجاتے ہیں۔ امرود قبض سے نجات دلاتا ہے امرود کھانے کے فوائد جانئے۔

معدے کے لیے امرود کے فوائد: کھانے کی غلط عادات، غیر فعال طرز زندگی اور تناؤ کی وجہ سے آج کل پیٹ سے متعلق مسائل بڑھتے جارہے ہیں۔ معدے کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ بہت سے طریقے آزماتے ہیں لیکن اثر نہیں ملتا۔ ایسی صورت حال میں امرود کھانا فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ جی ہاں سردیوں میں کھایا جانے والا پھل امرود پیٹ کے مسائل کو دور کرنے میں کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ امرود میں بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو معدے کو صحت مند رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ امرود کھانے سے قبض کے مسئلے میں بھی آرام ملتا ہے۔

guava benefits for stomach in urdu

معدے کے لیے امرود کے فوائد.(The benefits of guava for the stomach)

امرود غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں پوٹاشیم، کاربوہائیڈریٹس، غذائی ریشہ اور پروٹین ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ امرود وٹامن سی، وٹامن بی 6 کا بھی اچھا ذریعہ ہے۔ امرود میں کیلشیم، آئرن اور میگنیشیم بھی تھوڑی مقدار میں موجود ہوتا ہے۔ اس لیے اسے مجموعی صحت کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لیکن امرود پیٹ سے متعلق بیماریوں کے علاج میں ایک افاقہ ہے۔ ڈاکٹر روپالی کا کہنا ہے کہ امرود کا پھل اور امرود کے پتے دونوں پیٹ کے امراض کے لیے فائدہ مند ہیں۔ امرود کے پتے کھانسی اور زکام کو روکتے ہیں اور سردیوں میں بلغم کو بڑھاتے ہیں۔ امرود کے پتوں کو پانی میں ابال کر 5 دن تک پینے سے کھانسی اور نزلہ میں آرام ملتا ہے۔

1. پیٹ کے درد کے لیے امرود.(Guava Benefits for Stomach)

اکثر لوگ امرود کھانے کے بعد پیٹ میں درد کی شکایت کرتے ہیں۔ جبکہ امرود کو صحیح طریقے سے کھایا جائے تو پیٹ کے درد میں آرام دیتا ہے۔ امرود پیٹ کے درد سے آرام دیتا ہے۔ اس کے لیے آپ امرود چبا کر کھائیں لیکن اس کے بیج چبانے سے گریز کریں۔ اس سے آپ کے پیٹ میں درد کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

2. قبض کو دور کرتا ہے.(Relieves constipation)

قبض عام سے لے کر سنگین تک بہت سی بیماریوں کا باعث بنتی ہے۔ یہ معدے کی بیماری ہے۔ اس لیے اسے بروقت درست کرنا ضروری ہے۔ امرود قبض دور کرنے میں بہت موثر ہے۔ امرود میں غذائی ریشہ کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے جس سے آنتوں کی حرکت کا عمل آسان ہوجاتا ہے۔ یہ ہضم کو فروغ دینے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ڈاکٹر بھی قبض کی صورت میں امرود کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کینو کا جوس بدہضمی کا مسئلہ دور کرتا ہے، جانیے اسے پینے کے صحت کے لیے 11 فائدے

3۔ بواسیر میں موثر.(guava benefits for piles) 

بواسیر آج کل ایک عام مسئلہ بن گیا ہے۔ بواسیر قبض، زیادہ دیر تک باتھ روم میں بیٹھنے اور غیر فعال طرز زندگی کی وجہ سے ہو سکتی ہے۔ بواسیر کے علاج کے لیے قبض کا علاج ضروری ہے۔ ایسی صورت میں آپ امرود کھا سکتے ہیں۔ پکا ہوا امرود کھانے سے پیٹ کی قبض ختم ہوتی ہے، بواسیر میں بھی فائدہ ہوتا ہے۔ بواسیر کی صورت میں امرود باقاعدگی سے کھائیں۔ بواسیر کی صورت میں امرود کو خالی پیٹ کھانا زیادہ فائدہ مند ہے۔

4. گیس اور تیزابیت سے نجات.(is guava good for gastric)

گیس اور تیزابیت کا مسئلہ بھی عام ہو گیا ہے۔ اس سے نجات کے لیے امرود کھانا فائدہ مند ہے۔ امرود کھانے سے واتا توازن میں رہتا ہے جس کی وجہ سے گیس آسانی سے خارج ہو جاتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 30 سال سے زیادہ عمر کی خواتین یہ 5 قسم کے جوس ضرور پئیں، صحت کو بے شمار فائدے ملیں گے

guava benefits for stomach in urdu

امرود کب کھانا چاہیے.(when to eat guava)

پیٹ سے متعلق مسائل کے علاج کے لیے امرود کو صحیح وقت پر کھانا ضروری ہے۔ آپ دوپہر کے کھانے کے آدھے گھنٹے بعد ایک امرود کھا سکتے ہیں۔ اس سے معدے کے تمام مسائل دور ہوجاتے ہیں۔ اگر آپ کو قبض ہے تو آپ کھانا کھانے سے پہلے امرود کھا سکتے ہیں۔

امرود کب نہیں کھانا چاہیے.(when not to eat guava)

امرود شام یا رات کو کھانے سے پرہیز کریں۔ اس وقت امرود کا ہاضمہ ٹھیک سے نہیں ہوتا، اس کی وجہ سے آپ کی پریشانی بھی بڑھ سکتی ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو امرود کا استعمال محدود مقدار میں کرنا چاہیے۔ امرود زیادہ کھانا نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ امرود کے فوائد لینے کے لیے یہ درست ہوگا کہ آپ امرود کا استعمال ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے مشورے سے کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button