صحت مند غذا

امرود کا جوس پینے کے فائدے: اگر آپ قبض سے پریشان ہیں تو روزانہ 1 گلاس امرود کا جوس پی لیں، اس کے 5 دیگر فوائد جانیں۔

امرود کے جوس کے فوائد: امرود کے جوس میں وٹامن اے ہوتا ہے جو آنکھوں کی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔

امرود کھانے کے بہت سے فائدے ہیں۔ جہاں یہ معدے کے لیے فائدہ مند ہے، وہیں اس کا وٹامن سی جسم کو کئی متعدی بیماریوں سے بچاتا ہے۔ لیکن آج ہم امرود کی بجائے امرود کا جوس پینے کے فوائد کے بارے میں بات کریں گے۔ جی ہاں، امرود کا جوس بہت سے غذائیت سے بھرپور ہوتا ہے۔ جسم کو ہائیڈریٹ کرنے کے ساتھ یہ الیکٹرولائٹس کو متوازن کرنے میں بھی مددگار ہے۔ اس کے علاوہ اس میں موجود فائبر، پوٹاشیم، وٹامن سی اور وٹامن اے بھی کئی طرح سے جسم کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ وزن کم کرنے کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ آئیے امرود کا جوس پینے کے فوائد کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

guava juice health benefits in urdu

امرود کا جوس پینے کے فائدے –(Guava juice health benefits)

1. معدہ صاف کرتا ہے۔(Clears Stomach)

امرود کا جوس پیٹ کی صفائی میں مددگار ہے۔ اس میں ایک خاص جلاب کی خاصیت ہے، جو معدے کو صاف کرتی ہے اور نظام ہاضمہ کو فروغ دیتی ہے۔ یہ میٹابولزم کو تیز کرتا ہے اور آنتوں کے کام کو تیز کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آنتوں کی حرکت تیز ہو جاتی ہے اور آنتوں کی حرکت آسان ہو جاتی ہے۔ اس طرح یہ معدے کی صفائی میں مددگار ہے۔ آپ اسے شام کو بنا کر پی سکتے ہیں یا آپ اسے صبح خالی پیٹ پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو پیٹ کو آسانی سے صاف کرنے میں مدد ملے گی۔

2. غذائی اجزاء سے بھرپور.(Rich in Nutrients)

امرود کا جوس لائکوپین اور فائٹونیوٹرینٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس جسم میں آزاد ریڈیکلز کو بے اثر کرنے اور ڈی این اے کو ان سے متاثر ہونے سے بچانے میں مدد کرتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ وقتاً فوقتاً جلد کو ڈیٹاکس کرتے ہیں اور اسے نقصان دہ اثرات سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کی وجہ سے جسم کی پرانی بیماریاں نہیں بڑھتی ہیں اور جسم دیر تک تندرست رہتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: خالی پیٹ سیب کھانے کے صحت کے لیے یہ 6 فائدے ہیں، جانیں کن لوگوں کو اسے نہیں کھانا چاہیے۔

3. دماغی صحت کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Brain Health)

امرود دماغی افعال کو بڑھا سکتا ہے کیونکہ یہ آپ کے جسم میں گردش کو بڑھاتا ہے۔ اس میں پوٹاشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جو دماغ میں دوران خون اور آکسیجن کی گردش کو بہتر بناتی ہے۔ یہ گردش تناؤ کو کنٹرول کرنے اور دماغ کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ امرود کے جوس میں موجود معدنیات جسم میں غیر ضروری سوڈیم کے اثرات کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

4. ذیابیطس میں فائدہ مند.(Beneficial in Diabetes)

شوگر کے مریض امرود کا رس پینے سے فائدہ اٹھا سکتے ہیں۔ درحقیقت ذیابیطس کے مریضوں کو خون میں شکر کی بے قاعدگی کی وجہ سے دل یا اعصاب کو نقصان پہنچنے کا خطرہ ہوتا ہے۔ امرود میں کم گلیسیمک انڈیکس ہوتا ہے، جو چینی کو تیزی سے جذب کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس میں غذائی ریشہ کی زیادہ مقدار بھی ہوتی ہے جو جسم میں خون میں شکر کی سطح کو کم کرنے کے قابل بناتا ہے۔ اس کے علاوہ، اس جوس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس جسم کے الیکٹرولائٹس میں پوٹاشیم کو متوازن رکھنے میں مدد کرتے ہیں، جو دل کی صحت مند صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں انناس کا رس پئیں، صحت کے بہت سے مسائل دور رہیں گے۔

guava juice health benefits in urdu

5. چہرے کی چمک کو بڑھاتا ہے۔(Enhances facial glow)

امرود کے جوس میں اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز، لائکوپین، بیٹا کیروٹین اور لیوٹین پائے جاتے ہیں جو چہرے کی رونق بڑھاتے ہیں۔ یہ چہرے پر اندر سے چمک لاتا ہے اور جھریوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ امرود کا جوس وٹامن اے، بی، سی اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ انتہائی موثر اینٹی آکسیڈنٹس اور ڈیٹوکسیفائر ہیں۔ وہ آزاد ریڈیکلز سے لڑتے ہیں اور جلد کی لچک کو بڑھاتے ہیں۔ اس طرح یہ آپ کی جلد کی جھریوں کو کم کرتے ہیں اور اندر سے خوبصورتی کو بڑھاتے ہیں۔

اس کے علاوہ امرود وٹامن B-9 اور فولک ایسڈ سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ حاملہ خواتین کے لیے بہت ضروری ہے کیونکہ یہ بچے کے اعصابی نظام کی نشوونما میں مدد کرتا ہے اور بچوں کو اعصابی عوارض سے بچاتا ہے۔ یہ وٹامنز اور دیگر ضروری غذائی اجزا کی صحیح مقدار بھی فراہم کرتا ہے جو عورت کو اپنی روزمرہ کی غذائی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے درکار ہوتی ہے۔ تاہم اس جوس یا پھل کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کریں کیونکہ یہ حاملہ خواتین میں پیٹ میں درد، گیس اور پیٹ پھولنے کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort