بالوں کی حفاظت

تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں؟ 5 وجوہات جانیں۔

تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں: تیل لگانے کے بعد بالوں کا گرنا ایک عام سی بات ہو سکتی ہے لیکن اسے نظر انداز نہیں کیا جا سکتا۔

اکثر بالوں میں تیل لگانے کے بعد ہمارے بال تیزی سے گرنے لگتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی سوچا ہے. کہ تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں. دراصل تیل لگانے کے بعد بالوں کی جلد ڈھیلی ہوجاتی ہے اور کھوپڑی کے کمزور بال تیزی سے گرنے لگتے ہیں۔ اس کے علاوہ بالوں میں تیل لگانے سے متعلق پریشانی بھی تیل لگانے. کے بعد بال گرنے کا سبب بن سکتی ہے۔ جیسے پہلے سے الجھے ہوئے بالوں میں تیل لگانا، زیادہ تیل لگانا یا گندے بالوں میں تیل لگانا۔ ایسے میں ضروری ہے کہ ہم تیل لگانے کے بعد بالوں کے گرنے کی صحیح وجوہات کے بارے میں جانیں اور پھر ان باتوں کو ذہن میں رکھتے ہوئے اپنے بالوں کو تیل لگائیں۔

hair fall after oiling causes in urdu

تیل لگانے کے بعد بال کیوں گرتے ہیں: (Reasons for hair fall after oiling)

1. گرم تیل استعمال کرنے کی وجوہات.(Reasons for using hot oil)

گرم تیل سے بالوں کو چمکانے کے بارے میں ہم سب جانتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی غور کیا ہے کہ گرم تیل لگانے سے بال زیادہ گرتے ہیں یا ٹھنڈا تیل لگانے سے؟ درحقیقت، جب آپ اپنے بالوں میں گرم تیل لگاتے ہیں، تو یہ بالوں کے پٹکوں میں سوزش کا باعث بن سکتا ہے اور بالوں کے جھڑنے کا سبب بن سکتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ آپ کے بالوں کو بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ ایسی صورت میں خیال رہے کہ موسم کے مطابق گرم یا ٹھنڈا تیل لگائیں۔ صرف اپنے بالوں میں ہلکا گرم تیل لگانے کی کوشش کریں۔ اس سے آپ کے بال جڑوں سے مضبوط رہ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں آپ کے بال نہیں بڑھتے؟ ماہرین سے اس کی 5 وجوہات اور بالوں کی نشوونما بڑھانے کے طریقے جانیں۔

2. تیل لگانے کے غلط طریقے کی وجہ سے.(Due to wrong way of applying oil)

ہر کوئی تیل لگانے کا صحیح طریقہ نہیں جانتا۔ لیکن بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے ان کی جڑوں سے مساج کرنا بہت ضروری ہے۔ بہت سے لوگ تیل کو صرف جڑوں پر لگاتے ہیں جس سے بال تیزی سے گرتے ہیں۔ جبکہ حقیقت میں تیل کو جڑ سے سرے تک لگانا چاہیے۔ اس کے علاوہ آپ کو کوشش کرنی چاہیے کہ ہفتے میں ایک یا دو بار سے زیادہ اپنے بالوں میں تیل نہ لگائیں۔ اس کے علاوہ بالوں کو دھونے سے پہلے اپنی کھوپڑی کو تیل سے موئسچرائز کریں ورنہ آپ کے بال گر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کو شیمپو کرنے سے پہلے کم از کم 3-4 گھنٹے تیل کو کھوپڑی کے اندر رکھنا چاہیے اور تیل لگانے کے بعد کنگھی نہیں کرنی چاہیے۔ اگر تیل کو آپ کے بالوں میں گھسنے کا موقع نہ ملے تو بال گرنا شروع ہوجائیں گے۔ آخر میں، آپ کو اپنے بالوں کو دھونے کے بعد کنڈیشن کرنا چاہیے۔ اس سے بال نہیں گرتے۔

3. بالوں کو مضبوطی سے باندھنے کی وجوہات.(Reasons for tying the hair tightly)

قدیم زمانے سے ہی تیل لگانے کے بعد بالوں کو باندھنے کی تلقین کی جاتی رہی ہے۔ لیکن تیل لگانے کے بعد اپنے بالوں کو مضبوطی سے باندھنا بالوں کی جڑوں کو نقصان پہنچا کر اندر سے کمزور کر سکتا ہے۔ یہ آپ کی جڑوں پر دباؤ ڈال سکتا ہے اور آپ کے بالوں کو کمزور کر سکتا ہے، جس سے بال گر سکتے ہیں۔ پھر 3-4 گھنٹے کے بعد، جب آپ اپنے بالوں میں کنگھی کرکے اس شاور کی تیاری کرتے ہیں، تو آپ اپنے بالوں کو تیزی سے گرتے ہوئے دیکھیں گے۔

4. بہت زیادہ تیل لگانے سے.(By applying too much oil)

بالوں میں تیل لگانا اچھا ہے لیکن زیادہ تیل استعمال کرنا بھی نقصان دہ ہے۔ ایسی صورت حال میں جب آپ اپنے بالوں میں زیادہ تیل لگائیں گے تو ایک وقت کے بعد آپ کے بالوں کے follicles بند ہو جائیں گے جس کی وجہ سے آپ کے بالوں کی نشوونما رک جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: سلکی، سیاہ اور گھنے بالوں کے لیے یہ اسٹرابیری ہیئر ماسک لگائیں، جانیے اس کے فوائد اور بنانے کا طریقہ

hair fall after oiling causes in urdu

5. دیرپا بالوں کا تیل.(Long lasting oiliness)

تیل کو زیادہ دیر تک بالوں میں چھوڑنے سے سر کی جلد کو نقصان پہنچتا ہے۔ دراصل، کھوپڑی کی جلد کچھ قدرتی تیل پیدا کرتی ہے. جو اچھی نمی کو برقرار رکھتی ہے۔ لیکن اگر تیل کو زیادہ دیر تک رکھا جائے تو اس میں نمی زیادہ ہوگی. جس سے دانے اور دانے پڑ جائیں گے اور بال گر جائیں گے۔

ایسی صورت حال میں تیل لگانے کے بعد بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے. سب سے پہلے بالوں میں تیل لگانے کا طریقہ درست کرلیں۔ تیل لگانے کے بعد ڈھیلی چوٹی بنائیں۔ پھر تیل لگانے. کے کچھ دیر بعد بالوں میں کنگھی کریں تاکہ آپ کے بالوں کی جڑوں پر دباؤ نہ پڑے. اور آپ کے بالوں کو تیل سے پرورش ملے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort