بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا وزن کم ہونے کے بعد آپ کے بال گرنے لگے ہیں؟ اس کی وجہ اور علاج جانیں۔

اگر وزن کم کرتے ہوئے آپ کے بال گر رہے ہیں تو یہ بہت سے مسائل کی وجہ بن سکتے ہیں۔

بہت سے لوگ اپنے بڑھتے ہوئے وزن سے پریشان ہوتے ہیں. اور ان کی خواہش ہوتی ہے. کہ وہ تیزی سے وزن کم کریں اور سلم نظر آئیں۔ اضافی چربی جلانے کی خواہش میں آپ اپنی خوراک سے بہت سی چیزوں کو کاٹنے. کی کوشش کرتے ہیں. تاکہ آپ تیزی سے وزن کم کر سکیں۔ بہت سے لوگ کیٹو ڈائیٹ یا وقفے وقفے سے روزہ رکھتے ہیں. جس کی وجہ سے وزن بڑھنے. کی وجہ سے وہ بہت زیادہ ہری سبزیاں، ڈیری مصنوعات اور پھل نہیں کھاتے اور کھانے کے وقت میں بھی تبدیلی کرتے ہیں، جس کی وجہ سے جسم میں غذائی اجزاء کی کمی ہو سکتی ہے۔ . اس کے علاوہ پروٹین، کیروٹین، وٹامنز اور آئرن کی کمی کی وجہ سے آپ کے بال گرنے لگتے ہیں۔ اس کے علاوہ بالوں سے متعلق کئی مسائل بھی ہو سکتے ہیں جس کی وجہ سے آپ کے بال پتلے اور پتلے ہونے لگتے ہیں۔ وزن میں کمی کے بعد بالوں کے گرنے کے مسئلے کو روکنے کے لیے آپ کے لیے ان کی وجوہات اور علامات کے بارے میں جاننا بہت ضروری ہے۔

وزن میں کمی کے بعد بال گرنے کی وجوہات.()

1. پروٹین اور اینٹی آکسیڈنٹس. (Protein and Antioxidants)

کئی بار ہم تیزی سے وزن کم کرنے کی خواہش میں اپنی خوراک میں پروٹین کی مقدار کم کر دیتے ہیں تاکہ بڑھتی ہوئی چربی کو جلا سکیں لیکن اس سے آپ کے بال کمزور، پتلے اور پھٹے ہو سکتے ہیں۔ دراصل بالوں کی نشوونما اور انہیں صحت مند رکھنے کے لیے پروٹین بہت ضروری ہے۔اس کے علاوہ اینٹی آکسیڈنٹس نہ صرف بالوں کے لیے بلکہ آپ کے جسم کے لیے بھی بہت مفید ہیں۔ یہ آپ کو فری ریڈیکلز سے بچاتا ہے اور بالوں کی نشوونما میں مدد کرتا ہے۔

2. آئرن اور بیٹا کیروٹین.(Iron and Beta Carotene)

آئرن اور بیٹا کیروٹین بالوں کے لیے بہت ضروری ہیں۔ دراصل بیٹا کیروٹین والی غذائیں جسم میں محافظ کا کام کرتی ہیں اور بالوں کے مسائل کو دور کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ آئرن آپ کے بالوں میں خون اور آکسیجن کی گردش کو بڑھاتا ہے اور اس سے بال مضبوط اور نرم ہوتے ہیں۔

3. تناؤ اور اضطراب کی وجوہات.(Causes of stress and anxiety)

اکثر لوگوں کو وزن میں کمی اور خوراک میں تبدیلی کے دوران بار بار سر درد اور بے خوابی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ تھکاوٹ اور نیند کی کمی کی وجہ سے بھی بال گر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کا قدرتی رنگ: بھورے بالوں کے لیے چائے اور کافی سے اس قدرتی ہیئر ڈائی کو بنائیں، جانیں کیسے

4. ہارمونل شفٹ.(Hormonal Shifts)

ہارمون کی سطح میں تبدیلی کی وجہ سے بھی بالوں کا پتلا ہونا ہو سکتا ہے۔ درحقیقت وزن میں کمی کی وجہ سے آپ کے اینڈروجن کی سطح میں تبدیلی کی وجہ سے بال پتلے ہو سکتے ہیں اور اس کے علاوہ آپ کے چہرے پر بال بھی آ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ رجونورتی کے دوران یہ مسئلہ بڑھ سکتا ہے کیونکہ اس وقت خواتین کے جسم میں کئی ہارمونل تبدیلیاں ہوتی ہیں جس کی وجہ سے بالوں کی افزائش متاثر ہوتی ہے۔

5. وزن میں کمی کی سرجری کی وجوہات.(Reasons for Weight Loss Surgery)

بہت سے لوگ تیزی سے وزن کم کرنا چاہتے ہیں اور اس کے لیے خوبصورت اور سڈول نظر آنے کے لیے وزن کم کرنے کی سرجری بھی کرواتے ہیں، لیکن اس سرجری کے بعد آپ کے جسم میں غذائی اجزاء کی کمی ہو سکتی ہے اور آپ کے بال گرنا شروع ہو سکتے ہیں۔ اگرچہ یہ سرجری کے 3-4 ماہ بعد ہو سکتا ہے، اس لیے آپ کو وزن کم کرنے کی سرجری کے بارے میں مکمل معلومات کے بعد ہی اس کا استعمال کرنا چاہیے۔

hair fall after weight loss cause symptoms in urdu

عام طور پر ایک دن میں کتنے بال گرتے ہیں۔(How many hairs usually fall in a day)

اکثر لوگ یہ نہیں سمجھتے کہ عام بالوں کے گرنے اور گرنے میں کیا فرق ہے۔ اگر آپ کے ایک دن میں 50 سے 100 بال گرتے ہیں تو یہ بال گرنا معمول ہے۔ ایک دن میں بہت سے بال ٹوٹ سکتے ہیں لیکن اگر آپ کے ایک دن میں 100 سے زیادہ یا 150 سے زیادہ بال ہیں تو یہ بال گرنے کی علامت ہو سکتی ہے۔ اس کے لیے وزن کم کرنے کے دوران آپ کو محتاط رہنا ہوگا اور اپنی خوراک کا خیال رکھنا ہوگا۔ بال گرنے کے دوران، آپ اپنے تکیے، کنگھی اور تولیوں میں بہت سے ٹوٹے ہوئے بال دیکھ سکتے ہیں۔

بچاؤ.(Rescue)

1. اگر آپ وزن کم کرنے کے بعد اپنے بالوں کو گرتے نہیں دیکھنا چاہتے تو سب سے پہلے آپ کو یہ سمجھنا ہوگا کہ اس کے لیے آپ کو اپنی خوراک میں ہر قسم کے غذائی اجزاء کو شامل کرنا چاہیے۔

2. اپنی خوراک میں اینٹی آکسیڈنٹس، پروٹین، آئرن، بیٹا کیروٹین سے بھرپور غذاؤں کو ضرور شامل کریں۔ اس سے آپ کی صحت اور بال دونوں صحت مند رہیں گے۔

3. شرط کے نقصان کے دوران، آپ کو اپنی خوراک میں انڈے، ہری سبزیاں، سویابین، پھل اور موٹے اناج کو ضرور شامل کرنا چاہیے۔ یہ آپ کو صحت مند رکھتا ہے۔

4. اس کے علاوہ اگر آپ ورزش کی مدد سے وزن کم کر رہے ہیں تو ورزش کے دوران خارج ہونے والا پسینہ بھی بالوں کے ٹوٹنے کا سبب بن سکتا ہے۔ اس کے لیے ورزش کے بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے صاف کرنا چاہیے تاکہ کوئی پریشانی نہ ہو۔

5۔ دھول اور مٹی کے رابطے میں آنے سے بچنے کے لیے بالوں کو ڈھانپنے کی کوشش کریں تاکہ بال گندے نہ ہوں کیونکہ یہ آپ کے بالوں کو مزید ٹوٹنے کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

6. اپنے جسم اور کھوپڑی کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے وافر مقدار میں پانی پائیں۔ اس کی مدد سے آپ کے بال بھی صحت مند رہتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button