بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

امرود کے پتے گرتے بالوں کا علاج ہیں، جانئے استعمال کرنے کا طریقہ

Hair Fall Treatment: اگر آپ گرتے بالوں کا علاج ڈھونڈ رہے ہیں تو آپ امرود کے پتے استعمال کر سکتے ہیں۔ آسان طریقہ جانیے۔۔

بال گرنے سے پریشان ہیں؟ تناؤ اور خراب طرز زندگی کی وجہ سے بال گرنے کا مسئلہ عام ہو گیا ہے۔ اگر آپ بالوں کو گرنے سے بچانے کے لیے کوئی گھریلو علاج تلاش کر رہے ہیں. تو آپ امرود کے پتے استعمال کر سکتے ہیں۔ امرود کے پتوں میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ یہ بالوں کی نشوونما کے لیے فائدہ مند ہیں۔ امرود کے پتوں کے استعمال سے بال مضبوط اور چمکدار ہوتے ہیں۔ امرود کے پتوں میں وٹامن سی پایا جاتا ہے. جو بالوں کے گرنے کے مسئلے کو روک سکتا ہے۔ امرود کے پتوں میں لائکوپین پایا جاتا ہے۔  ان پتوں میں وٹامن بی کمپلیکس پایا جاتا ہے. جو بالوں کی نشوونما میں فائدہ مند ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو 5 آسان طریقے بتائیں گے جن کی مدد سے آپ گھر میں امرود کے پتوں سے گرتے بالوں کا علاج کر سکتے ہیں۔ مضمون کو آخر تک پڑھیں۔

امرود پانی چھوڑ دیتا ہے۔(guava leaves water)

بالوں کے گرنے کے علاج کے لیے امرود کے پتوں کو صاف کریں۔ پتوں کو 20 منٹ تک پانی میں ابالیں۔ پھر پانی کے ٹھنڈا ہونے کا انتظار کریں۔ اس پانی کو بوتل میں بھر کر رکھ لیں۔ اس مکسچر کو ہاتھوں میں لیں اور بالوں کی مالش کریں۔ امرود کے پتوں کا پانی بالوں میں چھوڑ دیں۔ 1 گھنٹے بعد شیمپو کریں۔ ایسا کرنے سے بال نرم ہو جائیں گے۔ اس نسخے کو ہفتے میں 2 سے 3 بار دہرائیں، 2 سے 3 ماہ میں نتائج نظر آئیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کے لیے مہندی: مہینے میں کتنی بار اور کتنی دیر تک بالوں میں مہندی لگانی چاہیے؟

hair-fall-treatment-with-guava-leaves-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

امرود کے پتوں کا تیل.(guava leaf oil)

اگر آپ بالوں کو لمبا اور مضبوط بنانا چاہتے ہیں تو امرود کے پتوں سے بنا تیل استعمال کریں۔ تیل بنانے کا طریقہ بہت آسان ہے۔ بادام یا ناریل کے تیل کو ابالیں۔ اس میں امرود کے صاف پتے ڈال کر ابال لیں۔ جب تیل کا رنگ بدلنے لگے تو گیس بند کر دیں اور تیل کے ٹھنڈا ہونے کا انتظار کریں۔ جب تیل ٹھنڈا ہو جائے تو آپ اس سے سر کی مالش کر سکتے ہیں۔ آپ اس تیل کو ہفتے میں 2 سے 3 بار استعمال کر سکتے ہیں۔

امرود کے پتے اور میتھی کے بیج.(Guava leaves and Fenugreek seeds)

امرود کے پتے طبی خصوصیات کے حامل ہوتے ہیں۔ قدرتی چیزوں کا زیادہ استعمال مضر اثرات کے امکانات کو کم کر دیتا ہے۔ بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے پتوں کو پیس کر پیسٹ بنائیں۔ اس میں میتھی کا پیسٹ شامل کریں۔ اس مکسچر کو بالوں پر ہیئر پیک کی طرح چھوڑ دیں۔ اسے 30 منٹ تک چھوڑنے کے بعد اپنے سر کو شیمپو سے دھو لیں۔ اس ہیئر پیک کو آپ ہفتے میں دو بار استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کا تیل،میتھی اور کلونجی کا مکسچر بالوں میں لگائیں، یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گے

hair-fall-treatment-with-guava-leaves-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

امرود کے پتوں کا پاؤڈر.(Guava leaves powder)

امرود کے پتے آپ کے بالوں کے لیے ٹانک کا کام کریں گے۔ بالوں کی اچھی نشوونما کے لیے امرود کے پتے خشک کر کے پاؤڈر بنا لیں۔ اس پاؤڈر کو مہندی، ایلوویرا، آملہ پاؤڈر، تریفلا پاؤڈر میں ملا کر پیسٹ بنائیں۔ اسے ہفتے میں دو بار بالوں پر لگانے سے آپ کو 1 سے 2 ماہ میں فرق نظر آئے گا۔ دادی کی ترکیبوں میں یہ طریقہ کارگر سمجھا جاتا ہے۔

بال گرنے کی صورت میں آپ مذکورہ بالا آسان طریقے آزما سکتے ہیں۔ اگر آپ گنجے پن کی علامات دیکھیں تو ضرور ڈاکٹر سے رجوع کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button