بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سردیوں میں آپ کے بال نہیں بڑھتے؟ ماہرین سے اس کی 5 وجوہات اور بالوں کی نشوونما بڑھانے کے طریقے جانیں۔

لوگوں کی کچھ غلطیاں بال نہ اگنے کی ذمہ دار ہو سکتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں ماہرین سے جانیے یہ غلطیاں کیا ہیں؟

بال خواتین کی خوبصورتی کا سب سے اہم حصہ ہیں۔ جب وہ ان کے بعد ریشمی، لمبے اور ملائم نظر آتے ہیں. تو پھر خواتین میں قدرتی اعتماد اور خوبصورتی دونوں ظاہر ہونے لگتے ہیں۔ اسی وقت، سردیوں میں، لوگ اکثر اپنے بالوں کو ٹوپی کے اندر یا اسکارف میں چھپاتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ کو بتاتے چلیں کہ سردیوں میں بالوں کے گرنے کے پیچھے کچھ وجوہات ہوسکتی ہیں یا پھر بالوں کا نہ بڑھنا بھی ہوسکتا ہے، جن کے بارے میں جاننا ضروری ہے۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج ہم آپ کو اپنے مضمون کے ذریعے بتائیں گے کہ سردیوں میں اکثر لوگوں کے بال کیوں منفی طور پر متاثر ہوتے ہیں۔

hair growth problems in winter in urdu

1- بالوں کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل نہ کرنا.(Not following the hair care routine properly)

بالوں کی صحت اور نشوونما کے لیے ان کی مناسب دیکھ بھال سب سے ضروری ہے۔ تاہم سردیوں میں لوگ شدید سردی کی وجہ سے اپنے بالوں کی دیکھ بھال نہیں کر پاتے۔ دیکھ بھال کا مطلب ہے کہ لوگ اپنے بالوں میں ٹھیک طرح سے کنگھی نہیں کرتے یا صحیح وقت پر بالوں میں تیل نہیں لگاتے جس کی وجہ سے بال نہ صرف خشک ہوتے ہیں بلکہ خراب بھی ہو سکتے ہیں۔ ایسی صورت میں بالوں کی روٹین پر عمل کریں۔

2۔گرم پانی سے سر دھونا.(Washing the head with warm water)

سردیوں میں لوگ اکثر گرم پانی سے نہاتے ہیں۔ ایسی حالت میں وہ اپنے جسم کے ساتھ ساتھ سر کو بھی گرم پانی سے دھوتے ہیں۔ سر کو نیم گرم پانی سے دھونا ٹھیک ہے لیکن گرم پانی سے سر دھونے سے بال گر سکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ جب کوئی شخص سر پر گرم پانی ڈالتا ہے تو اس سے سر کی جلد خشک اور بے جان ہوجاتی ہے جس کی وجہ سے بال کمزور ہونے لگتے ہیں اور وہ گر سکتے ہیں۔ سر کو گرم پانی سے دھونے سے بہتر ہے کہ نیم گرم پانی سے سر دھوئے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 8 ٹوٹکے نوجوان لڑکوں میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے، بال مضبوط ہوں گے۔

3 – مسلسل ٹوپی پہننا.(wearing a hat constantly)

سردیوں میں لوگ اکثر ٹوپیاں لگاتار پہنتے ہیں، تاکہ سردی سے بچ سکیں، لیکن ایسا کرنے سے لوگوں کے بالوں کو بھی نقصان پہنچ سکتا ہے۔ درحقیقت مسلسل ٹوپی پہننے سے بالوں کو مناسب مقدار میں آکسیجن نہیں ملتی جس کی وجہ سے وہ نہ صرف بے جان ہو سکتے ہیں بلکہ بالوں کو کمزور بھی کر سکتے ہیں جس کی وجہ سے وہ بڑھ نہیں پاتے اور گرنا بھی شروع ہو جاتے ہیں۔ مسلسل ٹوپی پہننے سے گریز کریں۔

4- بالوں میں ہر وقت تیل لگاتے رہیں.(Keep oil in the hair all the time)

سردیوں میں لوگ اکثر سستی کی وجہ سے بالوں میں تیل لگاتے رہتے ہیں اور کافی دیر بعد سر دھوتے ہیں۔ اس کی وجہ سے سر میں گندگی جمع ہونے لگتی ہے۔ اسی وقت، وہ گندگی جڑوں کو کمزور بنا سکتی ہے۔ اس کے علاوہ بالوں میں زیادہ دیر تک تیل رہنے کی وجہ سے بالوں کا قدرتی تیل بھی ختم ہو جاتا ہے جس کی وجہ سے بال کمزور ہو کر گرنے لگتے ہیں۔ یہ بالوں کی نشوونما کو بھی متاثر کر سکتا ہے۔ اپنے سر کو وقتا فوقتا دھوئے۔

یہ بھی پڑھیں: گھر پر بالوں کو بلیچ کیسے کریں؟ اسے کرنے کے 4 آسان طریقے جانیں۔

hair growth problems in winter in urdu

5 – سورج کے سامنے دیر تک بیٹھنا.(Sitting for a long time in front of the sun)

اکثر لوگ سردیوں میں سردی سے بچنے کے لیے سورج کی روشنی کا سہارا لیتے ہیں۔ ایسے میں وہ کتنی دیر تک سورج کے سامنے بیٹھے رہتے ہیں، انہیں خود نہیں معلوم۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ سورج کے سامنے زیادہ دیر بیٹھنے سے نہ صرف بال کمزور ہو سکتے ہیں بلکہ گرنا بھی شروع ہو سکتے ہیں۔ سورج کی مضر شعاعیں بالوں کو خشک اور بے جان بنا سکتی ہیں۔

نوٹ- اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ سردیوں میں کی جانے والی کچھ غلطیاں بالوں کو نہ صرف بے جان بنا سکتی ہیں بلکہ خشک اور کمزور بھی کر سکتی ہیں۔ ایسے میں سردیوں میں تھوڑی سی احتیاط بالوں کو خوبصورت اور مضبوط بنا سکتی ہے۔ تاہم اگر کسی شخص کو جڑوں سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو وہ ماہرین کی مدد سے اس مسئلے کو دور کر کے اپنے بالوں کو مضبوط بنا سکتا ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button