صحت کا دیسی علاج

کم نیند کی وجہ سے بال گرتے ہیں، اچھی نیند لینے کے آسان طریقے جانیں۔

اگر آپ کے بال گرتے ہیں تو اس کی ایک وجہ نیند کی کمی بھی ہوسکتی ہے۔ جانیں کہ آپ اچھی نیند لینے کے لیے کیا کر سکتے ہیں۔

نیند کی کمی کی وجہ سے ہمارے بالوں کے follicles کمزور ہو جاتے ہیں جس کی وجہ سے ہمارے بال گرنا شروع ہو جاتے ہیں۔ ہارٹ اٹیک، ہائی بلڈ پریشر اور شوگر جیسی خطرناک بیماریاں بھی ہمیں کم سونے کا سبب بن سکتی ہیں۔ ان سب کے علاوہ ہمارے بالوں کی فکر کرنے سے بھی گرنا شروع ہو سکتا ہے۔  بال گرنے کی بڑی وجہ تناؤ ہے۔ ہمارے جسم کو صحت مند رکھنے کے لیے نیند ضروری ہے۔ ہمیں روزانہ 7 سے 8 گھنٹے پر سکون نیند لینا چاہیے۔ اچھی نیند ہمارے جسم کو ذہنی تناؤ سے دور رکھنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ نیند پوری نہ ہونے پر دماغ تھکا ہوا اور چڑچڑاپن اور تناؤ بڑھنے لگتا ہے۔

بالوں کے گرنے اور اچھی نیند کا آپس میں کیا تعلق ہے۔(How Hair Fall And Good Sleep Are Related)

کافی نیند نہ لینا ہمارے جسم کی صحت کے لیے اچھا نہیں ہے۔ جتنی کم نیند آئے گی اتنی ہی جسم میں بیماریاں اور خراب حالات میں اضافہ ہوتا نظر آئے گا۔ نیند کی کمی کی وجہ سے ہمارے بال پتلے اور کمزور ہونے لگتے ہیں۔ اس لیے بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے صرف اچھی خوراک ہی کافی نہیں بلکہ پر سکون نیند بھی بہت ضروری ہے۔ نیند کی کمی کی وجہ سے ہمارے جسم کے گروتھ ہارمونز متاثر ہوتے ہیں اور ہارمونز کا عدم توازن بھی دیکھا جا سکتا ہے۔ نیند کی کمی انسان کی نشوونما کو ایک طرح سے روک دیتی ہے جس کی وجہ سے ہمارے بالوں کا پتلا ہونا شروع ہو جاتا ہے اور ہمارے بال گرنے لگتے ہیں۔ سات سے آٹھ گھنٹے کی نیند ہمارے جسم کے تناؤ کو کم کرتی ہے اور بالوں کو گرنے سے روکنے میں مدد دیتی ہے۔

نیند کو بہتر بنانے کے لیے چند مفید مشورے۔(Some useful tips to improve sleep)

اپنے کمرے کو اندھیرا رکھیں.(Keep Your Room Dark)

اپنے کمرے میں اندھیرا رکھیں کیونکہ کئی مطالعات میں یہ بات بھی سامنے آئی ہے کہ اندھیرا میلاٹونن ہارمون بنانے میں مدد کرتا ہے جو ہماری نیند کے لیے بہت ضروری ہے۔ آپ اپنی نیند کو بہتر بنانے کے لیے آئی ماسک بھی استعمال کر سکتے ہیں، تاکہ باہر کی کوئی روشنی آپ کی آنکھوں کو نہ چبھے۔

یہ بھی پڑھیں:  خشک ادرک اور لونگ کے فائدے: خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے سے یہ 6 فائدے صحت کو ملتے ہیں

hair loss due to a lack of sleep tips in Urdu

مکمل خاموشی.(Keep Calm)

اچھی طرح سے سونے کے لیے، آپ کو پرسکون ماحول کی ضرورت ہوتی ہے جس سے نیند آنا آسان ہو۔ اپنے کمرے میں پرسکون ماحول بنانے کے لیے، آپ اپنے کمرے کا دروازہ بند کر سکتے ہیں، تاکہ باہر کا شور آپ کے کانوں تک نہ پہنچے اور آپ کو اچھی طرح آنے میں مدد ملے۔

اچھا بستر بنائیں.(Make Good Bedding)

اچھی رات کی نیند لینے کے لیے آپ کے پاس ایک اچھا بستر اور تکیہ ہونا بھی ضروری ہے، تاکہ آپ لیٹتے وقت بہت آرام محسوس کر سکیں اور آنکھیں بند کرتے ہی آپ سو سکیں۔

شراب نہ پیو.(Avoid Alcohol)

ہمیں سونے سے پہلے شراب نہیں پینی چاہیے کیونکہ ایسا کرنے سے کچھ دیر کے لیے نیند آ سکتی ہے۔ لیکن بعد میں آپ بہت بے چین محسوس کریں گے۔ اس لیے سونے سے پہلے شراب نہیں پینی چاہیے۔ کھانا سونے سے دو سے تین گھنٹے پہلے کھا لینا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں:  سیاہ مسوڑھوں سے نجات کے لیے یہ 6 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں، مسوڑھوں کا رنگ گلابی ہو جائے گا۔

hair loss due to a lack of sleep tips in Urdu

جسم کو متحرک رکھیں.(Keep The Body Active)

اپنی زندگی کو فکر سے پاک رکھنے اور دل و دماغ کو پرسکون رکھنے کے لیے روزانہ یوگا اور ورزش کریں اور اچھی طرح سوئیں کیونکہ بہت زیادہ فکر کرنے سے ہماری نیند متاثر ہوتی ہے۔

نیند کی کمی سے ہمارے دماغ میں تناؤ  ہارمون بڑھ جاتا ہے اور ہمارے بال گرنے لگتے ہیں۔ یہ ہمارے جسم کی صحت کے لیے اچھا نہیں ہے۔ مذکورہ بالا چند چیزوں کو اپنی زندگی میں اپنا کر ہم اچھی نیند لے سکتے ہیں اور اپنے بالوں کو کمزور ہونے سے بچا سکتے ہیں۔ اگر بالوں کا گرنا پھر بھی بند نہ ہو تو ماہر سے رجوع کریں۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button