دیگر بیماریاں

قدرتی جڑی بوٹیوں سے بھرپور ہمدرد جگر کا خیال رکھیں

ہمدرد جگر ایک ایسا ہی شربت ہے جو قدرتی جڑی بوٹیوں سے تیار کیا جاتا ہے، جو آپ کے جگر کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔

آپ کیا کھاتے ہیں، کیسے اور کب کھاتے ہیں اس کا براہ راست تعلق آپ کی صحت سے ہے۔ اگر انسان ان تین سوالوں پر توجہ دے تو وہ اپنے جسم کو تندرست رکھ سکتا ہے۔ دراصل کئی قسم کی خوراک اور کئی طرح کی بری عادتیں ہمارے جسم کے اعضاء پر خاص طور پر جگر پر برا اثر ڈالتی ہیں۔ یہ ایک ایسا عضو ہے جسے اگر صحت مند رکھا جائے تو جسم کو بہتر طریقے سے صاف کرتا ہے اور زہریلے مادوں کو خارج کرتا ہے۔ جب جسم سے زہریلے مادے نکل جائیں گے تو بیماریاں بھی کم ہوں گی۔ اس لیے ایک دوست کی طرح آپ کو اپنے جگر کا خیال رکھنا چاہیے۔ اور جب جگر کی صحت کی بات آتی ہے تو ہمدرد جگر سیرپ کا نام ضرور آتا ہے۔

hamdard jigreen with natural herbs benefits for liver in urdu

کھانے پر پوری توجہ دیں۔(Pay close attention to food)

جگر کو صحت مند رکھنے کے لیے ہمیں خوراک پر پوری توجہ دینی چاہیے۔ بہت زیادہ چینی، نمک، الکحل جگر کے لیے اچھی غذا نہیں سمجھی جاتیں۔ ان کا زیادہ استعمال آپ کے جگر کی حالت کو خراب کر سکتا ہے۔ اس لیے ان خوراکوں کو کنٹرول کرنا ضروری ہے۔

جگر کو تندرست اور فعال رکھنے کا طریقہ.( How to keep the liver healthy and active)

بات یہیں ختم نہیں ہوتی، جگر کو تندرست اور فعال رکھنے کے لیے. آپ کو غذائیت سے بھرپور غذا کا استعمال کرنا چاہیے. اور ورزش بھی ضروری ہے۔ اس کے علاوہ ہمدرد جگر کا شربت باقاعدگی سے استعمال کریں۔ یہ یونانی شربت ہے اور اس کی خاصیت اس میں موجود قدرتی جڑی بوٹیوں میں ہے۔ اس میں ریوند چینی، برجانسیف، ارجن، سرفوکا، بھنگڑا اور کلمیگھ نوسادر جیسے اہم اجزاء شامل ہیں. جو آپ کے جگر کو صاف کرنے اور جسم سے زہریلے مادوں کو نکالنے میں مدد کرتے ہیں۔

hamdard jigreen with natural herbs benefits for liver in urdu

جگر پر دباؤ بڑھتا ہے.(Increases pressure on the liver)

آج کا وقت ایسا ہے، جہاں ہم دن میں کم از کم ایک بار فاسٹ فوڈ یا پراسیس فوڈ ضرور کھاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ ادویات اور سپلیمنٹس کا استعمال مسلسل جاری رہتا ہے۔ اس سب کی وجہ سے جگر پر دباؤ بڑھ جاتا ہے جس کی وجہ سے وہ کمزور ہونے لگتا ہے. اور اس کے ارد گرد زہریلے مادے جمع ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کینسر کے خلیات سے لڑنے میں یہ 10 غذائیں کارآمد ہیں، انہیں کھانے کے خاص فوائد جانیں.

نقصان دہ ٹاکسن کو باہر نکالنا.(Getting rid of harmful toxins)

فاسٹ فوڈ اور ادویات سے فوراً چھٹکارا پانا قدرے مشکل ہے، اس لیے درست حل یہ ہے کہ ہمدرد جگر کا شربت لیں۔ یہ جگر کو ادویات اور خوراک کے ذریعے جسم میں پیدا ہونے والے نقصان دہ ٹاکسن سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ طبی طور پر ثابت شدہ شربت ہے اور بھوک بڑھانے کی صلاحیت رکھتا ہے۔

قدرتی مادے ہمارے جسم کے لیے اچھے ہیں۔(Natural substances are good for our body)

مصروف زندگی میں صحت ہماری اولین ترجیح ہونی چاہیے۔ جسم کے لیے آپ کی خوراک کا انتخاب آپ کی صحت کا تعین کرے گا۔ اور ہم سب جانتے ہیں کہ قدرتی مادے ہمارے جسم کے لیے اچھے ہیں۔ قدرتی مادے جسم کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں. اور ان کے کوئی مضر اثرات نہیں ہوتے، بالکل اسی طرح جیسے ہمدرد جگر کے شربت کے۔ اس کا بنیادی کام جگر کی دیکھ بھال کرنا ہے. لیکن یہ قوت ہضم کو بھی تقویت دیتا ہے جس کی وجہ سے کھایا گیا کھانا آسانی سے ہضم ہو جاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ ہیپاٹائٹس سمیت مختلف نقصان دہ بیماریوں سے تحفظ فراہم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: چھاتی کے کینسر سے بچنے کے طریقے کیا ہیں.چھاتی کے کینسر کا دیسی گھریلو علاج جانیں۔

آج ہم جس طرح سے رہتے ہیں اس کا براہ راست تعلق ہمارے جسم سے ہے۔ ہم کھانے پر توجہ نہیں دے رہے اور ورزش بھی کم ہو گئی ہے۔ اس سے جسم کے اعضاء متاثر ہوتے ہیں۔ یہ ضروری ہے کہ آپ اپنے اعضاء کا خیال رکھیں جیسا کہ ہمدرد جگر کرتا ہے، دوست کی طرح۔ یہ شربت کے ساتھ ساتھ کیپسول میں بھی دستیاب ہے، یعنی ہمدرد جگرینا۔ یہ دونوں مصنوعات آن لائن دستیاب ہیں۔ آپ اس لنک پر جا کر یہ دونوں مصنوعات خرید سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button