جلد کی حفاظت.

ہاتھوں کو خوبصورت اور ملائم بنانے کے لیے ہاتھ کی دیکھ بھال کے اس معمول پر عمل کریں، جانیے 5 اہم اقدامات

ہاتھوں کو صاف اور صحت مند رکھنے کے لیے ہاتھ کی دیکھ بھال کے ان 5 اقدامات پر عمل کریں، اسے تفصیل سے جانیں۔

ہمارے جسم اور چہرے کے علاوہ ہاتھوں کی جلد کا خیال رکھنا بھی بہت ضروری ہے۔ اکثر لوگ چہرے کی جلد کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل کرتے ہیں. لیکن ہاتھوں کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل کرنا بھول جاتے ہیں۔ گندے ہاتھ جسم میں کئی بیماریاں پیدا کر سکتے ہیں. جس سے بچنے کے لیے ہاتھوں کو صاف رکھنا ضروری ہے۔ لیکن صرف صفائی ہی نہیں، ہاتھوں کو نرم اور صاف رکھنے کے لیے کچھ اضافی اقدامات کی بھی ضرورت ہے، جن کے بارے میں ہم مزید جانیں گے۔ ہاتھوں کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل کرکے، آپ ہاتھوں کو خشک جلد، بڑھاپے، گندگی وغیرہ سے بچا سکتے ہیں۔

ہاتھ کی دیکھ بھال کا معمول کیا ہے؟(What is hand care routine)

ہاتھوں کو صاف رکھنے کے لیے وقتاً فوقتاً ہاتھ دھونا ضروری ہے. لیکن ہاتھوں کو صحت مند رکھنے کے لیے جو معمول اپنایا جاتا ہے اسے ہینڈ کیئر روٹین کہتے ہیں۔ ہاتھ کی دیکھ بھال کے معمولات پر عمل کرنے کے لیے آپ ان 5 آسان اقدامات پر عمل کر سکتے ہیں۔

hand-care-routine-steps-in Urdu

1. اپنے ہاتھ صاف کریں۔(Clean your hands)

ہاتھوں کی صفائی ہاتھ کی دیکھ بھال کے معمول کا سب سے اہم مرحلہ ہے۔ ہمارے ہاتھوں میں کسی بھی سطح کو چھونے سے، گندگی اس پر چپک جاتی ہے، جسے صاف کرنے کے لیے آپ کو صابن، ہینڈ واش اور پانی کا استعمال کرنا چاہیے۔ آپ اپنے ہاتھ صاف کرنے کے لیے عام، گرم یا نیم گرم پانی استعمال کر سکتے ہیں۔ ہلکا صابن بھی استعمال کریں۔ کووڈ کے بعد ہاتھوں کو سینیٹائز کرنا بھی ایک اہم قدم سمجھا جاتا ہے، لیکن ہاتھ صاف کرنے کے لیے سینیٹائزر کا استعمال نہ کریں۔ ہاتھوں کو جراثیم سے پاک رکھنے کے لیے، ہاتھ صاف کرنے کے بعد سینیٹائزر کا استعمال کیا جا سکتا ہے۔

2. اپنے ناخن صاف کریں۔(Clean your nails)

ہاتھوں کے ناخنوں کی صفائی بھی ہاتھوں کی دیکھ بھال کا ایک اہم مرحلہ ہے۔ آپ کے ناخن کی لمبائی کچھ بھی ہو، اسے صاف ہونا چاہیے۔ ہاتھ صاف کرنے کے لیے کیل کو ایک شکل میں کاٹیں، پھر کیل کے اندر کی گندگی کو صاف کریں اور کٹیکلز کو پیچھے کی طرف دھکیلیں، اس سے کٹیکلز میں موجود گندگی بھی دور ہوجائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: عرق گلاب میں گلابی نمک ملا کر اسکرب کرنے سے چہرہ نکھر جائے گا، جانئے اس کے 5 فائدے

3. ہینڈ اسکرب کا استعمال کریں۔(Use hand scrub)

ہاتھ سے جلد کے مردہ خلیوں کو ہٹانے کے لیے اسکرب کو تیار کرنا چاہیے۔ اسکرب بنانے کے لیے آپ کو بازار جانے کی ضرورت نہیں ہے، آپ گھر میں آسانی سے ملنے والے اجزا استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ چینی میں شہد ملا کر جلد پر لگائیں اور جلد پر لیموں کی مالش کریں۔ آپ کو جلد پر سخت ہونے کی ضرورت نہیں، ہلکے ہاتھ سے رگڑیں۔ اگر آپ کی جلد حساس ہے یا آپ کو لیموں سے الرجی ہے تو ماہر امراض جلد سے بہتر طریقہ تلاش کریں۔ آپ ہفتے میں دو بار اسکرب کر سکتے ہیں۔

4. ہفتے میں ایک بار ہینڈ ماسک لگائیں۔(Apply hand mask)

ہاتھوں کی جلد کو نرم رکھنے کے لیے آپ کو ہفتے میں ایک بار ہینڈ ماسک ضرور لگانا چاہیے۔ ہینڈ ماسک لگانے سے ہاتھوں کی جلد میں نمی آئے گی اور وہ خشک نہیں ہوں گے۔ آپ ہاتھوں کی صفائی اور صفائی کے بعد ہینڈ ماسک لگا سکتے ہیں، آپ ہینڈ ماسک میں ہلدی، ملتانی مٹی استعمال کر سکتے ہیں۔ ہلدی میں ملتانی مٹی ملا کر اس میں وٹامن ای کا کیپسول ڈال کر 15 منٹ تک ہاتھوں پر لگا رہنے دیں اور خشک ہونے کے بعد کریم یا لوشن لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں:  سورج کی روشنی کی وجہ سے گردن کالی ہو گئی ہے تو ایلوویرا کو ان 4 طریقوں سے لگائیں۔

hand-care-routine-steps-in Urdu

5. اپنے ہاتھوں کو موئسچرائز کریں۔(Moisturize your hands)

اپنے ہاتھوں کو اچھی طرح موئسچرائز کریں۔ دھوپ یا گندگی کا ہاتھوں کی جلد پر برا اثر پڑتا ہے اور جلد خشک ہونے لگتی ہے۔ اگر آپ ہاتھوں کی جلد کو موئسچرائزڈ رکھیں گے تو ہاتھوں پر جھریاں یا جلد سے متعلق دیگر مسائل نہیں ہوں گے۔ جلد پر کریم یا لوشن لگانا ایک اہم مرحلہ ہے جسے آپ کو بالکل بھی نہیں چھوڑنا چاہیے۔ اگر آپ چاہیں تو اپنے ہاتھوں پر سن اسکرین بھی لگا سکتے ہیں لیکن ڈاکٹر اسے زیادہ استعمال کرنے کا مشورہ نہیں دیتے۔

تو یہ ہاتھ کی دیکھ بھال کا آسان معمول تھا، آپ کو روزانہ اس پر عمل کرنا چاہیے۔ ان آسان اقدامات سے آپ اپنے ہاتھوں کو صحت مند اور نرم رکھ سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort