صحت مند غذا

صبح خالی پیٹ پھل کھانا صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے، ماہرین سے جانیے اس کی 4 وجوہات

ناشتے میں پھل: کچھ لوگ ناشتے میں پھل کھانا پسند کرتے ہیں لیکن صبح کے وقت پھل کھانا صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔

پھلوں کا استعمال صحت کے لیے انتہائی مفید سمجھا جاتا ہے۔ پھل غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اکثر ڈاکٹر بیمار ہونے اور جسم میں غذائیت کی کمی کی صورت میں پھل کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ لیکن کچھ لوگ صبح خالی پیٹ یا ناشتے میں پھل کھاتے ہیں۔  پھلوں کا استعمال صبح کے وقت نہیں کرنا چاہیے۔ کیونکہ اس سے صحت کے بہت سے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ ان کے مطابق ناشتے میں پھل کھانا آپ کے لیے اچھے سے زیادہ نقصان پہنچا سکتا ہے (Side Effects Of Eating Fruits In Breakfast)۔ سوچ رہا ہوں کہ کیسے؟ تو یہاں ہم آپ کو اس کی 4 وجوہات بتا رہے ہیں۔

having fruits in breakfast has side effects in Urdu

 ناشتے میں پھل کھانے کے مضر اثرات.( Side Effects Of Eating Fruits In Breakfast )

1. صبح کا وقت ٹھنڈا ہوتا ہے۔(Morning time is cold)

 صبح ٹھنڈی، گیلی اور نم ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ پھل بھی ٹھنڈے اور نم ہوتے ہیں۔ اور جو چیز ہمارے جسم میں ٹھنڈی، نم اور چپچپا ہوتی ہے وہ کافہ ہے۔ اس لیے جب آپ صبح کے وقت پھل کھاتے ہیں تو یہ آپ کے جسم میں کفہ کو غیر متوازن کر دیتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کو صحت کے کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

2. پھل میٹھے اور ٹھنڈے ہوتے ہیں۔(Fruits are sweet and cold)

پھل ذائقے میں میٹھے اور ٹھنڈے ذائقے کے ہوتے ہیں۔ ہمارے جسم میں میٹھا، بھاری اور ٹھنڈا کفا ہے۔ آیوروید کے مطابق صبح کے وقت ہمارے ہاضمے کی آگ کم ہوتی ہے۔ تو ایسی حالت میں جب آپ صبح کے وقت پھل کھاتے ہیں تو وہ آپ کے معدے میں ٹھیک سے ہضم نہیں ہوتے۔ کیونکہ آپ کے نظام انہضام کو کھانا ہضم کرنے کے لیے کافی آگ کی ضرورت ہوتی ہے۔ تو ایسی حالت میں جب آپ صبح کے وقت پھل کھاتے ہیں تو اس سے بدہضمی جیسے معدے سے متعلق مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں تربوز کھانا فائدہ مند ہے، جانیے اس کے 7 فائدے اور کچھ نقصانات

3. کفا کی مدت صبح 6 بجے سے صبح 10 بجے تک ہوتی ہے۔(Kapha period occurs from 6 am to 10 am)

یہ وہ وقت ہے جب کفا اپنے عروج پر ہے۔ یہی وجہ ہے کہ آپ کو اکثر صبح کے وقت ضرورت سے زیادہ بلغم، ناک بھرنا، ناک بہنا اور سانس پھولنا جیسے مسائل ہوتے ہیں۔ چونکہ پھل ٹھنڈے ہوتے ہیں، اس لیے ان کا استعمال آپ کی حالت کو مزید خراب کر سکتا ہے۔

having fruits in breakfast has side effects in Urdu

4. اس وقت جب سورج طلوع ہوتا ہے۔(That’s when the sun rises)

 ہمارے ہاضمے کی آگ سورج کی نقل کرتی ہے۔ صبح کے وقت سورج کی آگ بہت ہلکی ہوتی ہے اور ہمارے ہاضمے کی آگ بھی کم ہوتی ہے۔ جیسے جیسے سورج کی گرمی بڑھتی ہے ہمارے ہاضمے کی آگ بھی تیز ہوتی جاتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ہم دن میں جو کچھ کھاتے ہیں وہ آسانی سے ہضم ہو جاتا ہے اور غروب آفتاب کے بعد بھاری کھانا مناسب نہیں ہے۔ جب سورج طلوع ہوتا ہے تو ہمارے ہاضمے کی آگ کم ہو جاتی ہے۔ ایسی حالت میں جب آپ پھل کھاتے ہیں تو انہیں اتنی گرمی نہیں ملتی کہ وہ ہضم ہو سکیں۔

اب آپ کے پاس ناشتے کے لیے کیا آپشن ہے؟(Healthy Breakfast Options)

 آپ ناشتے میں گرم، ہلکی اور تازہ پکی ہوئی کوئی بھی چیز کھا سکتے ہیں۔ دالیہ، دلیہ، چاول یا چنے کے آٹے کے پینکیکس، سٹو ایپل، ہری مونگ کی دال پینکیکس ہلکے اور ہضم کرنے میں آسان ہیں۔ آپ ناشتے میں ان میں سے کوئی بھی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیلے کے ساتھ یہ 5 چیزیں بالکل نہ کھائیں، فائدے کے بجائے نقصان ہو سکتا ہے۔

پھل کھانے کا بہترین وقت کب ہے؟(Right time to eat fruits)

پھل کھانے کا وقت صبح 10 بجے سے شام 4 بجے تک ہوتا ہے جسے پٹہ کال کہتے ہیں۔ اس کے علاوہ، آپ کو کھانے کے بعد پھل کھانے سے بچنا چاہئے. آپ کھانے سے پہلے سیب کھا سکتے ہیں لیکن کھانے کے بعد انہیں کھانے سے گریز کریں۔ اس کے علاوہ کھانے کے ساتھ نہ کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button