صحت کا دیسی علاج

اجوائن اور کالی مرچ کو ایک ساتھ کھانے سے جسم کو یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

اجوائن اور کالی مرچ کے آمیزے کا استعمال جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ ان کے بارے میں جانیں۔

جیسے جیسے موسم بدل رہا ہے ہماری خوراک بھی بدل رہی ہے۔ مون سون میں یا بڑھتی ہوئی سردی کے دوران ہمیں ایسی خوراک کی ضرورت ہوتی ہے. جس کے استعمال سے ہماری قوت مدافعت میں اضافہ ہوتا ہے۔ قوت مدافعت بڑھانے کے لیے آپ اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا مرکب کھا سکتے ہیں۔ اجوائن کالی مرچ کے مرکب میں اچھی مقدار میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ اجوائن کالی مرچ کا استعمال آپ کے جسم کو بیماریوں سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ کالی مرچ میں وٹامن سی کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ اس میں سوزش کی خصوصیات بھی ہیں۔ کالی مرچ کا استعمال گلے کی خراش اور بند ناک کو کھولنے میں مدد دیتا ہے۔ اس کے ساتھ اجوائن کا استعمال بدہضمی، گیس کے مسائل اور اپھارہ سے بچنے میں بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس آرٹیکل میں آپ اجوائن اور کالی مرچ کے آمیزے کو کھانے کے فوائد جانیں گے۔ 

1. وزن میں اضافے کا علاج.(Treating Weight Gain)

اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں تو روزانہ ایک مقدار میں اجوائن اور کالی مرچ ملا کر نیم گرم پانی کے ساتھ لیں۔ اجوائن کھانے سے بھوک مٹ جاتی ہے۔ اجوائن میں فائبر موجود ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ کالی مرچ میں موجود پائپرین وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ آپ اس مرکب کو دن میں ایک بار کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہر روز ہلدی کے پانی سے غرارےکرنے سے بہت سے زبردست فائدے حاصل ہوتے ہیں۔

health-benefits-of-ajwain-and-black-pepper-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. اجوائن اور کالی مرچ.(Celery and Black Pepper)

اجوائن اور کالی مرچ کا مرکب نظام ہاضمہ کے لیے فائدہ مند ہے۔ اجوائن کا استعمال گیسٹرک ایسڈ اور ہاضمے کے خامروں کو فروغ دینے میں مدد کرتا ہے۔ دوسری جانب کالی مرچ میں پائپرین پایا جاتا ہے جو ہاضمہ کو بہتر بناتا ہے۔ آپ آدھا چائے کا چمچ کیرم کے بیج اور کالی مرچ ڈال کر لیمونیڈ پی سکتے ہیں۔

3. پیٹ کی گیس کا علاج.(Treating Stomach Gas)

اگر آپ کو اکثر گیس کا مسئلہ رہتا ہے تو اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا پاؤڈر لیں۔ اجوائن میں تھامول نامی مرکب پایا جاتا ہے جو قبض اور گیس کے مسئلے سے نجات دلاتا ہے۔ دوسری جانب کالی مرچ میں اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں۔ گیس کے علاج کے لیے تازہ اجوائن اور کالی مرچ پیس کر پاؤڈر بنا لیں۔ اس میں چٹکی بھر نمک ملا کر پاؤڈر کی شکل میں کھائیں۔

4. وائرل انفیکشن کا علاج.(Treating Stomach Gas)

اگر آپ وائرل انفیکشن کا علاج کرنا چاہتے ہیں تو آپ اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا مرکب کھا سکتے ہیں۔ اس مرکب سے بنی چائے کا استعمال وائرل انفیکشن میں سب سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ چائے بنانے کے لیے اجوائن اور کالی مرچ پانی میں ملا لیں۔ جب پانی آدھا رہ جائے تو اس میں چائے کی پتی ڈال دیں۔ پھر شہد ملا کر چائے پی لیں۔ اس سے وائرل انفیکشن جلد دور ہو جائے گا۔

5. جوڑوں کے درد کا علاج.(Treating Joint Pain)

اگر آپ کو جوڑوں کا درد ہے تو اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کا مکسچر ضرور آزمائیں۔ کالی مرچ میں سوزش اور اینٹی آرتھرٹک خصوصیات ہوتی ہیں۔ اس کے ساتھ اجوائن میں سوزش کو دور کرنے کی خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں۔ کیرم کے بیج اور کالی مرچ کا پاؤڈر بنا کر اس میں 2 چمچ نیم گرم پانی ملا کر پیسٹ بنائیں۔ اسے جوڑوں پر لگائیں۔ اس مکسچر کے استعمال سے درد سے نجات ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: چاولوں کا دودھ پینے سے صحت کے لیے 5 لاجواب فوائد

health-benefits-of-ajwain-and-black-pepper-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اجوائن اور کالی مرچ کا کاڑھا۔(Celery and black pepper decoction)

  • اجوائن اور کالی مرچ کو ایک ساتھ کھانے کا بہترین طریقہ کاڑھی بنانا ہے۔
  • کاڑھی بنانے کے لیے 2 کپ پانی گرم کریں۔
  • اس میں اجوائن اور کالی مرچ ڈالیں۔
  • جب پانی آدھا رہ جائے تو اس میں شہد ملا دیں۔
  • اس میں آدھا چائے کا چمچ لیموں کا رس ملا کر پی لیں۔
  • آپ اس کاڑھی کو دن میں دو بار کھا سکتے ہیں۔
  • اجوائن کے بیج اور کالی مرچ کے آمیزے سے آپ جوڑوں کے درد، وائرل انفیکشن، گیس کے مسائل اور بڑھتے وزن کا علاج کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button