صحت کا دیسی علاج

صبح مونگ پھلی کھانے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں۔

Peanut Health Benefits: مونگ پھلی کو توانائی کا پاور ہاؤس کہا جاتا ہے۔ جانئے صبح نہار منہ مونگ پھلی کھانے کے فوائد

صبح سویرے مونگ پھلی کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ پوٹاشیم، مینگنیج، تانبا، میگنیشیم، آئرن، سیلینیم اور زنک جیسے معدنیات مونگ پھلی میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ مونگ پھلی میں رائبوفلاوین، تھامین، پینٹوتھینک ایسڈ وغیرہ. جیسے وٹامنز بھی پائے جاتے ہیں۔ مونگ پھلی کا استعمال امراض قلب، ذیابیطس، الزائمر اور کینسر وغیرہ سے بچاؤ کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس آرٹیکل میں ہم صبح کے وقت مونگ پھلی کھانے کے فوائد جانیں گے۔ 

صبح کے وقت مونگ پھلی کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume peanuts in the morning)

  • اگر آپ صبح مونگ پھلی کھانا چاہتے ہیں. تو رات کو بھگو کر کھا سکتے ہیں۔ مونگ پھلی کو بھگو کر کھانے سے پیٹ کے درد کا مسئلہ نہیں ہوگا۔
  • مونگ پھلی کو پیس کر پینٹ بٹر بنائیں۔ آپ صبح کے وقت تازہ مونگ پھلی کے مکھن کو ہول گرین بریڈ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔
  • آپ اپما، پوہا، چیلہ وغیرہ میں مونگ پھلی کھا سکتے ہیں۔
  • ایک مٹھی مونگ پھلی کو چھلکے کے ساتھ کھایا جا سکتا ہے۔
  • آپ مونگ پھلی کو 1 چائے کا چمچ گھی میں بھون کر بھی کھا سکتے ہیں۔
  • ایک مٹھی مونگ پھلی کو ابال کر کھایا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ، سونف اور اجوائن کا پاؤڈر رات کو نیم گرم پانی کے ساتھ لیں، آپ کو بے پناہ فائدے حاصل ہوں گے۔

1. صبح کے وقت بھیگی ہوئی مونگ پھلی کھائیں۔(Eat soaked peanuts in the morning)

مٹھی بھر مونگ پھلی رات بھر بھگو دیں۔ صبح کے وقت مونگ پھلی کا پانی نکال کر چبا کر کھا لیں۔ مونگ پھلی کا باقاعدہ استعمال دل کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس میں قلبی حفاظتی خصوصیات ہیں تاکہ آپ دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرسکیں۔

health-benefits-of-eating-peanuts-in-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. مونگ پھلی باڈی بلڈنگ میں فائدہ مند ہے۔(Groundnut is beneficial in bodybuilding)

اگر آپ باڈی بلڈنگ کرتے ہیں تو آپ کو صبح کے وقت مونگ پھلی کا استعمال کرنا چاہیے۔ مونگ پھلی میں پروٹین کی مناسب مقدار موجود ہوتی ہے۔ اس کا استعمال پٹھوں کو حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مونگ پھلی کو دودھ کے ساتھ لینا بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اگر آپ جم جاتے ہیں یا زیادہ شدت والی ورزش کرتے ہیں تو مونگ پھلی ضرور کھائیں۔

3. مونگ پھلی یادداشت کو بڑھاتی ہے۔(Peanuts Increases Memory)

مونگ پھلی میں اومیگا تھری فیٹی ایسڈ پایا جاتا ہے۔ فیٹی ایسڈز کا استعمال دماغ کی کارکردگی کو بڑھاتا ہے۔ آپ بھیگی ہوئی مونگ پھلی بچوں کو صبح اور رات کو ناشتے میں دے سکتے ہیں۔ اس سے ان کی یادداشت میں اضافہ ہوگا۔ ڈپریشن سے بچنے کے لیے آپ کو مونگ پھلی کھانی چاہیے۔ Resveratrol مونگ پھلی میں پایا جاتا ہے، جو تناؤ کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔

4. جلد تروتازہ رہے گی۔(Skin will remain fresh)

صبح کے وقت بھیگی ہوئی مونگ پھلی کا استعمال مونگ پھلی میں پائے جانے والے اینٹی آکسیڈنٹس کی وجہ سے جلد کو تروتازہ اور چمکدار رکھتا ہے۔ سیلینیم، مینگنیج، کاپر، فلیوونائڈز جلد میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ مونگ پھلی میں وٹامن ای، کلوروجینک ایسڈ پایا جاتا ہے۔ فری ریڈیکلز کے خلاف لڑنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کریلا یورک ایسڈ کو کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

health-benefits-of-eating-peanuts-in-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. نظام ہاضمہ کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for the Digestive System)

مونگ پھلی میں فائبر کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ اس کے استعمال سے آپ کا معدہ دیر تک بھرا رہے گا۔ مونگ پھلی کا استعمال نظام ہاضمہ کے لیے بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ مونگ پھلی کو توانائی کا پاور پیک کہا جاتا ہے۔ مونگ پھلی میں صحت بخش چکنائی پائی جاتی ہے۔ صبح سویرے اس کا استعمال جسم میں توانائی رکھتا ہے۔

مونگ پھلی گرم ہوتی ہے اس لیے مٹھی بھر مونگ پھلی سے زیادہ کھانے سے گریز کریں۔ اگر آپ کو مضمون پسند آیا تو شیئر کرنا نہ بھولیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button