صحت مند غذا

شہد کا پانی پینے کے صحت کے لیے 5 لاجواب فوائد

Benefits of Honey Water : شہد کا پانی پینے کے بہت سے صحت کے فوائد ہیں، خاص طور پر جب آپ نیم گرم پانی میں شہد، لیموں کا رس ملا کر صبح نہار منہ پی لیں۔

Benefits of Honey Water : ہم سب جانتے ہیں. کہ شہد کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ آیوروید اور قدیم طب۔ میں، شہد صحت کے بہت سے سنگین مسائل کا علاج ہے۔ جبکہ دیسی میں شہد اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے۔ طبی سائنس بھی شہد کی دواؤں کی خصوصیات کی حمایت کرتی ہے۔ شہد میں سوزش، اینٹی بیکٹیریل، اینٹی وائرل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات کے ساتھ ساتھ جسم کے لیے ضروری غذائی اجزا جیسے وٹامن سی، بی 6، امینو ایسڈز بھی ہوتے ہیں۔

لوگ اپنی جڑی بوٹیوں والی چائے۔ کھانے اور دیگر بہت سی چیزوں میں شہد ملا کر اسے براہ راست استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی شہد کا پانی پیا ہے؟ ہم میں سے اکثر یہ نہیں جانتے کہ اگر آپ صبح خالی پیٹ شہد کا پانی پیتے ہیں۔ تو اس کے بہت سے فائدے ہوتے ہیں۔ شہد کا پانی نہ صرف آپ کو ضروری غذائیت فراہم کرتا ہے۔ بلکہ کئی سنگین بیماریوں کو آپ سے دور رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ خاص طور پر اگر آپ شہد کے پانی میں لیموں ملا کر پی لیں تو اس سے صحت کو بے پناہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو صبح کے وقت شہد کا پانی پینے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں۔

شہد کا پانی پینے کے فائدے- (Honey Water Benefits)

1. وزن میں کمی اور چربی میں کمی دونوں میں مددگار۔(Helpful in both weight loss and fat loss)

شہد کا پانی پینا وزن کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ جب آپ صبح شہد کو پانی میں ملا کر پیتے ہیں تو یہ ہاضمے کو مضبوط بنانے اور میٹابولزم کو تیز کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ جسم سے زہریلے اور نقصان دہ مادوں کو بھی خارج کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے یہ ایک بہترین ڈیٹوکس ڈرنک کا کام کرتا ہے۔ یہ جسم کی اضافی کیلوریز اور چربی کو تیزی سے جلانے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ہڈیوں میں انفیکشن ہونے پر یہ 6 علامات نظر آتی ہیں، جانیں یہ مسئلہ کیوں ہوتا ہے۔

health-benefits-of-honey-water-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. قوت مدافعت مضبوط ہو جاتی ہے۔(Immunity gets stronger)

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور شہد، نزلہ، کھانسی، وائرل انفیکشن، موسمی الرجی اور بخار وغیرہ جیسے مسائل سے تحفظ اور چھٹکارا دلانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے جسم کی قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے اور کئی بیماریوں سے بچاتا ہے۔

3. بلغم کو دور کرنے میں مددگار۔(Helpful in removing phlegm)

اگر آپ اسے صبح نہار منہ نیم گرم پانی میں شہد، لیموں اور کالی مرچ ملا کر پی لیں تو اس سے سینے میں جمع بلغم باہر آجاتا ہے اور سوجن دور ہوجاتی ہے۔ یہ پھیپھڑوں کو صحت مند رکھنے اور ان کے کام کاج کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

4. جلد کو روشن کریں۔(Brighten the skin)

شہد جسم سے زہریلے مادوں کو باہر نکالنے کے ساتھ ساتھ فری ریڈیکلز سے لڑنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے خون کو صاف کرنے میں بھی مدد کرتا ہے جس کا براہ راست اثر آپ کی جلد پر پڑتا ہے۔ یہ داغ دھبوں اور داغ دھبوں سے نجات دلاتا ہے اور جلد کی رنگت کو نکھارتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آنکھوں میں جلن کیوں ہوتی ہے؟ اس کی وجوہات اور احتیاطی تدابیر جانیں۔

health-benefits-of-honey-water-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. گلے کی سوزش کو دور کریں۔(Relieve Sore Throat)

گلے کی سوزش کے لیے شہد کا پانی بہت فائدہ مند ہے۔ یہ گلے کی خراش اور سوجن سے نجات دلانے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے آپ نیم گرم پانی میں شہد ملا کر گھونٹ گھونٹ پی سکتے ہیں۔ دن میں 2-3 بار پینے سے بہت فائدہ ہوگا۔

 

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button