صحت کا دیسی علاج

زیتون کے تیل سے پیروں کے تلووں کی مالش کریں، آپ کو 5 زبردست فائدے حاصل ہوں گے۔

Benefits Of Applying Olive Oil On Feet Sole: زیتون کے تیل سے پیروں کے تلووں کی مالش کرنے سے صحت کے بہت سے فائدے ملتے ہیں، جانیے اس کے 5 زبردست فائدے

Benefits Of Applying Olive Oil On Feet Sole: زیتون کا تیل صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ خاص طور پر دل کو صحت مند رکھنے کے لیے یہ تجویز کیا جاتا ہے. کہ اپنے کوکنگ آئل کو زیتون کے تیل سے بدل دیں۔ لیکن نہ صرف آپ کی جسمانی صحت کے لیے. بلکہ جلد اور بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ کیونکہ یہ اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامن ای، صحت مند چکنائی اور دیگر بہت سے. ضروری غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ جس کی وجہ سے نہ صرف ان کا استعمال کرنا بلکہ لگانا بھی بہت فائدہ مند ہے۔ آپ زیتون کا تیل جسم کی مالش کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں. خاص طور پر پاؤں کے تلووں کی مالش کے لیے۔ اگر آپ زیتون کا تیل مساج کے لیے استعمال کرتے ہیں. تو اس سے صحت کے بہت سے فوائد بھی مل سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ کو صرف زیتون کے تیل کو ہلکا گرم کرنا ہے. اور ہر رات سونے سے پہلے اس سے اپنے پیروں کی مالش کرنا ہے۔

پاؤں کے تلووں پر زیتون کا تیل لگانے کے فائدے – (Benefits Of Applying Olive Oil On Feet Soles)

1. اعصابی نظام پرسکون ہے۔(Nervous system is calm)

جب آپ رات کو سونے سے پہلے نیم گرم زیتون کے تیل سے اپنے پیروں کے تلووں کی مالش کرتے ہیں تو یہ اعصابی نظام کو پرسکون کرتا ہے اور آپ کو زیادہ پر سکون محسوس کرتا ہے۔

health-benefits-of-massaging-feet-soles-with-olive-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. اچھی طرح سوئے۔(Sleep well)

یہ دماغ کو پرسکون کرتا ہے، موڈ کو بہتر بناتا ہے اور اضطراب اور تناؤ کے حالات سے راحت فراہم کرتا ہے۔ آپ کی تھکاوٹ دور ہو جاتی ہے اور آپ کا اعصابی نظام پرسکون رہتا ہے، جو آپ کو تیز اور اچھی نیند لینے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: Guava Seed Benefits: امرود کے بیج طبی خواص کا خزانہ ہیں، بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے

3۔سر درد اور ٹانگوں کی اکڑن بھی دور ہوجاتی ہے۔(Headache and stiffness of legs also go away)

اکثر لوگوں کو سر درد، ٹانگوں کے پٹھوں میں اکڑن، ٹخنوں میں درد وغیرہ کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ لیکن اگر آپ نیم گرم زیتون کے تیل سے پیروں کے تلووں کی مالش کریں تو اس سے آپ کو کافی آرام ملے گا۔

4. جسم میں دوران خون کو بڑھاتا ہے۔(Increases blood circulation in the body)

نیم گرم زیتون کے تیل سے پیروں کے تلووں کی مالش کرنے سے دوران خون بہتر ہوتا ہے، جس سے آپ کے جسم کے اعضاء کو مناسب غذائیت فراہم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ اس کے علاوہ پیروں کی بے حسی سے بھی آرام ملتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں کالا چنا: سردیوں میں کالے چنے کھانے سے بے پناہ فوائد حاصل ہوتے ہیں، استعمال کا طریقہ جانیں۔

health-benefits-of-massaging-feet-soles-with-olive-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. پاؤں صحت مند رہتے ہیں۔(Feet stay healthy)

زیتون کا تیل پیروں کی جلد کو نمی رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ ان کو خارج ہونے سے روکتا ہے اور مردہ جلد کو ہٹاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ آپ کے ٹانگوں کے جوڑوں اور پٹھوں کو بھی مضبوط کرتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button