صحت کا دیسی علاج

سرسوں کے تیل سے پاؤں کے تلووں کی مالش کریں، آپ کو 5 زبردست فائدے ملیں گے۔

پاؤں کے تلووں پر سرسوں کا تیل لگانے کے فوائد: سرسوں کے تیل سے پیروں کے تلووں کی مالش کرنے سے صحت کے بہت سے فوائد ہیں، جانیے لگانے کا صحیح وقت اور طریقہ

Benefits of applying mustard oil on the soles of the feet: سرسوں کے تیل کو پاؤں کے تلووں پر لگا کر مساج کرنے سے صحت کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ سرسوں کا تیل صحت کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ یہ صحت مند چکنائی کا ایک بہترین ذریعہ ہے. اور غذائی اجزاء سے بھرپور ہے۔ سرسوں کے تیل میں monounsaturated fatty acids، polyunsaturated fatty acids ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ، سیر شدہ چربی جیسے اومیگا 3، 6 موجود ہیں. لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سرسوں کے تیل کا استعمال ہی نہیں بلکہ اسے جسم پر لگانا بھی بہت فائدہ مند ہے۔ سرسوں کے تیل سے جسم کی مالش کریں. تو حیرت انگیز فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ یہ جلد کے لیے قدرتی موئسچرائزر یا سکن کریم کا کام کرتا ہے۔

لیکن صرف جسم ہی نہیں، اگر آپ سرسوں کے تیل سے پیروں کے تلووں پر مالش کریں. یا مالش کریں تو اس سے صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو پیروں کے تلووں پر سرسوں کا تیل لگانے کے فوائد بتا رہے ہیں (جوڑے کے تلوے میں سرسو کا تیل لگانے کے)، لگانے کا طریقہ اور صحیح وقت۔ ہمیں تفصیل سے بتائیں۔

سرسوں کا تیل پاؤں کے تلے پر لگانے کے فائدے –(Benefits of Applying Mustard Oil On Feet Sole)

  • Improves sleep: بے خوابی کے مسئلے سے نجات کے لیے پیروں کے تلووں کی مالش ایک موثر علاج ہے۔ اگر آپ رات کو سونے سے پہلے پیروں کے تلووں کی مالش کریں تو اس سے تھکاوٹ دور ہوتی ہے، تناؤ کم ہوتا ہے. اور دماغ پرسکون ہوتا ہے۔
  • Many problems of women are overcome: سرسوں کے تیل سے پیروں کی مالش کرنے سے درد، درد سے نجات ملتی ہے اور ماہواری کے دوران خون کی روانی بہتر ہوتی ہے۔
  • Improves mental health: سرسوں کے تیل سے پیروں کی مالش کرنے سے تناؤ، بے. چینی، بے خوابی جیسے مسائل میں آرام ملتا ہے۔ یہ آپ کو پرسکون اور خوش رہنے میں مدد کرتا ہے۔
  • Improves blood circulation in the body: یہ نسخہ ہاتھوں اور پیروں میں بے حسی یا سنسناہٹ کے مسئلے کو دور کرنے میں بہت کارآمد ہے. کیونکہ یہ پورے جسم میں دوران خون کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔
  • Keeps the stomach healthy: پیروں کے تلووں کی مالش کرنے سے وات دوشا کو متوازن رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ پیٹ سے متعلق مسائل جیسے بدہضمی، اپھارہ، قبض، پیٹ میں پھولنا، گیس وغیرہ. کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بادام اور کالی مرچ کو ایک ساتھ کھانے سے یہ 8 زبردست فائدے ملتے ہیں۔

health-benefits-of-rubbing-mustard-oil-on-soles-of-feet-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

پاؤں کے تلوے پر سرسوں کا تیل لگانے کا بہترین وقت.(Best Time To Apply Mustard Oil On Foot Sole)

 رات کو سونے سے پہلے پیروں کے تلووں کی مالش کرنا بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ رات کو سونے سے 30 سے ​​40 منٹ پہلے پاؤں کے تلووں پر گرم سرسوں کا تیل لگائیں اور مالش کریں۔ پاؤں کے گرم ہونے تک اچھی طرح مالش کریں۔ مالش کرنے سے پہلے پیروں کو اچھی طرح صاف یا دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button