خواتین کی صحت

اخروٹ خواتین کے ان 5 مسائل کو دور کرتا ہے۔

اخروٹ خواتین کے لیے انتہائی صحت بخش ثابت ہو سکتا ہے۔ اس سے کئی طرح کی پریشانیاں دور ہوجاتی ہیں۔ آئیے جانتے ہیں اس کے بارے میں-

Walnuts for women: اخروٹ کو دماغی غذا بھی کہا جاتا ہے۔ کیونکہ یہ بالکل ہمارے دماغ جیسا لگتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کئی مطالعات میں اس بات کی بھی تصدیق ہو چکی ہے. کہ اخروٹ دماغ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بہت سے اہم غذائی اجزاء جیسے پولی ان سیچوریٹڈ فیٹس، وٹامنز اور پوٹاشیم، آئرن، زنک اور میگنیشیم اس میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ اخروٹ فائبر کا بہت اچھا ذریعہ ہے جو اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے۔ اخروٹ مردوں کے لیے بہت صحت بخش ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اخروٹ خواتین کی بہت سی پریشانیوں کو دور کرنے میں بھی بہت کارآمد ثابت ہوتا ہے۔ آئیے جانتے ہیں. خواتین کے لیے اخروٹ کھانے کے کیا فوائد ہیں؟

خواتین کے لیے اخروٹ کے فوائد.(benefits of walnuts for women)

اینٹی کینسر.(anti cancer)

اخروٹ کینسر کے خطرے کو کم کرنے میں کارآمد ہے۔ اسے اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کا بہت اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ یہ اینٹی آکسیڈنٹس سے بھی بھرپور ہے جو آپ کو کینسر سے لڑنے میں مدد دے سکتا ہے۔ اخروٹ بنیادی طور پر پروسٹیٹ، چھاتی اور لبلبے کے کینسر سے لڑنے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: میتھی کے بیج چھاتی کا سائز بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

health-benefits-of-walnuts-for-females-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بہتر سو.(sleep better)

بے خوابی مردوں کے مقابلے خواتین میں زیادہ عام ہے۔ ایسی صورتحال میں اخروٹ خواتین کے لیے بہت صحت بخش ثابت ہو سکتا ہے۔ اخروٹ کی مدد سے جسم میں میلاٹونن کی پیداوار بڑھ جاتی ہے جو آپ کو نیند لانے میں مدد دیتی ہے۔ آپ اسے رات کے کھانے کے بعد کھا سکتے ہیں۔

زرخیزی کو بہتر بنائیں.(improve fertility)

اخروٹ خواتین کی زرخیزی کو بہتر بناتا ہے۔ اگر آپ کو حاملہ ہونے میں کسی قسم کی پریشانی ہو رہی ہے تو اس کا استعمال کریں۔ یہ انڈوں کی کوالٹی کو بہتر بناتا ہے۔ یہ جسم میں توانائی اور نقل و حرکت کو بھی بہتر بنا سکتا ہے۔

جلد اور بالوں کے لیے مفید ہے۔(Beneficial for skin and hair)

اخروٹ کا استعمال آپ کی جلد اور بالوں کو بہت فائدہ پہنچا سکتا ہے۔ یہ آپ کے جسم کو ماحول میں آزاد ریڈیکلز سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے استعمال سے جلد کی خشکی دور ہو جاتی ہے۔ اخروٹ ان فری ریڈیکلز سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ اخروٹ کا باقاعدگی سے استعمال آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سوڈا اور کولڈ ڈرنکس حمل میں صحت کو نقصان پہنچا سکتے ہیں، وجہ جانیں۔

health-benefits-of-walnuts-for-females-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

حمل میں فائدہ مند.(beneficial in pregnancy)

خواتین کی بہتر نشوونما کے لیے حمل کے دوران اخروٹ کا استعمال کریں۔ اخروٹ میں وٹامن بی کمپلیکس ہوتا ہے. جو کہ جنین کی بہتر نشوونما میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔

اخروٹ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ خاص طور پر خواتین کے لیے کافی صحت مند ہو سکتا ہے۔ تاہم اگر آپ کو نٹ الرجی کا مسئلہ ہے تو اسے کسی ماہر کے مشورے پر ہی کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button