صحت مند غذا

30 سال سے زیادہ عمر کی خواتین یہ 5 قسم کے جوس ضرور پئیں، صحت کو بے شمار فائدے ملیں گے اور جلد چمک جائے گی

بڑھتی عمر کے ساتھ خواتین کے جسم میں غذائی اجزا کی کمی ہو جاتی ہے۔ اس کے لیے آپ یہ جوس پی سکتے ہیں۔

ہم اپنی زندگی میں تعلیم، کیریئر اور کام کے رش میں اپنی صحت کو نظر انداز کر دیتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں بڑھتی عمر کے ساتھ آپ کو اپنی صحت اور جلد کا خاص خیال رکھنا پڑتا ہے۔ 30 سال کی عمر کے بعد، آپ کے جسم میں خلیات کی پیداوار سست ہوجاتی ہے۔ اس کے علاوہ پٹھوں، جگر، گردے اور دیگر اعضاء کے خلیات کی پیداوار بھی سست ہوجاتی ہے۔ 30 کے بعد آپ کی ہڈیاں بھی کمزور ہونے لگتی ہیں۔ بافتوں کی سست نشوونما کی وجہ سے جسم میں پانی کی مقدار میں بھی کمی واقع ہوسکتی ہے جو کہ کئی دائمی بیماریوں کا سبب بھی بن سکتی ہے۔ اس کے ساتھ آپ کی جلد پر جھریوں اور باریک لکیروں کے نشانات بھی ظاہر ہونے لگتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں آپ کو بھرپور خوراک کی ضرورت ہے، جو آپ کی صحت اور جلد دونوں کا خیال رکھے۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو کچھ خاص غذائی اجزاء اور ان سے بنائے گئے خاص جوس کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں،

healthy juices for women recipe benefits in urdu

غذائیت سے بھرپور یہ جوس صحت کے لیے فائدہ مند ہیں۔(These nutrient-rich juices are beneficial for health)

1. کیلشیم سے بھرپور جوس.(Calcium Rich Juices)

30 سال کی عمر کے بعد جسم میں کیلشیم کی کمی ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے ہڈیاں کمزور ہونے لگتی ہیں۔ کام کے دوران یا اس طرح کے پاؤں میں درد ہوتا ہے۔ بہت سی خواتین کو ایک عمر کے بعد چلنے پھرنے میں بھی تکلیف ہونے لگتی ہے۔ ایسی صورتحال میں کیلشیم کی مقدار کو اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کرنے سے آپ کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں صحت مند رہنے کے لیے دوپہر کے کھانے میں یہ 6 چیزیں شامل کریں، ماہرین سے فائدے جانیں۔

2. سبزیوں کا رس.(Vegetable Juice)

پھلوں اور سبزیوں میں اینٹی آکسیڈنٹس، آئرن، وٹامنز، منرلز، کیرونائیڈز، پوٹاشیم، سیلینیم اور زنک وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ یہ ہائی بلڈ پریشر، خون کی کمی (انیمیا) اور جلد پر مہاسوں اور مہاسوں کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے علاوہ اینٹی آکسیڈنٹس آپ کی جلد کو خوبصورت رکھنے میں بھی مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ خون کی گردش بھی درست رہتی ہے۔

3. چیا کے بیج.(Chia Seeds)

آپ اپنی روزمرہ کی خوراک میں جوس کے ساتھ کئی قسم کے بیج بھی شامل کر سکتے ہیں۔ چیا کے بیج اور کدو کے بیج اومیگا 3، پروٹین، فائبر اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اومیگا تھری فیٹی ایسڈز آپ کی جلد کے لیے بہت اچھے ہیں اور پروٹین خلیوں کی نشوونما کے لیے بہت مفید ہے۔ اس کے استعمال کے لیے آپ لیموں کے پانی میں چیا کے بیج ڈال سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ جئی یا اسموتھیز میں چیا سیڈز اور فلیکس سیڈز بھی شامل کر سکتے ہیں۔

4. ناریل کا پانی(.Coconut Water)

ناریل کے پانی کا استعمال آپ کے دل کے مسائل کو کم کرنے میں موثر ہے۔ اس کے ساتھ یہ ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ دراصل ناریل کے پانی میں کم کیلوریز، امینو ایسڈ، وٹامن سی پائے جاتے ہیں۔ یہ آپ کے وزن کو کنٹرول میں رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: روزانہ صبح خالی پیٹ منقہ کا پانی پئیں، صحت کے لیے یہ 8 زبردست فائدے۔

5. پھلوں کا رس مکس کریں۔(Mix Fruit Juice)

پھلوں کا رس آپ کے دماغ کو زیادہ فعال طور پر کام کرتا ہے۔ یہ دل کے دورے اور دل کی بیماریوں کے خطرے کو بھی کم کر سکتا ہے۔ آپ کی آنکھوں اور بالوں کے لیے بھی بہت اچھا ہے۔ پھلوں میں وٹامن اے، وٹامن بی، آئرن، فاسفورس اور فائبر پایا جاتا ہے جو کہ آپ کے نظام ہاضمہ کو درست رکھنے میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

healthy juices for women recipe benefits in urdu

اس طرح جوس تیار کریں۔(Prepare juice in this way)

1. اس کے لیے آپ دودھ یا دہی کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کیلا اور ملک شیک بھی پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ چھاچھ بھی پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو پیٹ کے مسائل میں بھی آرام مل سکتا ہے۔

2. سبزیوں کا جوس بنانے کے لیے آپ چقندر، گاجر اور آملہ کا جوس بنا کر پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کدو اور پالک کا رس بھی پی سکتے ہیں۔ اگر آپ کو ذیابیطس کا مسئلہ ہے تو آپ کریلے کا رس بھی پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو وٹامن سی وافر مقدار میں ملتا ہے، جو آپ کے مدافعتی نظام کو مضبوط کرتا ہے۔

3. آپ لیموں کا پانی چیا کے بیج اور شہد میں ملا کر لے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ جئی یا اسموتھیز میں چیا سیڈز اور فلیکس سیڈز بھی شامل کر سکتے ہیں۔

4. آپ سبزیوں اور پھلوں کو ملا کر بھی جوس بنا سکتے ہیں۔ اس میں آپ کیوی، گاجر اور پالک کا رس بنا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button