صحت مند غذا

اگر آپ بارش میں کچھ مصالحہ دار کھانا چاہتے ہیں تو گھر پر یہ 5 صحت بخش چاٹ بنائیں.

برسات کا موسم آ گیا ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ کو مسالے دار کھانے کا شوق ہے تو باہر کی کوئی غیر صحت بخش چیز کھانے کے بجائے یہ 5 صحت بخش چاٹیں گھر پر ہی بنائیں اور انجوائے کریں۔

بارش کے موسم میں لوگ اکثر کچھ مصالحہ دار کھانا چاہتے ہیں۔ ایسی حالت میں وہ تلی ہوئی چیزیں زیادہ کھاتے ہیں۔ جس کی وجہ سے صحت کے خراب ہونے کا خدشہ ہے۔ ایسے میں ہم آپ کو کچھ ایسی ہی صحت بخش چاٹ کی ترکیبیں بتا رہے ہیں، جن سے آپ کی چٹ پٹی کھانے کی خواہش ختم ہو جائے گی اور صحت پر کوئی برا اثر نہیں پڑے گا۔ یہ چیزیں گھر میں فوری طور پر تیار کی جا سکتی ہیں اور یہ بنانا بھی بہت آسان ہے۔ نہ صرف ان کا ذائقہ بہت اچھا ہے بلکہ وہ صحت مند بھی ہیں۔ یہ بالغوں کے ساتھ ساتھ بچوں کو بھی دیا جا سکتا ہے۔

 

1. جھلمودی. Jhelmudi

جھلموری صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ بنگالی ڈش ہے۔ اسے کھانے سے نہ صرف آپ کی بھوک مٹ جائے گی بلکہ اس سے آپ کی صحت کو بھی کوئی نقصان نہیں پہنچے گا۔ جھلموڈی سے جسم کو فوری توانائی ملتی ہے۔ پفڈ چاول میں وٹامن بی 1 اور وٹامن بی 2 پایا جاتا ہے جو ہڈیوں کو مضبوط کرتا ہے۔ جھلموڈی نہ صرف آپ کے وزن کو کنٹرول میں رکھے گی بلکہ یہ دماغ کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ اسے بنانے کے لیے ایک بڑے پیالے میں تین سے چار کپ مرمرہ لیں۔ اس میں ابلے ہوئے آلو، ٹماٹر اور کٹی ہوئی کھیرا ڈال دیں۔ باریک کٹی پیاز اور ہرا دھنیا ڈال کر مکس کریں۔ اب اس مکسچر میں ہری چٹنی، کالا نمک، چاٹ مسالہ اور لال مرچ پاؤڈر ڈال کر مکس کریں۔ آپ کی جھلموری چاٹ تیار ہے۔

gram

2. پالک لیف چاٹ. Spinach Leaf Licking

پالک کھانے کے بے شمار فائدے ہیں لیکن بعض اوقات ہم اسے کھانے سے کتراتے ہیں۔ ایسے میں آپ اس برسات کے موسم میں پالک چاٹ کو آزما سکتے ہیں۔ اس میں آئرن اور دیگر بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جس کی وجہ سے آپ کو خون کی کمی جیسی پریشانی نہیں ہوتی۔ اس میں موجود کیلشیم اور میگنیشیم آپ کی ہڈیوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ پالک چاٹ بنانے کے لیے سب سے پہلے پالک کے پتوں کو اچھی طرح دھو کر صاف کریں۔ اس کے بعد پتوں کو چنے کے آٹے میں بھگو کر بھون لیں۔ ٹشو پیپر کی مدد سے اضافی تیل کو ہٹا دیں اور پھر دہی، چٹنی اور مصالحے کے ساتھ سرو کریں۔

یہ بھی پڑھیں: چنے اور کھجور کو ایک کھانے کے ساتھ یہ 4 صحت کے فائدے ملیں

3. آلو چاٹ. Potato licking

آلو بچوں سے لے کر بڑوں تک سب کا پسندیدہ ہے۔ یہ صحت کے لیے بھی بہت مفید ہے۔ آلو سے قبض کے مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آلو کاربوہائیڈریٹس، پوٹاشیم، میگنیشیم، آئرن، کیلشیم، وٹامن سی اور فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں۔ صحت کے ساتھ یہ جلد کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ آلو چاٹ بنانا بہت آسان ہے۔ آلو کو سلائس میں کاٹ کر بھون لیں۔ پھر اس میں ٹماٹر، نمک، ہری مرچ، چاٹ مسالہ، دھنیا اور چلی فلیکس ڈال کر اچھی طرح مکس کریں۔ سرو کرتے وقت ہرا دھنیا ڈال دیں۔

4. سویٹ کارن چاٹ: Sweet corn licking

سویٹ کارن صحت کے لیے بہت صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔ اس میں وٹامن اے، بی، ای، معدنیات اور اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں۔ میٹھی مکئی میں موجود فائبر ہاضمے کو بہتر بناتے ہیں۔ اسے بنانے کے لیے سویٹ کارن ابال لیں۔ ایک پیالے میں لال مرچ پاؤڈر، چاٹ مسالہ، نمک اور لیموں کو مکس کریں۔ سویٹ کارن چاٹ تیار ہے۔ ہرے دھنیے کے ساتھ سرو کریں۔

یہ بھی پڑھیں: وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے سبزی خوروں کو یہ 5 چیزیں ضرور کھائیں۔

gram

5. کالا چنا چاٹ. Black gram lick

کالا چنا بہت سے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں وٹامن اے، فاسفورس، پوٹاشیم، میگنیشیم جیسے ضروری عناصر پائے جاتے ہیں۔ چنا آئرن سے بھرپور ہوتا ہے جو اسے زیادہ غذائیت بخشتا ہے۔ اسے بنانے کے لیے ایک کپ ابلے ہوئے چنے لیں۔ اس میں باریک کٹی ہوئی پیاز، ٹماٹر اور لیموں کا رس شامل کریں۔ آپ کی کالی چنے کی چاٹ تیار ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button