صحت مند غذا

سردیوں میں صحت مند رہنے کے لیے دوپہر کے کھانے میں یہ 6 چیزیں شامل کریں، ماہرین سے فائدے جانیں۔

سردیوں میں صحت بخش لنچ کے لیے آپ ان چیزوں کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

بہت سے لوگوں کو سردیوں کا موسم بہت پسند ہے. لیکن خوشگوار موسم کے ساتھ یہ موسم اپنے ساتھ کئی بیماریاں بھی لے کر آتا ہے۔ ان دنوں زکام، کھانسی اور وائرل بخار کا مسئلہ عام ہے۔ اس کے ساتھ جسم کو باہر کے درجہ حرارت کے مطابق گرم رکھنے کے لیے صحت بخش خوراک کی بھی ضرورت ہے۔ ایسے میں بہت سے لوگ صبح کا ناشتہ ہلکا کرنا چاہتے ہیں. لیکن لنچ میں کچھ صحت بخش اور لذیذ کھانا لینا پسند کرتے ہیں۔ درحقیقت یہ آپ کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے. اور کئی بیماریوں کو دور کرنے میں بھی مددگار ہے۔ آج ہم آپ کو کچھ ایسی ہی چیزوں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں.جنہیں آپ سردیوں میں اپنے لنچ میں کھا سکتے ہیں۔ 

سردیوں میں دوپہر کے کھانے میں ان چیزوں کو شامل کریں۔

1. ساگ.

سردیوں میں سبز پتوں والی سبزیوں کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ یہ ذائقہ میں بھی بہترین ہے۔ سردیوں میں، آپ سبزیوں کا زیادہ سے زیادہ لطف اٹھا سکتے ہیں۔ کیلشیم، آئرن، فائبر، پوٹاشیم، فولک ایسڈ اور میگنیشیم مختلف اقسام کے ساگوں میں پائے جاتے ہیں۔ اس کی مدد سے آپ کو خون کی کمی، ہائی بلڈ پریشر اور کم ہیموگلوبن کی شکایت بھی نہیں ہوتی۔ آپ اسے اپنے دوپہر کے کھانے میں کئی طریقوں سے شامل کر سکتے ہیں۔

healthy winter lunch ideas recipes in urdu

2. موٹے اناج.

سردیوں میں مکئی کی روٹی اور سرسوں کا ساگ بہت سے لوگ پسند کرتے ہیں۔ اس موسم میں آپ ساگ کے ساتھ مختلف قسم کے موٹے اناج سے لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ مثال کے طور پر آپ مکئی، باجرہ، راگی اور جو کی روٹی بھی کھا سکتے ہیں۔ اس سے کافی توانائی ملتی ہے اور نظام ہاضمہ بھی درست رہتا ہے۔ موٹے اناج میں کیلشیم، پروٹین، فائبر اور کاربوہائیڈریٹ وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ راگی کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے مفید ہے۔

3. سبزیاں.

ہمیں سردیوں میں ہری سبزیاں بہت زیادہ کھانے کو ملتی ہیں۔ ایسے میں اگر آپ وزن کم کرنا چاہتے ہیں یا سلاد کھانا پسند کرتے ہیں تو آپ اپنے لنچ میں کئی قسم کے سلاد شامل کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کے لنچ کو صحت مند اور مزے دار بناتا ہے۔ آپ سلاد میں چقندر، ٹماٹر، کھیرا، بروکولی، بند گوبھی، پالک اور اجوائن شامل کر سکتے ہیں۔ اس میں وٹامن سی، ای، اے، بیٹا کیروٹین اور زنک جیسے ضروری غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ یہ آنکھوں کی بینائی بڑھانے میں بھی مدد کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں انڈے کی زردی ضرور کھائیں، جانئے اس سے بچوں اور بزرگوں کو ملنے والے بے شمار فائدے

4. رائتہ.

رائتہ کھانے کا ذائقہ بڑھاتا ہے۔ دراصل سردیوں میں آپ رائتہ کی کئی اقسام کھا سکتے ہیں۔ لوگ دہی، سبزیوں اور پیاز سے بنا رائتہ پسند کرتے ہیں۔ یہ کھانے کے ہضم ہونے میں بھی مدد کرتا ہے۔ رائتہ کے علاوہ آپ چھاچھ بھی کھا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو وٹامنز، پوٹاشیم، آیوڈین، زنک، فائبر اور فولک ایسڈ وافر مقدار میں ملتا ہے۔ اس میں آپ ذائقہ کے لیے لیموں یا ایپل سائڈر سرکہ استعمال کر سکتے ہیں۔

healthy winter lunch ideas recipes in urdu

5. چاول یا روٹی.

چاول یا روٹی دوپہر کے کھانے کا اہم حصہ ہیں۔ اگرچہ بہت سے لوگ وزن کم کرنے یا پریشانی کے لیے دوپہر کے کھانے میں چاول لینے سے گریز کرتے ہیں لیکن سردیوں میں آپ سبزیوں سے بھرپور چاولوں کے فرائی کے ساتھ ساگ کا رائتہ کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ روٹی اور ہری سبزیوں سے بھی لطف اندوز ہوسکتے ہیں۔ اس سے جسم کو ذائقے کے ساتھ ضروری غذائی اجزاء بھی ملتے ہیں۔

6. میٹھا.

سردیوں میں کھانے کے بعد گاجر کا حلوہ یا مونگ کی دال کا حلوہ کھانے کا الگ ہی مزہ ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ گاجر کی کھیر یا کوئی اور چیز بھی اپنی غذا میں بطور میٹھی کھا سکتے ہیں، جو آپ کو پسند ہو۔ اس سے دماغ خوش رہتا ہے اور آپ دن بھر تروتازہ بھی محسوس کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  ادرک اور پیاز کا رس پینے کے فائدے: پیاز اور ادرک کا رس جسم کے ان 5 مسائل کو دور کرتا ہے

نان ویج میں یہ چیزیں کھائیں۔

سردیوں میں جسم کو گرم رکھنے کے لیے آپ نان ویج اعتدال میں کھا سکتے ہیں۔ یہ جسم کو پروٹین، اومیگا تھری فیٹی ایسڈز، وٹامنز اور متعدد معدنیات کے فوائد فراہم کرتا ہے۔ آپ اپنی خوراک میں چکن کری، مچھلی کا سالن یا بریانی بھی لے سکتے ہیں۔ اگر آپ اسے ہفتے میں دو بار استعمال کریں تو یہ بہتر رہے گا۔

سردیوں میں لنچ ڈائٹ پلان اس طرح بنائیں.

1. سردیوں میں، آپ دوپہر کے کھانے میں اپنی پسند کی ایک کٹوری ساگ اور مکئی کی روٹی کھا سکتے ہیں۔

2. اس کے ساتھ آپ باجرے کی روٹی، ایک پیالی ہری سبزیاں اور چقندر کا رائتہ کھا سکتے ہیں۔

3. دوپہر کے کھانے میں آپ پالک مکئی کی سبزی دو روٹیوں کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

4. سبزیوں کا سوپ چقندر کے کباب کے ساتھ پیا جا سکتا ہے۔ یہ جسم کو گرم رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

5. آپ دو میتھی پراٹھے کے ساتھ سبزی کا ایک پیالہ لے سکتے ہیں۔ سردیوں میں میتھی کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

6. اگر آپ دوپہر کے کھانے میں نان ویج کھانا پسند کرتے ہیں تو آپ انڈے کا سالن یا چکن کری دو روٹیاں اور سلاد کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

7. اس کے علاوہ آپ سردیوں میں دوپہر کے کھانے میں شلجم کی سبزی، سلاد اور روٹی کھا سکتے ہیں۔

8. سبزی چاول کے ساتھ بٹوا رائتا آپ اپنے دوپہر کے کھانے میں کھا سکتے ہیں۔

9. آپ شکرقندی کی چاٹ بھی کھا سکتے ہیں۔

10. آپ سبزیوں کے ایک پیالے کے ساتھ دو روٹیاں اور رائتہ کھا سکتے ہیں۔ آپ اس کے ساتھ گاجر کا حلوہ یا گاجر کا دودھ بھی کھا سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort