جلد کی حفاظت.

ماتھے کے مہاسوں کو دور کرنے کے لیے ان 5 گھریلو ٹوٹکوں پر عمل کریں۔

اگر آپ ماتھے پر دانے کی وجہ سے پریشان ہیں تو ہم نے اس مضمون میں بتایا ہے کہ آپ کے لیے بہت مفید ہو سکتا ہے۔ استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

اکثر لوگ چہرے پر مہاسوں سے بہت پریشان ہوتے ہیں۔ لیکن کچھ لوگوں کے ماتھے پر پھوڑے، پھوڑے، پھوڑے وغیرہ. ہو جاتے ہیں جس کی وجہ سے وہ سردیوں میں نہ تو ٹوپی پہن پاتے ہیں اور نہ ہی چہرے پر کسی قسم کی مصنوعات لگا سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی ان پھوسوں میں درد اور پیپ بھی ظاہر ہوتی ہے۔ ایسی صورت حال میں کچھ گھریلو ٹوٹکے پیشانی کے مہاسوں سے نجات دلا سکتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ پیشانی کے مہاسوں سے نجات کے لیے کون سے گھریلو ٹوٹکے آپ کے لیے کارآمد ثابت ہوسکتے ہیں۔

heat-boils-on-forehead-home-remedies-in-urdu

1۔نیم کا استعمال.(Use of Neem)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ نیم کے پتوں سے بنا پیسٹ اس مسئلے کو دور کرنے میں بہت مفید ثابت ہو سکتا ہے۔ ایسی صورت میں تلسی اور عرق گلاب کا پیسٹ نیم کے پتوں میں ملا کر متاثرہ جگہ پر 15 سے 20 منٹ تک لگا دیں۔ ایسا کرنے سے نہ صرف پیشانی کے مہاسوں سے نجات مل سکتی ہے بلکہ چہرے کی چمک بھی برقرار رہ سکتی ہے۔ کوئی بھی اس پیسٹ کو باقاعدگی سے استعمال کر سکتا ہے۔

2 – تلسی کا استعمال.(use of basil)

تلسی کا پیسٹ ماتھے پر پھنسیوں کو دور کرنے میں بہت مفید ثابت ہوسکتا ہے۔ ایسی صورت میں ایک پیالے میں تلسی کے پیسٹ میں عرق گلاب ملا کر اس مرکب کو متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ اپنے مرکب کو 15 منٹ کے بعد عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے پیشانی کے مہاسوں سے نجات مل سکتی ہے۔

heat-boils-on-forehead-home-remedies-in-urdu

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ناریل کے تیل سے فیس ماسک بنائیں، چہرہ دن بھر نمی اور چمکدار رہے گا۔

3- ملتانی مٹی کا استعمال.(Use of Multani Mitti)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ملتانی مٹی کے استعمال سے ماتھے کے دانے بھی دور ہوتے ہیں۔ ایسی صورت میں ملتانی مٹی کو ایک پیالے میں لیں اور اس میں ٹی ٹری آئل ملائیں۔ چائے کے درخت کا تیل چائے کے درخت کے تیل میں موجود اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی وجہ سے ہے۔ ایسی صورت میں اس پیسٹ کو متاثرہ جگہ پر لگائیں اور 15 سے 20 منٹ بعد متاثرہ جگہ کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے مہاسوں سے نجات مل سکتی ہے۔

4- سبز چائے کے پانی کا استعمال.(Use of green tea water)

سبز چائے کے پانی کے استعمال سے بھی ماتھے کے دانے دور کیے جا سکتے ہیں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ سبز چائے میں antimicrobial اور antioxidant خصوصیات ہوتی ہیں جو پیشانی کو صاف رکھنے میں مدد دیتی ہیں۔ ایسی صورت میں سبز چائے کو رات بھر پانی میں بھگو دیں، اگلے دن اس پانی کو چھان لیں اور اس سے چہرہ دھو لیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس پیسٹ میں عرق گلاب بھی شامل کر سکتے ہیں۔ ایسا کرنے سے ماتھے پر چھائیاں ختم ہو جاتی ہیں۔

green tea water

5 – بیکنگ سوڈا کا استعمال.(Using Baking Soda)

بیکنگ سوڈا کے استعمال سے پیشانی کے مہاسے بھی دور ہو سکتے ہیں کیونکہ بیکنگ سوڈا چہرے کو صاف کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ ایسی صورت میں بیکنگ سوڈا کو پانی میں ملا کر گاڑھا پیسٹ تیار کریں۔ اب اسے متاثرہ جگہ پر لگائیں۔ کچھ دیر بعد متاثرہ جگہ کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا کرنے سے ماتھے پر چھائیاں ختم ہو جاتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: اگر آپ اپنا چہرہ نمکین پانی سے دھو لیں تو کیا ہوگا؟ اس کے فائدے اور نقصانات جانیں۔

نوٹ – مذکورہ بالا نکات بتاتے ہیں کہ کچھ گھریلو ٹوٹکے آپ کے لیے پیشانی کے مہاسوں کو دور کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہو سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو جلد سے متعلق کوئی مسئلہ ہے تو جلد پر درج بالا گھریلو ٹوٹکے استعمال کرنے سے پہلے ایک بار ماہر سے ضرور مشورہ کرلیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort