جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

اگر آپ ایکنی سے چھٹکارا پانا چاہتے ہیں تو یہ 5 ہربل ڈرنکس پی لیں، صحت کو ملیں گے اور بھی بہت سے فائدے

آپ مہاسوں کو دور کرنے کے لیے کئی قسم کی جڑی بوٹیاں استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد صاف رہتی ہے۔

چہرے کے مہاسے آپ کی خوبصورتی کو خراب کر سکتے ہیں اور نشانات آپ کی جلد کی چمک کو ختم کر سکتے ہیں۔ چہرے پر مہاسوں کا مسئلہ بہت سے لوگوں میں عام ہے۔ دراصل اس کے پیچھے بہت سی وجوہات ہوسکتی ہیں۔ مثال کے طور پر. آپ کو غیر صحت مند طرز زندگی، آلودگی. تناؤ اور ماہواری کے دوران بھی مہاسوں کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ بعض اوقات خوراک کے درست ہضم نہ ہونے یا پیٹ کی خرابی کی وجہ سے بھی ایکنی ہو سکتی ہے۔ اس کے لیے جلد کی دیکھ بھال کے. کئی معمولات اور مصنوعات استعمال کرنے کے بعد بھی کوئی فائدہ نظر نہیں آتا اور جلد خراب ہوتی رہتی ہے۔ ایسی صورت حال میں صحت بخش غذا کے ساتھ ساتھ آپ اپنی خوراک میں بعض جڑی بوٹیوں سے بھرپور کچھ صحت بخش مشروبات بھی شامل کر سکتے ہیں۔ ان کا روزانہ استعمال کرنے سے آپ کی جلد اور صحت سے متعلق بہت سے مسائل ٹھیک ہو سکتے ہیں اور آپ کی جلد قدرتی طور پر چمکدار نظر آتی ہے۔ اس کے لیے آپ ان ہربل ڈرنکس کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔

1. سبز چائے اور لیموں.(Green Tea and Lemon)

اگر آپ کو صبح چائے پینے کی عادت ہے تو آپ صبح کی چائے میں گرین ٹی اور لیمونیڈ ملا کر پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کے ایکنی جلد ٹھیک ہو سکتے ہیں۔ یہ جلد سے جھریوں اور داغ دھبوں کو دور کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس میں بہت سے وٹامنز اور غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں، جس کی وجہ سے جلد چمکدار اور داغوں سے پاک نظر آتی ہے۔ یہ نظام ہاضمہ کو بھی مضبوط کرتا ہے۔

herbal drink benefits for acne in urdu

2. آملہ اور ایلوویرا کا رس.(Amla and Aloe Vera Juice)

آپ کے مہاسوں اور جلد سے متعلق بہت سے مسائل آملہ اور ایلوویرا کے جوس کے استعمال سے ٹھیک ہو سکتے ہیں۔ اس میں وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں، اس کے استعمال سے جسم کو ڈیٹاکسفائی کرنے میں مدد ملتی ہے اور یہ معدے کے مسائل کو دور کرنے میں بھی موثر ہے۔ آپ روزانہ صبح خالی پیٹ آملہ کا رس اور ایلو ویرا کا جوس پانی میں ملا کر پی سکتے ہیں۔ یہ وزن کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ آپ اسے دوسری سبزیوں اور اسموتھیز کے ساتھ ملا کر کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے پر بار بار بلیچ کرنے سے جلد کو نقصان پہنچتا ہے، جانیں کتنے دن بلیچ کرنا چاہیے؟

3. پھلوں کا رس.(Fruit Juice)

پھلوں کا رس صحت مند جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے جلد میں چمک آتی ہے اور جلد کے دانے اور ایکنی دور ہو جاتے ہیں۔ آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے جوس بھی بہت ضروری ہے۔ آپ پھلوں کے رس میں چقندر، گاجر، تربوز اور انار کا رس شامل کر سکتے ہیں۔ یہ جلد کے رنگت کو کم کرنے اور روکنے میں مدد کرتا ہے۔ چقندر آپ کے خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے اور پھل جلد کی رنگت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ آپ ہر روز ناشتے میں پھلوں کا رس پی سکتے ہیں۔

herbal drink benefits for acne in urdu

4. نیم کے پتوں اور شہد کا رس.(Juice of Neem Leaves and Honey)

نیم کا پتا اپنی کڑوی خصوصیات کی وجہ سے بہت سے مسائل میں فائدہ مند ہے۔ صبح اس کا استعمال پیٹ کے کیڑوں اور درد میں آرام دیتا ہے۔ نیم آپ کے خون کو صاف کرتا ہے اور مہاسوں کو دور کرتا ہے اور جلد صحت مند رہتی ہے۔ آپ روزانہ 10 نیم کے پتے پیس کر اس کا رس بنا کر پی سکتے ہیں۔ خالی پیٹ جوس پینے کے بہت سے فائدے ہیں۔

5. ہلدی اور لیموں کا مشروب.(Turmeric and Lemon Drink)

ہلدی میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں، جو مہاسوں اور جلد کے انفیکشن کو دور کرتی ہیں۔ یہ بہت سے جسمانی مسائل میں استعمال ہوتا ہے۔ آپ ہلدی کا پانی لیموں یا شہد میں ملا کر پی سکتے ہیں۔ اس سے جلد کو بھی بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں اور جلد خوبصورت نظر آتی ہے۔

 

 

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button