خواتین کی صحت

چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے لڑکیوں کو یہ 5 عادات پر عمل کریں۔

جوانی کے دوران لڑکیوں کے جسم میں بہت سی تبدیلیاں آتی ہیں جن میں سے ایک چھاتی کی تبدیلیاں بھی ہیں۔ اس دوران ہارمونل تبدیلیوں کی وجہ سے چھاتی کے سائز میں تبدیلی ہوتی ہے جس کی وجہ سے اس عمر میں لڑکیوں کو چھاتی کو صحت مند رکھنے کی خاص ضرورت ہوتی ہے۔ صفائی کا خیال نہ رکھنے کی وجہ سے چھاتی اور اس کے ارد گرد کے علاقے میں انفیکشن ہو سکتا ہے ، اس لیے اسے نظر انداز کیے بغیر آپ کو ڈاکٹر سے وقتا فوقتا a بریسٹ چیک اپ کروانا چاہیے۔ چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے صحیح اندرونی لباس کا خیال رکھنا بھی ضروری ہے اور ایک غیر متوازن غذا چھاتی کی صحت کو بھی خراب کر سکتی ہے۔ اس آرٹیکل میں ، ہم جوانی کے دوران چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے ضروری عادات پر تبادلہ خیال کریں گے۔ اس موضوع کے بارے میں مزید معلومات کے لیے ، ہم نے ڈاکٹر دیپا شرما ، جھالکربائی اسپتال ، لکھنؤ کے گائناکالوجسٹ سے بات کی۔

Here are 5 things girls should do to keep their breasts healthy during adolescence.
Here are 5 things girls should do to keep their breasts healthy during adolescence.

 چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے خود امتحان (Self examine your breast)

اگر آپ اپنی چھاتی میں تبدیلی دیکھ رہے ہیں ۔ آپ کو گھر میں رہ کر ہر ماہ چھاتی کا خود معائنہ کرنا چاہیے ، اس سے آپ کو معلوم ہو جائے گا کہ چھاتی میں کوئی گانٹھ ہے یا کسی بیماری کی علامات ہیں۔ اگر آپ کو کوئی علامات نظر آئیں تو ان کا فوری علاج کروائیں۔ اس کے علاوہ اپنی عمر کے مطابق ایچ پی وی جیسی ضروری ویکسین حاصل کریں ، ایچ پی وی ویکسین لڑکیوں کو چھاتی کے کینسر سے بچانے میں مدد دیتی ہے۔ آج کل کچھ نوعمروں کی توجہ چھاتی چھیدنے کی طرف جا رہی ہے ، لیکن انفیکشن کا خطرہ ہے ، اس لیے اس شوق سے مکمل پرہیز کریں۔

یہ بھی پڑھیں- جلد کو صحت مند رکھنے کے 5 مختلف طریقے

2. چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے غیر صحت بخش کھانے سے پرہیز کریں۔(Avoid unhealthy food to keep breast healthy)

Here are 5 things girls should do to keep their breasts healthy during adolescence.
Here are 5 things girls should do to keep their breasts healthy during adolescence.

نوجوانوں میں آپ کے جسم میں ہارمونل تبدیلیاں ہوتی ہیں ، اس دوران آپ کو غیر صحت بخش کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اگر آپ زیادہ تیل یا جنک فوڈ کھاتے ہیں تو اس کا جسم کے ساتھ ساتھ چھاتی پر بھی برا اثر پڑے گا ، چھوٹی عمر میں بھی چھاتی بھاری دکھائی دے گی ، جس کی وجہ سے آپ کو بعد میں پریشانی ہو سکتی ہے۔  اس لیے اس کا کوئی الگ حل نہیں ہے ، جب آپ وزن کم کرنے کے طریقے اپنائیں گے تو چھاتی کا سائز خود ہی کم ہو جائے گا۔ اس کے علاوہ ، چھاتی پر کسی بھی قسم کی مصنوعات کو پیچ ٹیسٹ کیے بغیر نہ آزمائیں ، چھاتی کے ارد گرد کا علاقہ بہت حساس ہے۔ یہاں کوئی بھی پروڈکٹ لگانے سے پہلے ، جلد کے کسی دوسرے حصے پر پیچ ٹیسٹ کروائیں۔

3. چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے تنگ چولی پہننے سے گریز کریں۔(Avoid tight bra to keep breast healthy)

اگر آپ نوجوانوں ہیں تو آپ کو تنگ براز پہننے سے گریز کرنا چاہیے۔ تنگ چولی پہننے سے خون کی گردش خراب ہو سکتی ہے۔ تنگ چولی پہننے سے زیادہ پسینہ آتا ہے ، جس کی وجہ سے انفیکشن ، سوجن ، جلن ، لالی کے مسائل ہوسکتے ہیں۔ اگرچہ کچھ لڑکیاں جاننا چاہتی ہیں کہ انہیں رات کو چولی پہننی چاہیے یا نہیں ، اس سوال کا جواب آپ کے جسمانی قسم پر منحصر ہے۔ اگر آپ کے سینے بھاری ہیں تو آپ کو رات کو برا پہننے کے بغیر سونے میں دشواری ہو سکتی ہے ، اگر آپ بغیر چولی کے آرام سے سونا چاہتے ہیں تو اس میں کوئی حرج نہیں ، اگر آپ چاہیں تو اسپورٹس برا کا آپشن بھی منتخب کر سکتے ہیں۔ چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ کو صحیح سائز کی چولی کا انتخاب کرنا چاہیے۔ اگر چولی بہت ڈھیلی ہو گی تو پھر بھی آپ کو پریشانی ہو سکتی ہے ، لہذا اپنے سائز اور شکل کے مطابق چولی کا انتخاب کریں۔

4. اپنی چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے اسے صاف اور خشک کریں۔(Clean and dry your breast to keep it healthy)

اگر آپ کے گھر میں نوجوانوں بیٹی یا بہن ہے تو آپ کو اس کی صفائی کا خاص خیال رکھنا چاہیے کیونکہ اس عمر میں انفیکشن کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ جب سینوں کی بات آتی ہے تو تشویش اور بھی بڑھ جاتی ہے کیونکہ اسے لڑکیوں کے جسم کا حساس حصہ سمجھا جاتا ہے۔ روزانہ چھاتی کی صفائی کا خیال رکھنا ضروری ہے۔ غسل کرتے وقت چھاتی اور اس کے درمیان کے علاقے کو اچھی طرح صاف کریں۔ روزانہ چھاتی کو صابن اور پانی سے صاف کریں اور خشک ہونے کے بعد ہی کپڑے پہنیں۔ اگر ضرورت سے زیادہ پسینہ آ رہا ہو تو پاؤڈر جلد کو خشک رکھنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

5. چھاتی کو صحت مند رکھنے کے لیے روزانہ اندرونی لباس تبدیل کریں۔(Change underwear everyday to keep breast healthy)

جوانی کے دوران انفیکشن کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔ اس دوران آپ کو دن میں کم از کم ایک بار اندرونی لباس تبدیل کرنا ہوگا۔ پسینے کی وجہ سے چھاتی اور اس کے گردونواح میں فنگل یا بیکٹیریل انفیکشن ہو سکتا ہے جس سے بچنے کے لیے آپ کو کریم ، پاؤڈر وغیرہ کا استعمال کرنا چاہیے۔ اس کے ساتھ ، یہاں تک کہ اگر آپ کی چولی بہت پرانی ہوچکی ہے ، تب بھی آپ کو انفیکشن کا خطرہ ہوسکتا ہے ، لہذا اسے جلد از جلد تبدیل کریں۔ نوجوانوں میں کچھ لڑکیاں تمباکو نوشی یا شراب نوشی کی غلط عادت پر عمل کرنے لگتی ہیں ، لیکن یہ عادت چھاتی کی صحت کے لیے اچھی نہیں ہے۔ تمباکو یا سگریٹ ، الکحل جیسی چیزوں کا استعمال چھاتی کے کینسر کے خطرے کو بڑھا سکتا ہے۔

چھاتی کے ان نشانات سے گریز نہ کریں۔(Do not avoid these breast signs)

اگر چھاتی میں کوئی تبدیلی دیکھی جائے تو کسی ماہر کی مدد لیں ، کچھ لڑکیاں اپنے دماغ پر دوا یا کریم استعمال کرتی ہیں ، جس سے مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔ اگر یہ نشانات نوجوانوں میں چھاتی میں دیکھے جائیں تو فورا doctor ڈاکٹر سے رابطہ کریں-

  • اگر چھاتی میں درد ہو تو بلا تاخیر طبی مدد حاصل کریں۔
  • چھاتی میں سوجن محسوس ہونا بھی اچھی علامت نہیں ہے ، آپ کو چیک اپ کرانا چاہیے۔
  • چیک اپ کروائیں یہاں تک کہ اگر آپ چھاتی میں گانٹھ یا جکڑن محسوس کریں۔
  • اگر چھاتی کے ارد گرد کے علاقے میں لالی ہے تو ڈاکٹر سے کریم یا دوا لیں۔
    نوعمری کے دوران چھاتی کی جانچ ضروری ہے ، لہذا اپنے ڈاکٹر سے رابطہ رکھیں اور اسے جسم میں ہونے والی بڑی تبدیلیوں کے بارے میں بتائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button