صحت کا دیسی علاج
Trending

سیاہ مسوڑھوں سے نجات کے لیے یہ 6 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں، مسوڑھوں کا رنگ گلابی ہو جائے گا۔

کالے مسوڑھوں کا مسئلہ کئی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتا ہے، کالے مسوڑھوں سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ ان علاج کو اپنا سکتے ہیں۔

اچھی صحت کے لیے منہ کی صفائی کا مناسب خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ صحت مند ہونے کے علاوہ منہ کی خراب صحت آپ کی شخصیت پر بھی برا اثر ڈالتی ہے۔ اگر ہنستے یا مسکراتے ہوئے آپ کے دانت یا مسوڑھے ٹھیک نظر نہیں آتے. تو اس کی وجہ سے آپ کی شخصیت پر منفی اثرات مرتب ہوتے ہیں۔ عام طور پر آپ کے مسوڑھوں کا رنگ گلابی یا ہلکا سرخ ہوتا ہے. لیکن بعض اوقات کسی وجہ سے آپ کے مسوڑھوں کا رنگ سیاہ یا سیاہ ہو جاتا ہے۔ سیاہ یا سیاہ مسوڑھوں کا تعلق آپ کی خوراک اور طرز زندگی سے بھی ہو سکتا ہے۔ تمباکو نوشی یا آپ کی خوراک میں غذائی اجزاء کی کمی بھی آپ کے مسوڑھوں کو سیاہ کرنے کا سبب بن سکتی ہے۔ اس کے علاوہ جسم میں میلانین کی کمی بھی اس کی ایک بڑی وجہ ہوسکتی ہے۔ مسوڑھوں کا سیاہ ہونا نہ صرف آپ کی خوبصورتی کو متاثر کرتا ہے .بلکہ یہ جسم میں موجود کئی بیماریوں کی علامت بھی ہوسکتا ہے۔ اگر آپ کے مسوڑھے بھی کالے ہو گئے ہیں. اور آپ قدرتی طریقے سے مسوڑھوں کو گلابی بنانا چاہتے ہیں .تو آئیے اس کے لیے کچھ گھریلو ٹوٹکے بتاتے ہیں۔

Follow these 6 home remedies to get rid of black gums in urdu

کالے مسوڑھوں کے گھریلو علاج :(Home Remedies For Black Gums in Urdu)

مسوڑھوں کا سیاہ ہونا بھی دانتوں میں پائوریا کے مسئلے کی وجہ بن سکتا ہے۔ بعض اوقات کالے مسوڑھوں کا مسئلہ کھانے کی وجہ سے بھی ہوسکتا ہے، بعض اوقات منہ میں پائے جانے والے بیکٹیریا اور کھانے کے ذرات مسوڑھوں کے ٹشو کو شدید نقصان پہنچاتے ہیں، جس کی وجہ سے آپ کو مسوڑھوں کے سیاہ ہونے کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔ آپ ان گھریلو ٹوٹکوں کو اپنا کر اس پریشانی سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔
یہ بھی پڑھیں:  خشک ادرک اور لونگ کے فائدے: خشک ادرک اور لونگ کو ایک ساتھ کھانے سے یہ 6 فائدے صحت کو ملتے ہیں.

1. بیکنگ سوڈا کا استعمال:(Use baking soda)

بیکنگ سوڈا کے استعمال سے آپ کالے مسوڑھوں کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔ بیکنگ سوڈا مسوڑھوں کے مسئلے میں کئی طریقوں سے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ بیکنگ سوڈا کے ساتھ روزانہ دانتوں کو برش کرنے سے یہ مسئلہ آسانی سے دور کیا جا سکتا ہے۔ اس کے علاوہ بیکنگ سوڈا کا پیسٹ بنا کر مسوڑھوں پر چند دنوں تک لگانے سے بھی اس مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ اگر مسوڑھوں میں زخم یا کٹ ہو تو اس مسئلے میں بیکنگ سوڈا استعمال کرنے سے پہلے کسی ماہر یا ڈاکٹر سے ضرور رجوع کریں۔

2. وٹامن ڈی کی مقدار  (Vitamin D Intake)

جسم میں وٹامن ڈی کی کمی کی وجہ سے آپ کے مسوڑھے بھی کالے ہوجاتے ہیں۔ مسوڑھوں کے سیاہ ہونے پر وٹامن ڈی کے استعمال سے آپ کا مسئلہ جلد دور ہو سکتا ہے۔ آپ خوراک میں وٹامن ڈی سے بھرپور غذا کو شامل کرکے اور ضرورت پڑنے پر وٹامن ڈی سپلیمنٹ لے کر اس مسئلے سے باآسانی چھٹکارا پا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  زعفران والا دودھ پینے سے خواتین کو یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں، ماہرین سے جانیں۔

3. لونگ کا تیل استعمال (کرنا Using Clove Oil)

مسوڑھوں کی سیاہ رنگت کے پیچھے بہت سی وجوہات ہیں۔ آپ کے جسم میں موجود کئی بیماریاں بھی اس کے لیے بنیادی طور پر ذمہ دار سمجھی جاتی ہیں۔ ایسی صورت حال میں مسوڑھوں کی رنگت کو گلابی بنانے کے لیے آپ لونگ کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ لونگ کا تیل آیوروید میں بطور دوا استعمال ہوتا ہے۔ روئی کی مدد سے اس پر لونگ کا تیل لگائیں اور روزانہ مسوڑھوں پر مساج کریں اور پھر نیم گرم پانی سے دھولیں۔ چند دنوں تک ایسا کرنے سے آپ اس پریشانی سے نجات پا سکتے ہیں۔

Follow these 6 home remedies to get rid of black gums in urdu

4. سبز چائے کا استعمال (Using Green Tea)

سبز چائے کے استعمال سے آپ مسوڑھوں کے مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ سبز چائے کو دانتوں اور مسوڑھوں کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ مسوڑھوں کے انفیکشن اور مسوڑھوں کے سیاہ ہونے کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ کو روزانہ سبز چائے پینی چاہیے۔ ایسا کرنے سے آپ کے مسوڑھوں کو فائدہ ہو گا اور مسوڑھوں کا کالا پن دور ہو جائے گا۔

5. یوکلپٹس کا تیل استعمال کرنا ( Using Eucalyptus Oil)

یوکلپٹس کا تیل بہت سی بیماریوں میں دوا کے طور پر استعمال ہوتا ہے۔ اس کے استعمال سے آپ مسوڑھوں کے مسئلے سے نجات پا سکتے ہیں۔ یوکلپٹس کے تیل میں سوزش کش خصوصیات پائی جاتی ہیں جو کہ مسوڑھوں سے متعلق کئی مسائل میں فائدہ مند ہے۔ اگر مسوڑھے کالے ہوں تو یوکلپٹس کا تیل روئی کی مدد سے مسوڑھوں پر لگائیں۔ ایسا کرنے سے آپ کے مسوڑھوں کی گلابی رنگت واپس آجائے گی اور یہ مسوڑھوں سے متعلق دیگر کئی مسائل میں فائدہ مند ثابت ہوگا۔

6. ایلو ویرا کا استعمال ( Using Aloe Vera)

ایلوویرا جلد اور صحت کے لیے بہت فائدہ مند دوا سمجھا جاتا ہے۔ آپ اسے جلد پر استعمال کر سکتے ہیں اور اس کا جوس بہت سے سنگین مسائل میں بھی پیا جاتا ہے۔ مسوڑھوں کی کالا پن دور کرنے کے لیے ایلو ویرا جیل مسوڑھوں پر کچھ دنوں تک لگائیں۔ ایسا کرنے سے آپ کے مسوڑھوں سے متعلق مسائل دور ہوجائیں گے اور مسوڑھوں کی کالی پن میں بھی فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں:  آملہ پاؤڈر کو دودھ کے ساتھ پینےسے یہ 6 مسائل دور ہوتے ہیں، جانیے اسے کب اور کیسے استعمال کرنا ہے .

یہاں تک کہ اگر آپ کو مسوڑھوں کی بیماری، السرٹیو مسوڑھوں کی سوزش، مسوڑھوں کا انفیکشن وغیرہ ہے تو آپ کو اپنے مسوڑھوں میں کالے پن کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ اس مسئلے سے بچنے کے لیے آپ اوپر دیے گئے گھریلو ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں اور اگر آپ کو کوئی سنگین مسئلہ درپیش ہے تو اس کے لیے آپ کو ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button