صحت سے متعلق امراض.

سردیوں کے آغاز سے پہلے ان 6 باتوں کو ذہن میں رکھیں ، تب بخار ، زکام اور نزلہ کا مسئلہ دور رہے گا۔

جب بھی موسم بدلتا ہے ۔ سب سے پہلے بیماری جیسے مسائل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ خاص طور پر جب موسم گرما جاتا ہے۔ اور موسم سرما آتا ہے ، اس موسم میں بہت سے لوگ بیمار ہو جاتے ہیں۔ آپ ان دنوں موسم میں تبدیلی کی اس ہوا کو محسوس کر رہے ہوں گے۔ صبح اور شام کی سردی آپ کو آنے والی سردیوں کا احساس دلاتی ہے۔ لیکن کیا آپ اس کے لیے تیار ہیں؟ خاص طور پر اگر آپ کے گھر میں بچے یا بوڑھے لوگ ہیں تو آپ کو زیادہ محتاط رہنا پڑے گا۔ ورنہ یہ بیماریاں گھر بھر میں آسانی سے پھیل سکتی ہیں۔ موسم سرما آنے سے پہلے آپ کو اپنے مدافعتی نظام کو مضبوط رکھنا ہوگا اور اگر آپ سردیوں میں اپنی صحت پر تھوڑی سی توجہ دیں تو آپ اور آپ کا خاندان آسانی سے بیماریوں سے بچ سکتا ہے۔ آپ کو صرف یہ کرنا ہے کہ زندگی کی ان عادات پر عمل کرنا شروع کریں۔

1. صحت مند نیند سردی اور کھانسی کو روکنے کے لئے۔ (Healthy Sleep To stop cold and cough)

آپ نے آج سے پہلے بھی کئی بار یہ سنا ہوگا کہ اگر آپ ٹھیک سے نہیں سوتے تو یہ آپ کے قوت مدافعت کو متاثر کر سکتا ہے۔ اگر آپ کافی نیند سے محروم ہیں تو آپ کی صحت عام طور پر خراب ہونا شروع ہو جائے گی۔ کچھ مطالعات کے مطابق ، کم نیند لینا آپ کے ٹی سیل کے کام کو کم کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ کے جسم کی سردی اور سردی سے لڑنے کی طاقت کم ہو جاتی ہے۔

2. سبزی خور کھانا کھائیں (Healthy Diet To Fight With Cold & Cough)

آپ کو زیادہ سے زیادہ پھل اور سبزیاں کھانی چاہئیں کیونکہ ان میں اینٹی آکسیڈینٹس کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔ یہ آپ کے سیل کی مرمت اور قوت مدافعت کے لیے فائدہ مند ہے۔ یہ آپ کے مدافعتی نظام پر کم دباؤ ڈالے گا ، جس کی وجہ سے یہ انفیکشن وغیرہ سے لڑ سکتا ہے۔ لہذا اپنی پلیٹ میں سبز سبزیاں ضرور شامل کریں۔

بھی پڑھیں: سردیوں میں آنکھیں خشک ہوتی جاتی ہیں؟ بچنے کے لیے ان اقدامات پر عمل کریں۔

3. اپنے چہرے کو چھونے سے گریز کریں۔(Avoid Touching your Face)

آپ کے ہاتھ ، ناک اور آنکھیں کسی بھی قسم کے جراثیم کے لیے گیٹ وے ہیں۔ جب بھی آپ کھانسی کرتے ہو یا چھینکتے ہو ، آپ کے منہ سے نکلنے والی بوندیں بہت تیزی سے سفر کرتی ہیں اور یہیں سے آپ کا انفیکشن شروع ہوتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ کے ارد گرد کوئی خاص یا چھینک آ رہا ہے تو آپ کو اپنے ہاتھوں کو فوری طور پر صاف کرنا چاہیے اور ان حصوں کو ہاتھ نہیں لگانا چاہیے۔

4.کم تناؤ لیں اور سردی سے بچیں ((To Stop Cold Take Less Stress)

آپ نے کئی بار یہ بھی سنا ہوگا کہ آپ کو کم تناؤ لینا چاہیے۔ لیکن یہ صرف سن کر کام نہیں کرتا۔ اس کے لیے آپ کو سخت محنت کرنی ہوگی۔ اپنی ذہنی حالت کو اچھی صحت دینا ایک عمل ہے۔ جو کہ دو دن کی نوکری نہیں بلکہ بہت طویل وقت کا کام ہے۔ تناؤ کے ہارمونز آپ کی قوت مدافعت کو کمزور کر سکتے ہیں۔ لہذا یوگا اور مراقبہ کرنا نہ بھولیں۔ طرز زندگی میں تبدیلی لا کر ٹینشن فری رہ سکتے ہیں۔

5. سردی اور بخار سے بچنے کے لیے ہائیڈریٹ رہیں۔ (Stay Hydrated To Avoid Cold & Fever)

اپنے آپ کو ہائیڈریٹ رکھنے کا مطلب یہ نہیں ہے کہ آپ کو بہت زیادہ ٹھنڈا پانی پینا پڑے گا۔ اس کا مطلب ہے کہ آپ گرم گرم سوپ بنا کر پی سکتے ہیں ، کچھ بھاپ والا مائع استعمال کر سکتے ہیں۔ جس سے آپ کو سردی نہیں لگے گی اور آپ کی قوت مدافعت بھی مضبوط رہے گی۔ اس طرح آپ کسی بھی قسم کے سردی اور فلو کے انفیکشن سے محفوظ رہیں گے۔ گلابی نمک کو ہائیڈریٹ رہنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

بھی پڑھیں:  یہ 10 پتے دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہیں ، انہیں خالی پیٹ چبانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

سردی شروع ہونے سے پہلے اپنے ہاتھ دھوئے۔(Wash Your Hands To Stop Cold Before It Starts)

آپ کو صرف کوویڈ کے خوف کی وجہ سے اپنے ہاتھوں کو صاف رکھنے کی ضرورت نہیں ہے۔ بلکہ سردی سے بچنے کے لیے آپ کو اپنی حفظان صحت کا بھی خیال رکھنا ہوگا۔ سردی اور بخار وغیرہ سے بچنے کے لیے سب سے اہم ٹپ یہ ہے کہ آپ اپنے ہاتھوں کو جراثیم وغیرہ سے بچائیں۔ تاکہ آپ صحت مند رہ سکیں۔ اس لیے اپنے ہاتھ دھوتے رہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button