جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

کولیسٹرول بڑھنے پر چہرے پر یہ 5 علامات ظاہر ہوتی ہیں۔

Symptoms of high cholesterol: ہائی کولیسٹرول کے مسئلے میں چہرے پر کئی علامات ظاہر ہوتی ہیں، جانیے ان کے بارے میں۔

Symptoms of high cholesterol : ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ اب بہت عام ہو گیا ہے۔ ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ ذیابیطس یا بلڈ پریشر کے مریضوں میں زیادہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ جسم میں خراب کولیسٹرول کا بڑھنا بہت سنگین ہے. جس کی وجہ سے دل سے متعلق امراض کا خطرہ کئی گنا بڑھ جاتا ہے۔ کولیسٹرول دراصل جسم میں چربی کی مقدار بڑھنے سے بڑھنا شروع ہو جاتا ہے۔ غیر متوازن خوراک اور غیر فعال طرز زندگی کی وجہ سے. زیادہ تر لوگوں میں ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ دیکھا جاتا ہے۔ جب جسم میں کولیسٹرول بڑھ جاتا ہے. تو خلیوں اور بافتوں میں چربی اور لپڈس کی ایک تہہ بننا شروع ہو جاتی ہے۔ کولیسٹرول بڑھنے پر جسم میں بہت سی علامات ظاہر ہوتی ہیں۔ ان علامات کو صحیح وقت پر پہچان کر اور صحیح اقدامات کر کے آپ اس مسئلے کا شکار ہونے سے بچ سکتے ہیں۔ جسم میں کولیسٹرول بڑھنے پر آپ کے چہرے پر کچھ علامات ظاہر ہوتی ہیں. آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں۔

کولیسٹرول بڑھنے پر چہرے پر ظاہر ہونے والی علامات –(High Cholesterol Symptoms on Face)

جب کولیسٹرول بڑھ جاتا ہے تو آپ کے دل میں خون کا بہاؤ کم ہو جاتا ہے۔ یہ مسئلہ شریانوں کے بند ہونے کی وجہ سے ہوتا ہے۔ ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھاتا ہے۔ جس کی وجہ سے ہارٹ اٹیک کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے۔ جب کولیسٹرول بڑھتا ہے تو یہ علامات آپ کے چہرے پر ظاہر ہوتی ہیں۔

1. کانٹے دار گرمی کا مسئلہ.(Prickly heat problem)

جسم میں خراب کولیسٹرول بڑھنے کی وجہ سے چہرے پر کانٹے دار گرمی کا مسئلہ ہوتا ہے۔ لوگ اکثر اسے معمول کی طرح نظر انداز کر دیتے ہیں۔ ایسا کرنا آپ کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے۔ چہرے پر کانٹے دار گرمی کئی وجوہات کی وجہ سے ہو سکتی ہے لیکن اس کی ایک بڑی وجہ کولیسٹرول کا بڑھ جانا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکڑی سے بازوؤں کی سیاہی دور کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

high-cholesterol-symptoms-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. جلد کی رنگت.(Skin discoloration)

ہائی کولیسٹرول کے مسئلے میں آپ کی جلد کا رنگ بدلنا شروع ہو جاتا ہے۔ اس کی وجہ سے آپ کے چہرے کا رنگ ہلکا کالا ہونے لگتا ہے اور آنکھوں کے گرد چھوٹے چھوٹے دانے بھی نمودار ہونے لگتے ہیں۔ اگر آپ کو ایسی علامات نظر آئیں تو آپ کو ڈاکٹر سے ضرور رابطہ کرنا چاہیے۔

3. سائروسیس کا مسئلہ.(The problem of cirrhosis)

اگرچہ سروسس کا مسئلہ کئی وجوہات سے ہوسکتا ہے لیکن ہائی کولیسٹرول کی وجہ سے آپ بھی اس مسئلے کا شکار ہوسکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے آپ کے جسم میں خشکی آسکتی ہے اور خارش کی وجہ سے خون بھی نکل سکتا ہے۔

4. چہرے پر خارش.(Itching on the face)

چہرے پر بہت زیادہ خارش ہونا بھی ہائی کولیسٹرول کی علامت سمجھا جاتا ہے۔ اگر آپ کے چہرے پر لمبے عرصے سے خارش اور سرخی کا مسئلہ ہے تو اسے نظر انداز نہیں کرنا چاہیے۔

5. چہرے پر دانے.(Pimples on face)

ہائی کولیسٹرول کی وجہ سے آپ کے چہرے پر آنکھوں اور ناک کے گرد چھوٹے چھوٹے سرخ دھبے بھی نکل سکتے ہیں۔ اسے نظر انداز کرنا آپ کے لیے خطرناک ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا کپڑے دھوتے ہوئے آپ کے ہاتھ پھٹتے ہیں؟ گھریلو علاج اس طرح کریں۔

high-cholesterol-symptoms-on-face-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ہائی کولیسٹرول کے مسئلے کی وجہ سے آپ کو دل کا دورہ پڑ سکتا ہے اور آپ کارڈیک گرفت کا شکار ہو سکتے ہیں۔ جسم میں کولیسٹرول میں اضافے کو نظر انداز کرنا آپ کی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ ہائی کولیسٹرول کا مسئلہ چکنائی والی غذاؤں کے استعمال، غیر فعال طرز زندگی اور سگریٹ نوشی کی وجہ سے ہوتا ہے۔ اگر آپ اس کی علامات دیکھیں تو ڈاکٹر سے رجوع کرنا بہت ضروری ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button