بچوں کی صحت

بچوں کے لیے زیادہ پروٹین والا ناشتہ اس طرح بنائیں، جسم کو یہ فائدے ملیں گے۔

بچے کے جسم کی نشوونما کے لیے پروٹین بہت ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ یہ ترکیبیں آزما سکتے ہیں۔

بچوں کو صحت بخش اور پروٹین سے بھرپور ناشتہ کھلانے سے ان کا جسم صحت مند رہتا ہے۔ درحقیقت پروٹین سے بھرپور غذا کا استعمال خلیات کی افزائش میں مدد دیتا ہے اور ساتھ ہی یہ تباہ شدہ خلیوں کی افزائش میں بھی مدد کرتا ہے۔ پروٹین سے بھرپور غذا کا استعمال بچوں کو دن بھر توانائی سے کام کرنے میں مدد دیتا ہے۔ آپ اس پروٹین والے ناشتے کو بچے کے دوپہر کے کھانے میں بھی دے سکتے ہیں۔ آپ ان طریقوں سے بچوں کے لیے پروٹین سے بھرپور ناشتہ بنا سکتے ہیں۔

اس طرح پروٹین سے بھرپور ناشتہ بنائیں.()Make protein rich breakfast in this way

1. ڈھوکلا ہری مونگ کے انکروں سے بنایا گیا ہے۔(Dhokla made with green moong sprouts)

بچے ناشتے میں طرح طرح کے پکوان پسند کرتے ہیں۔ ایسی صورت میں آپ ان کے لیے انکری ہوئی مونگ کی دال سے بنا ڈھوکلا بنا سکتے ہیں۔ درحقیقت انکرا ہوا مونگ پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ چنے کے آٹے کے ساتھ انکردار مونگ کا پیسٹ شامل کرنے سے ناشتے میں تھوڑی زیادہ پروٹین مل سکتی ہے۔ اگر آپ چاہیں تو تھوڑا سا فروٹ نمک والا پانی ڈال کر مکس کریں تاکہ بلبلے بن سکیں۔ اس کے بعد اسے تیل یا گھی سے چکنائی والی پلیٹ میں ڈال کر بھاپ میں پکائیں۔ اس طرح آپ اپنے بچے کو غذائیت سے بھرپور، صحت بخش اور لذیذ ناشتہ دے سکتے ہیں۔ بچوں کو یہ گھر کا بنا ہوا مونگ دال ڈھوکلا پسند آئے گا۔

high-protein-breakfast-for-kids-in-Urdu

2. سویا اپما.(Soya Upma)

اپما کھانے میں بہت لذیذ ہوتی ہے۔ آپ اس میں سوجی اور سویا ملا کر بنا سکتے ہیں۔ سویا میں پروٹین وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ یہ بچوں کی مجموعی نشوونما کے لیے بہت مفید ہے۔ آپ اس میں اُڑد کی دال، گاجر، فرنچ بینز اور پیاز ڈال سکتے ہیں۔ یہ سویا اپما کے ذائقے کو بڑھا سکتا ہے۔ اس سے آپ دھنیا اور پودینہ سے بنی چٹنی بھی بنا سکتے ہیں۔

3. پالک اور ٹوفو روٹی.(Spinach and Tofu Bread)

عام طور پر بہت سے بچے پالک اور توفو کھانا پسند نہیں کرتے۔ لیکن، اس میں موجود غذائی اجزاء آپ کی صحت کے لیے بہت ضروری ہیں۔ لیکن، آپ اپنے بچے کو پالک اور توفو سے بنا پراٹھا کھلا سکتے ہیں۔ اس کے لیے کٹی ہوئی پالک، پسا ہوا توفو، گندم کا آٹا، دہی، نمک، ہری مرچ اور ادرک کا پیسٹ بنالیں۔ پھر آپ اسے روٹی کی شکل میں بنا کر ہری سبزیوں کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو اس روٹی میں تھوڑا سا گھی ڈال سکتے ہیں۔ توفو پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ بچے اسے اچار یا دہی کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ کا بچہ بھی بار بار کولڈ ڈرنک مانگتا ہے، جانیے اس سے ہونے والے نقصانات

high-protein-breakfast-for-kids-in-Urdu

4. جوار اور سبزیوں کا دلیہ.()

جوار پروٹین سے بھرپور غذا ہے۔ اس میں شامل سبزیاں اسے ضروری غذائی اجزاء کے ساتھ مزید امیر بناتی ہیں۔ جوار اور سبزیوں سے دلیہ بنانے کے لیے آپ کو پریشر ککر میں جوار کے پاؤڈر کو تھوڑا سا نمک ملا کر پکانا چاہیے۔ پھر ایک پین میں سبزیوں کو فرائی کریں اور اس میں پکا ہوا جوار کا پیسٹ ڈالیں۔ پھر اسے اچھی طرح مکس کریں اور کچھ دیر کے لیے ابالیں۔ پھر اسے ہلکی آنچ پر پکائیں اور اوپر کٹا ہوا دھنیا، پیاز اور ٹماٹر ڈال دیں۔

5. روٹی آملیٹ.(Bread Omelette)

بچوں کو روٹی آملیٹ بہت پسند ہے۔ آپ ان کے صبح کے ناشتے یا دوپہر کے کھانے کے لیے آسانی سے بریڈ آملیٹ بنا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ ایسا آملیٹ بھی بنا کر بچے کو کھانے کے لیے دے سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک انڈے کو توڑ کر اس میں نمک، کچھ کٹی ہوئی پیاز، مرچیں، ٹماٹر، ہرا دھنیا، گاجر اور فرنچ بینز ملا کر باریک پیسٹ تیار کریں۔ اسے نان اسٹک توے پر بھونیں اور بچے کو گرم کھانے کے لیے دیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button