صحت مند غذا

یہ 5 گھریلو ٹوٹکے پیٹ کی گانٹھ سے نجات دلائیں گے۔

پیٹ میں گانٹھ کا گھریلو علاج: اگر پیٹ میں گانٹھ کا مسئلہ ہو تو کچھ گھریلو ٹوٹکے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتے ہیں، 5 گھریلو ٹوٹکے جانیں۔

Abdominal Lump Home Remedy: پیٹ میں گانٹھ کی وجہ سے لوگ بہت زیادہ تکلیف محسوس کرتے ہیں۔ بعض صورتوں میں، یہ بھی شدید پیٹ میں درد کا سبب بنتا ہے. ان دنوں اکثر لوگوں میں پیٹ کے مسائل دیکھے جا رہے ہیں۔ لوگ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے مختلف طریقے تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔ پیٹ میں گانٹھ کے لیے کئی وجوہات ہو سکتی ہیں. جن میں لپوما، ہرنیا اور ہیماتوما، کینسر والی گانٹھ یا پتھری کی گانٹھ شامل ہیں۔ پیٹ کی گانٹھ کا علاج بھی اس کی وجہ کے مطابق کیا جاتا ہے۔ لیکن کیا پیٹ کی گانٹھ کا کوئی گھریلو علاج ہے، جس سے قدرتی طور پر اس مسئلے سے نجات مل سکتی ہے؟آئیے پیٹ میں گانٹھ کے گھریلو علاج کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

کیا پیٹ کے گانٹھوں کا علاج گھر پر کیا جا سکتا ہے؟(Can stomach lumps be treated at home)

 پیٹ میں گانٹھ کا مسئلہ لپوما، ہرنیا، ہیماٹوما، کینسر، پتھری جیسے امراض کی وجہ سے ہوتا ہے۔ لیکن آپ گھریلو علاج یا علاج کی مدد سے تمام علاج نہیں کر سکتے ہیں. ان میں صرف چکنائی کے گانٹھوں یعنی لیپوما کا آسانی سے گھر پر علاج کیا جا سکتا ہے۔ پیٹ میں لپوما کے گانٹھ سے نجات کے لیے آپ درج ذیل گھریلو ٹوٹکے آزما سکتے ہیں۔

پیٹ میں گانٹھ کا گھریلو علاج.(Home Remedies for Lump in Stomach)

1.کچی ہلدی یا 2 گرام ہلدی پاؤڈر نیم گرم پانی میں ملا کر صبح خالی پیٹ استعمال کریں۔
2. کچنار کے درخت کی چھال 10-20 گرام لیں اور اسے 400 ملی لیٹر پانی میں ابالیں اور اس کا کاڑھا بنا لیں۔ جب پانی 50 ملی لیٹر تک کم ہو جائے تو اس کاڑھی کو چھان لیں اور گھونٹ گھونٹ پی لیں۔ دن میں 2 بار پی سکتے ہیں۔
3. ایک چٹکی ہلدی پاؤڈر اور ایک چٹکی لٹاکرنج پاؤڈر سرخ مولی کے رس میں ملا کر پی لیں۔
4. بیر کے پتوں سے کمپریس بنائیں۔
5. دشانگ لیں اور اس کا پیسٹ گرہوں پر لگائیں، خشک ہونے کے بعد نیم گرم پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: لیمن گراس کے تیل سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

home-remedies-for-abdominal-lump-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

دیگر اقدامات.(other measures)

  • اگر پیٹ میں لیپوما گانٹھ ہو تو ورزش ضرور کرنی چاہیے۔ صبح خالی پیٹ چلیں یا دوڑیں۔ یہ ہر روز باقاعدگی سے کریں۔ یوگا کی مشق کرنے سے بھی بہت سے فوائد حاصل ہوں گے۔ اس کے لیے سوریہ نمسکار، سوریہ نمسکار، مندوکاسنا، مارجری آسن کے ساتھ
  • ساتھ کپل بھتی، انولوم-وولوم جیسے پرانایام کی مشق کرنے سے گرہ پگھلانے میں بہت فائدہ ہوگا۔
  • لیکن تمباکو نوشی اور الکحل کے استعمال سے پرہیز کریں۔
    دیسی ڈاکٹر سے مشورہ کریں اور اس کی رہنمائی میں علاج کریں۔

پیٹ میں دیگر گانٹھوں کا علاج کیا ہے؟(Abdominal Lump Treatment)

  •  اگر پیٹ کی گانٹھ دردناک اور غیر تکلیف دہ دونوں ہو سکتی ہے۔ لیکن اگر آپ کو پیٹ میں درد، بخار، الٹی کے ساتھ پیٹ میں ایک گانٹھ جیسی علامات کا سامنا ہے تو آپ کو اس دوران گھریلو علاج آزمانے سے گریز کرنا چاہیے اور ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔ اس کے علاوہ آپ کو بعض اوقات کھانسی یا جھکنے میں درد، کھانا نگلنے میں تکلیف، یا کھانا کھانے کے فوراً بعد درد شروع ہونے جیسے مسائل بھی دیکھ سکتے ہیں، ایسی صورت میں آپ کو ڈاکٹر سے بھی رابطہ کرنا چاہیے۔
  • آپ کی علامات پر منحصر ہے، ڈاکٹر آپ کو کچھ ضروری ٹیسٹ کروانے کے لیے کہہ سکتا ہے، تاکہ پیٹ میں گانٹھ کی اصل وجہ معلوم کی جا سکے۔ اس صورت میں، وہ آپ کو ایکسرے، الٹراساؤنڈ، ایم آر آئی، سونوگرافی یا کچھ خون کے ٹیسٹ وغیرہ کا مشورہ دے سکتے ہیں۔
  • اگر ٹیسٹ کے بعد پتھری ہیماٹوما، ہرنیا، کینسر والی گانٹھ کی تشخیص ہو جائے تو ان بیماریوں میں گانٹھ کا علاج ماہر ڈاکٹر کے مشورے سے کرنا چاہیے۔ اس کا علاج دیسی اور ایلوپیتھی دونوں میں ممکن ہے۔ لیکن بعض اوقات اسے سرجری کی بھی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا پستے کھانے سے کولیسٹرول بڑھتا ہے؟

home-remedies-for-abdominal-lump-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اگر بیماروں کی طاقت اچھی ہو تو کینسر جیسی بیماریوں میں سوریہ نمسکار کے ساتھ ساتھ کیموتھراپی ایک ایسی تھیراپی ہے جو گانٹھ کو پگھلانے میں بہت مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کو صحیح خوراک اور صحت مند طرز زندگی پر بھی عمل کرنے کی ضرورت ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button