بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

کیا مون سون میں بال خشک ہوجاتے ہیں؟ اس طرح ہائیڈریٹ رکھیں، بالوں میں نئی ​​جان آئے گی۔

مانسون میں اکثر لوگ خشک بالوں کا شکار ہوتے ہیں۔ ، ایسی صورتحال میں بالوں کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے آپ کچھ ٹوٹکے آزما سکتے ہیں۔

ویسے تو اکثر لوگوں کو مون سون میں چپکنے والے یا تیل والے بالوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ لیکن خشک، بے جان  بال بھی کچھ لوگوں کو پریشان کرتے ہیں۔ خشک بال بال گرنے کا سبب بنتے ہیں۔ اس لیے ایسی صورتحال میں مون سون میں بالوں کو اضافی دیکھ بھال کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ کے بال مون سون میں خشک ہو گئے ہیں تو اسے ہائیڈریٹ کرنا ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ ہائیڈریٹنگ ہیئر ماسک، تیل بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ کون سے ہائیڈریٹنگ ماسک اور تیل بالوں پر لگایا جا سکتا ہے۔

بالوں پر تیل لگائیں.(apply oil on hair)

اپنے بالوں کو نرم اور ہموار رکھنے کے لیے ہفتے میں دو بار اپنی کھوپڑی کی مالش کریں۔ تیل لگانے سے بالوں کی پرورش ہوگی، اس سے بالوں میں نمی آئے گی اور جلد خشک نہیں ہوں گے۔ اس کے علاوہ بالوں میں تیل لگانے سے دوران خون بڑھتا ہے اور بال مضبوط ہوتے ہیں۔ اس کے لیے آپ زیتون، ناریل اور بادام کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ آپ تیل کو ہلکا سا گرم کریں، ہلکے ہاتھوں سے بالوں کی مالش کریں۔ دو گھنٹے بعد ہلکے شیمپو سے بال دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں-رات کے وقت یہ 5 بالوں کے ماسک لگائیں ، بال گھنے ، ریشمی اور چمکدار ہو جائیں گے۔

home-remedies-for-dry-hair-in-monsoon-in-Urdu

انڈے کے بالوں کا ماسک.(egg hair mask)

انڈے پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں اور بالوں کی پرورش کرتے ہیں۔ بالوں کو ہائیڈریٹ رکھنے کے لیے آپ انڈے کا ہیئر ماسک لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک انڈا لیں، اس میں 2 کھانے کے چمچ زیتون کا تیل ڈالیں۔ اب اس ہیئر ماسک کو بالوں پر لگائیں اور آدھے گھنٹے بعد سر کو عام پانی سے دھو لیں۔

ایلو ویرا ہیئر ماسک.(aloe vera hair mask)

ایلوویرا جلد کے لیے جتنا فائدہ مند ہے، بالوں کے لیے بھی اتنا ہی فائدہ مند ہے۔ یہ بالوں اور کھوپڑی کو گہرائی سے ہائیڈریٹ کرنے میں مدد کرتا ہے۔ خشک بالوں کی پرورش ایلو ویرا سے ہوتی ہے۔ بالوں پر لگانے کے لیے پتوں سے جیل کاٹ لیں۔ اب اس جیل کو اپنی کھوپڑی اور بالوں پر لگائیں۔ 15 منٹ بعد بالوں کو ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ ایلو ویرا بالوں کو ہائیڈریٹ کرنے کے ساتھ ساتھ بالوں کو چمکدار اور ریشمی بنائے گا۔ آپ ہفتے میں ایک بار ایلو ویرا ہیئر ماسک لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- آپ کے بال ، ناخن اور جلد مچھلی کے تیل سے بہت سے فوائد حاصل کرتے ہیں ، اس کے 8 استعمال جانیں۔

home-remedies-for-dry-hair-in-monsoon-in-Urdu

ایوکاڈو ہیئر ماسک.(avocado hair mask)

ایوکاڈو نہ صرف صحت بلکہ بالوں کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ یہ خشک بالوں کو موئسچرائز کرنے اور کنڈیشن کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اسے لگانے کے لیے ایوکاڈو کو پیس کر پیسٹ بنا لیں۔ اب اس پیسٹ میں تیل ڈال کر بالوں پر لگائیں۔ اس ماسک کو بالوں پر لگائیں اور آدھے گھنٹے بعد پانی سے دھو لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button