صحت مند غذا

یہ 5 گھریلو ٹوٹکے نیند سے اٹھنے کے بعد سر درد سے چھٹکارا پائیں گے۔

Home Remedies For Early Morning Headache: نیند سے اٹھنے کے بعد آپ کچھ گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے سر درد سے باآسانی چھٹکارا حاصل کر سکتے ہیں۔

Home Remedies For Early Morning Headache : اکثر جب ہم صبح اٹھتے ہیں. تو سر میں درد کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی کچھ لوگوں کو نیند سے بیدار ہونے کے. بعد سر درد کا مسئلہ بھی ہوتا ہے۔ کئی بار سردرد کا مسئلہ پیٹ میں گیس کی وجہ سے ہوتا ہے. زیادہ دیر تک ایک ہی پوزیشن میں سونا یا ٹھیک سے سو نہ پانا۔ لیکن بعض صورتوں میں یہ صحت کے مسئلے یا طبی حالت کی علامت بھی ہو سکتی ہے۔ اکثر یہ سر درد کافی شدید ہو سکتا ہے. جس کی وجہ سے لوگ دفتر، کالج یا باہر کہیں بھی چڑچڑا محسوس کر سکتے ہیں۔ لوگ اکثر صبح اٹھنے کے بعد پین کلرز کا سہارا لیتے ہیں لیکن اگر آپ کو بار بار سردرد کا مسئلہ ہو رہا ہے تو درد کش ادویات کا بار بار استعمال صحت کے لیے بہت نقصان دہ ثابت ہو سکتا ہے۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ نیند سے اٹھنے کے بعد سر درد سے نجات کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟

کیا آپ جانتے ہیں کہ چند گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے آپ نیند سے اٹھنے کے بعد سر درد سے باآسانی نجات حاصل کر سکتے ہیں؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! سر درد سے چھٹکارا پانے کے لیے بہت سے گھریلو ٹوٹکے ہیں۔ آیوروید کے ساتھ ساتھ، طبی سائنس بھی ان سر درد کے علاج کی حمایت کرتی ہے۔ اس مضمون میں بتایا گیا ہے کہ نیند سے اٹھنے کے بعد آپ کو سر میں درد کیوں ہوتا ہے. اور اس سے نجات کے 5 طریقے بتا رہے ہیں۔

نیند سے اٹھنے کے بعد سر میں درد کیوں ہوتا ہے؟(Why do I get a headache after getting up from sleep)

بہت سے لوگوں کو صبح کے وقت سر، آنکھوں، ناک اور کان کے گرد درد کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ یہ بہت سی وجوہات کی بنا پر ہو سکتا ہے۔ اس سے جسم میں خون کی کمی، بلڈ شوگر کا بے قابو ہونا، نیند کی خرابی جیسے بے خوابی، بے خوابی یا بے چین نیند، پانی کی کمی یا جسم میں پانی کی کمی وغیرہ جیسے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: شہد کا پانی پینے کے صحت کے لیے 5 لاجواب فوائد

صبح سویرے سر درد کا گھریلو علاج.(Home Remedies For Early Morning Headache)

1. ہربل چائے پیئے۔(Drink Herbal Tea)

سر درد سے نجات کے لیے لوگ چائے اور کافی پیتے ہیں. لیکن ان میں کیفین ہوتی ہے. اور صبح خالی پیٹ ان کا استعمال نقصان دہ ہے۔ دوسری جانب ہربل چائے جیسے سبز چائے، لیموں کی چائے، پودینے کی چائے، ادرک کی چائے وغیرہ سر درد میں قدرتی آرام فراہم کرنے میں زیادہ کارآمد ہیں۔

home-remedies-for-headache-after-waking-up-in-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. لیموں کا پانی شہد میں ملا کر پی لیں۔(Drink lemonade mixed with honey)

بہت سے لوگ ہینگ اوور سے نجات کے لیے صبح سویرے لیموں کا پانی پیتے ہیں، کیونکہ یہ تھکاوٹ اور سردرد سے نجات کے لیے ایک موثر علاج ہے۔ نیند سے اٹھنے کے بعد اس میں لیموں پانی اور شہد ملا کر پینے سے سردرد سے نجات کے ساتھ ساتھ دیگر بہت سے فوائد بھی حاصل ہوں گے۔

3. گرم غسل لیں۔(Take a Hot Shower)

گرم غسل کرنے سے تھکاوٹ دور ہوتی ہے اور دماغ پرسکون ہوتا ہے۔ یہ آپ کو تروتازہ محسوس کرتا ہے۔ یہ سر درد سے چھٹکارا پانے کا ایک آسان طریقہ بھی ہے۔

4. یوگا اور مراقبہ کریں۔(Do Yoga and Meditation)

گہرے سانس لینے، سانس لینے کی مشقیں، یوگا اور مراقبہ کرنے سے دماغ پرسکون ہوتا ہے اور آپ کو سکون ملتا ہے۔ اس سے آپ کو سر درد سے فوری آرام ملتا ہے۔

5. سر کی مالش کریں۔(Get a Head Massage)

سر درد سے نجات کے لیے سر میں کچھ دیر گرم تیل سے مالش کرنے سے بھی بہت آرام ملتا ہے۔ یہ سر درد کا قدیم ترین قدرتی اور موثر علاج ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آنکھوں میں جلن کیوں ہوتی ہے؟ اس کی وجوہات اور احتیاطی تدابیر جانیں۔

home-remedies-for-headache-after-waking-up-in-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ علاج عام طور پر جاگنے کے بعد سردرد سے نجات دلانے کے لیے بہت کارآمد ثابت ہوتے ہیں، لیکن اگر سر درد درد شقیقہ، سائنوس یا کسی طبی حالت کی وجہ سے ہو تو آپ کو ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button