صحت مند غذا

یہ 5 گھریلو ٹوٹکے صبح کے وقت ایڑی کے درد سے چھٹکارا پائیں گے۔

Home Remedies For Heel Pain: لوگ صبح کے وقت ایڑیوں کے درد سے بہت پریشان ہوتے ہیں، یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آپ کو ایڑی کے درد سے نجات دلانے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

Home Remedies For Heel Pain: اکثر جب ہم صبح اٹھتے ہیں تو ہمارے ٹخنے اکڑ جاتے ہیں. اور ان میں بہت درد محسوس ہوتا ہے۔ یہ مسئلہ سرد موسم میں زیادہ نظر آتا ہے۔ یوں تو ٹخنوں میں درد کا مسئلہ عام طور پر تھوڑے ہی عرصے میں دور ہو جاتا ہے. لیکن بعض صورتوں میں یہ مسئلہ ٹخنوں، پٹھوں اور جوڑوں وغیرہ. میں سوجن کی وجہ سے ہو سکتا ہے. جس کی وجہ سے یہ آپ کو طویل عرصے تک پریشان کر سکتا ہے۔ .

لیکن اچھی بات یہ ہے. کہ کچھ آسان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے آپ صبح کے وقت ایڑیوں کے درد کے مسئلے سے آسانی سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ ان سے سوزش کو دور کرکے دوران خون کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ بہت سے دوسرے فوائد بھی حاصل کیے جاسکتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو صبح کے وقت ٹخنوں میں درد کے لیے 5 گھریلو علاج بتا رہے ہیں.

صبح کے وقت ایڑیوں کے درد کا گھریلو علاج.(Home remedies for heel pain in the morning)

1. گرم پانی میں پھٹکری یا پتھری نمک ڈال کر پاؤں پر بیٹھ جائیں۔(Put alum or rock salt in hot water and sit on the feet)

پھٹکری اور پتھری نمک سوزش کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ اس لیے جب آپ نیم گرم پانی میں پاؤں رکھ کر بیٹھتے ہیں. تو یہ پٹھوں، ٹخنوں اور اعصاب کی اکڑن کو بھی دور کرتا ہے. اور درد میں آرام دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 5 گھریلو ٹوٹکے نیند سے اٹھنے کے بعد سر درد سے چھٹکارا پائیں گے۔

home-remedies-for-heel-pain-in-the-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. گرم تیل سے مالش کریں۔(Massage with hot oil)

گرم تیل سے مالش کرنے سے پٹھوں میں دوران خون بہتر ہوتا ہے اور گرمی ملتی ہے۔ یہ بند رگوں کو کھولنے اور ٹخنوں کو مضبوط بنانے میں بھی فائدہ مند ہے۔ گرم تیل یا گھی سے ٹخنوں کی مالش کرنے سے آپ کو جلد ہی درد سے نجات مل سکتی ہے۔

3. ہلدی کا پیسٹ لگائیں۔(Apply turmeric paste)

ہلدی میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، یہ سوزش سے لڑنے اور کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ آپ تیل میں ہلدی ملا کر ٹخنوں پر لگا سکتے ہیں۔ آپ چاہیں. تو اس میں گڑ بھی شامل کر سکتے ہیں۔ اس پیسٹ کو کچھ دیر لگانے کے بعد آپ کو درد میں آرام آنے لگے گا۔

4. ٹخنوں کو موئسچرائزڈ رکھیں.(Keep Ankles Moisturized)

انہیں ٹخنوں کے ٹوٹنے یا سخت ہونے کی وجہ سے بھی درد کا مسئلہ ہوتا ہے۔ اس لیے آپ کو چاہیے کہ ٹخنوں کو ہمیشہ موئسچرائزڈ رکھیں، تاکہ وہ ٹوٹ نہ جائیں اور نرم رہیں۔ اس لیے رات کو سونے سے پہلے ٹخنوں کو موئسچرائز کریں۔

5. تعلیم دینا.(Educate)

جرابیں سوجن کو کم کرنے اور درد کو کم کرنے کا ایک مؤثر طریقہ ہے. خاص طور پر گرم جرابیں۔ یہ آپ کو درد سے فوری نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناخن بڑھانے کے بعد ناخن کمزور ہو جاتے ہیں؟ ناخنوں کی دیکھ بھال کیسے کریں۔

home-remedies-for-heel-pain-in-the-morning-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے آپ صبح کے درد سے باآسانی چھٹکارا پا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کو اکثر درد کا یہ مسئلہ رہتا ہے تو ایسی حالت میں آپ کو ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button