صحت کا دیسی علاج

یہ 5 گھریلو ٹوٹکے کمر درد سے نجات دلائیں گے۔

Sciatic Nerve Pain In Back: کچھ گھریلو ٹوٹکے کمر کے اعصابی درد سے نجات دلانے میں بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں، اعصابی درد کے 5 علاج جانیں۔

کمر میں Sciatic Nerve Pain کا ​​گھریلو علاج: آج کل ہم میں سے اکثر اپنا زیادہ وقت کمپیوٹر، لیپ ٹاپ کی سکرین پر گزارتے ہیں۔ دفتر سے گھر تک گھنٹوں کرسی پر بیٹھ کر کام کرنا پڑتا ہے۔ زیادہ دیر تک ایک ہی پوزیشن میں بیٹھنے سے گردن سے کمر تک پٹھوں میں اکڑن. سوجن، درد اور درد جیسے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ ایک ہی پوزیشن میں بیٹھنا اور کوئی جسمانی سرگرمی نہ کرن.ا بھی آپ کی رگوں میں اکڑن اور سوجن کا باعث بنتا ہے۔ اس سے آپ کے کولہوں، کمر اور گردن میں درد ہوتا ہے۔ لوگ عام طور پر کمر کے اعصاب میں درد کے مسئلے کو سنجیدگی سے نہیں لیتے. اور اس سے چھٹکارا پانے کے لیے کچھ درد کش ادویات کا سہارا لیتے ہیں۔

لیکن درد کش ادویات کے زیادہ استعمال اور طویل عرصے تک اعصاب میں درد کو نظر انداز کرنے کی وجہ سے اعصاب میں رکاوٹ کا مسئلہ پیدا ہوسکتا ہے۔ جس سے بہت سے دوسرے سنگین نقصانات ہو سکتے ہیں۔ اب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کمر کے اعصابی درد سے نجات کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں؟ آئیے اس بارے میں ماہرین سے جانتے ہیں۔

پیٹھ کے اعصاب میں درد کا علاج کیا ہے – (peeth ki naso me dard ka ilaj)

 اعصابی درد کے دو طرح کے علاج ہیں، پہلا نان سرجیکل اور دوسرا سرجیکل۔ اس میں طبی انتظام کے ساتھ ساتھ فزیوتھراپی بھی شامل ہے۔ اگرچہ یہ علاج اس صورت میں دیے جاتے ہیں، لیکن اس کے لیے آپ کو ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے۔ لیکن اگر کمر میں اعصابی درد کا مسئلہ آپ کو کچھ دنوں سے پریشان کر رہا ہے اور اس کی وجہ اعصاب، مسلز میں اکڑن یا سوجن ہے تو آپ چند آسان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے درد سے باآسانی آرام حاصل کر سکتے ہیں۔ کمر کے اعصابی درد کے لیے یہ 5 گھریلو علاج (پیٹھ کی ناسو میں درد کے اوپر) ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: پھٹکڑی اور لیموں کے مرکب سے جلد اور بالوں کے یہ 5 مسائل دور ہوتے ہیں۔

اعصابی درد کا گھریلو علاج – (Peeth Ki Naso Me Dard Ka Gharelu Upchar)

1. پیچھے سے گردن تک اعصاب اور پٹھوں کو گرم کریں۔

2. اپنی کرنسی کو بہتر بنائیں۔ کرسی پر سیدھی حالت میں بیٹھیں اور زیادہ دیر بیٹھنے سے گریز کریں۔ کچھ دیر بعد جسمانی سرگرمیاں کرتے رہیں۔

3. یوگا کی مشق کریں۔ باقاعدگی سے کھینچنے کی مشقیں اور یوگا کی مشق اعصاب اور پٹھوں میں لچک اور نقل و حرکت میں اضافہ کرتی ہے۔ یہ درد کو دور کرنے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔

home-remedies-for-sciatic-nerve-pain-in-back-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

4. گرم تیل سے کمر سے گردن تک گرم تیل سے اچھی طرح مالش کریں۔ اس کے لیے آپ سرسوں کے تیل میں لہسن ڈال کر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

5. ایسی غذائیں کھائیں جو سوزش کو دور کرتی ہیں جیسے ہلدی، شہد وغیرہ۔ ان میں سوزش کی خصوصیات ہیں، جو سوزش سے لڑنے میں مدد کرتی ہیں. اس کے علاوہ ایسی غذائیں کھائیں جو خون کی گردش کو بڑھاتی ہیں، اس سے رگوں میں رکاوٹ پیدا نہیں ہوگی اور درد سے نجات ملے گی۔

یہ بھی پڑھیں: دودھ میں سونف اور چینی ملا کر کھانے سے آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

کمر میں Sciatic Nerve Pain کا ​​گھریلو علاج: اگر آپ کو ان علاجوں کی مدد سے آرام نہیں ملتا تو ایسی صورتحال میں آپ کو ڈاکٹر سے رابطہ کرنا چاہیے۔ تاکہ وہ آپ کا صحیح علاج کر سکے۔ لیکن درد کش ادویات کے زیادہ استعمال سے گریز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button