فیشن اور خوبصورتی

ہونٹوں کی ٹیننگ دور کرنے کے لیے یہ 5 انتہائی آسان گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

How to Lighten Dark Lips: اگر آپ بھی ہونٹوں کی ٹیننگ سے پریشان ہیں تو یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزما لیں۔ ٹیننگ کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ یہ ہونٹوں کو گلابی بھی کرے گا۔

How to Lighten Dark Lips: ہونٹوں پر ٹیننگ چہرے کی خوبصورتی کو کم کرتی ہے۔ ہونٹوں پر ٹیننگ کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں. جیسے زیادہ دیر تک دھوپ میں رہنا، خوراک کی کمی اور بڑھتی عمر کی وجہ سے ہونٹوں پر ٹیننگ بڑھ جاتی ہے۔ کئی بار ہونٹوں پر ٹیننگ اتنی بڑھ جاتی ہے کہ کالے ہونے کے ساتھ ساتھ ان پر خارش بھی پڑ جاتی ہے۔ سورج کی روشنی میں مسلسل رہنے کی وجہ سے پسینے. میں موجود تیزاب ہونٹوں کی نمی کو چھین کر انہیں ٹین بنا دیتا ہے۔ ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرنے کے لیے. آپ کئی بار پارلر جا چکے ہوں گے۔ لیکن بعض اوقات وقت کی کمی کی وجہ سے پارلر جانا ممکن نہیں ہوتا۔ ایسے میں آج ہم آپ کو کچھ ایسے ہی گھریلو ٹوٹکوں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں. جو ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرکے انہیں گلابی بنادیں گے۔ آئیے ان تجاویز کے بارے میں جانتے ہیں۔

لیموں کا رس.(Lemon juice)

لیموں کا رس جسم کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ لیکن اس سے ہونٹوں کی ٹیننگ کا علاج بھی آسانی سے کیا جا سکتا ہے۔ رات کو سونے سے پہلے لیموں کا رس 5 منٹ تک ہونٹوں پر لگا رہنے دیں۔ اس کے بعد ہونٹوں کو عام پانی سے دھو لیں۔ باقاعدگی سے ایسا کرنے سے ہونٹوں کی ٹیننگ دور ہو جائے گی۔ خیال رہے کہ ہونٹوں پر لیموں کا رس اتارنے کے بعد ہونٹوں پر موئسچرائزر ضرور استعمال کریں۔

home-remedies-to-clear-pigmentation-on-lips-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

شہد.(Honey)

شہد جسم کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ ہونٹوں کی ٹیننگ دور کرنے کے لیے ہونٹوں پر سونے سے پہلے تھوڑا سا شہد لے کر ہونٹوں پر لگائیں۔ شہد کو رات بھر ہونٹوں پر لگا رہنے دیں۔ صبح اٹھنے کے بعد ہونٹوں کو عام پانی سے دھو لیں۔ ایسا باقاعدگی سے کرنے سے ہونٹوں کی ٹیننگ دور ہونے کے ساتھ ساتھ ہونٹ بھی نرم ہو جائیں گے۔

چقندر اور گاجر کا رس.(Beet and Carrot Juice)

چقندر اور گاجر کا رس جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ ان دونوں کو ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ چقندر اور گاجر کا رس استعمال کرنے کے لیے دونوں کو پیس کر جوس نکال لیں۔ اس میں وٹامن ای کے کیپسول ڈالیں۔ اب اس مکسچر کو رات کو سونے سے پہلے ہونٹوں پر لگائیں اور سو جائیں اور صبح اٹھ کر عام پانی سے دھو لیں۔ یہ مرکب ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرنے اور ہونٹوں کو گلابی بنانے میں مدد دے گا۔

یہ بھی پڑھیں- چھوٹے اور پتلے ہونٹوں کو بڑا، گلابی اور دلکش بنانے کے لیے ان 6 ٹپس پر عمل کریں۔

ایلو ویرا جیل اور پوست کے بیج.(Aloe vera gel and poppy seeds)

ایلو ویرا جیل اور پوست کے بیجوں کو استعمال کرنے کے لیے دونوں کو ملا کر مکسچر بنا لیں۔ اب اس مکسچر سے ہونٹوں کو ہلکے ہاتھوں سے صاف کرنے کی کوشش کریں۔ اس کے بعد ہونٹوں کو عام پانی سے دھو لیں۔ اس کے بعد ہونٹوں پر اچھا موئسچرائزر استعمال کریں۔ یہ علاج ہونٹوں سے مردہ جلد کو دور کرنے کے ساتھ ٹیننگ کو دور کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوگا۔

کھیرے کا رس.(cucumber juice)

کھیرے کا رس ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرتا ہے اور ہونٹوں کو خشکی سے بھی بچاتا ہے۔ ہونٹوں پر کھیرے کا رس استعمال کرنے کے لیے کھیرے کے رس اور لیموں کے رس کا مکسچر بنائیں۔ اب اس مکسچر کو ہونٹوں پر لگائیں اور 5 منٹ بعد ہونٹوں کو عام پانی سے دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: ہونٹوں کا کالا پن دور کرنے کے لیے یہ 4 کریمیں گھر پر بنائیں، طریقہ اور فوائد جانیں۔

home-remedies-to-clear-pigmentation-on-lips-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اوپر بتائے گئے تمام علاج ہونٹوں کی ٹیننگ کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ ہونٹوں کو گلابی اور نرم بھی بناتے ہیں۔ لیکن خیال رہے کہ ہونٹوں پر لگانے سے پہلے پیچ ٹیسٹ کر لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button