صحت کا دیسی علاج

تھکاوٹ الرجی کی وجہ سے بھی ہوسکتی ہے، جانئے اس تھکاوٹ کو دور کرنے کے 5 گھریلو ٹوٹکے.

الرجی کی وجہ سے قوت مدافعت کمزور ہو جاتی ہے. اور انسان تھکاوٹ محسوس کرتا ہے۔ اگر آپ الرجی کے دوران تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں.تو آپ گھریلو علاج کی مدد سے اس پر قابو پا سکتے ہیں۔ الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ کو الرجک تھکاوٹ کہا جاتا ہے۔ الرجک تھکاوٹ کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے وجہ جان لیں.دوا اور علاج پر منحصر ہے.تھکاوٹ بھی دور ہوجاتی ہے۔ الرجک تھکاوٹ کا مسئلہ موسم کی تبدیلی کی وجہ سے زیادہ ہوتا ہے.اس موسم میں سردی، سردی وغیرہ کی وجہ سے تھکاوٹ محسوس ہوتی ہے۔ اس مضمون میں، ہم الرجی کی وجہ سے ہونے والی تھکاوٹ پر قابو پانے کے لیے 5 آسان گھریلو علاج پر بات کریں گے۔ 

home remedies to cure allergy fatigue in Urdu
(image source: freepik)

الرجی تھکاوٹ کیا ہے؟ (What is Allergy Fatigue)

بدلتے موسم کی وجہ سے الرجی کی وباء بڑھ گئی ہے۔ الرجی ناک بہنا، کھانسی، خارش یا جلن، اور چھینکوں کا سبب بن سکتی ہے۔ بہت سے لوگ الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ بھی محسوس کرتے ہیں، اسے الرجک تھکاوٹ کہا جاتا ہے۔ الرجک تھکاوٹ کا مطلب ہے الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ۔ بعض اوقات یہ تھکاوٹ اس قدر بڑھ جاتی ہے کہ آپ رات کو سکون سے سو نہیں پاتے۔

یہ بھی پڑھیں- کچی ہلدی کا پیسٹ لگانے سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے ، اس کی دیسی علاج خصوصیات اور فوائد جانیں

الرجی کی تھکاوٹ کو دور کرنے کے گھریلو علاج.

1. الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ دور کرنے کے لیے دار چینی.(Cinnamon)

الرجی کی وجہ سے ہونے والی تھکاوٹ کو دور کرنے کے لیے آپ دار چینی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ دار چینی کی خوشبو سے تھکاوٹ کا مسئلہ دور ہوتا ہے۔ آپ دار چینی کا پاؤڈر بنا کر چائے میں ملا کر کھا سکتے ہیں۔ اگر آپ تھکاوٹ محسوس کررہے ہیں تو کالی مرچ، ادرک، زیرہ، اجوائن کے بیج، لونگ، تریفلا اور دار چینی کا پاؤڈر ملا کر شہد کے ساتھ پیسٹ بنالیں اور اسے کھائیں، اس سے جسم میں توانائی برقرار رہے گی اور صحت بھی جلد بہتر ہوگی۔ آپ اس پیسٹ کو پانی میں ملا کر بھی کہوہ بنا سکتے ہیں اور پی سکتے ہیں، نزلہ زکام اور کھانسی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے یہ کہوہ فائدہ مند ہے۔

2. شہد الرجی کی وجہ سے ہونے والی تھکاوٹ کو دور کرتا ہے۔(Honey)

home remedies to cure allergy fatigue in Urdu
(image source: freepik)

شہد میں کاربوہائیڈریٹ کی اچھی مقدار ہوتی ہے، جو جسم کو توانائی دیتا ہے اور الرجی کا مسئلہ بھی دور کرتا ہے۔ آپ دودھ میں شہد ملا کر پی سکتے ہیں یا اسے ناشتے میں روٹی پر شہد لگا کر کھا سکتے ہیں، لیموں پانی میں شہد ملا کر صبح سویرے پینا بھی فائدہ مند ہے۔ آپ جئی کے ساتھ شہد ملا کر بھی کھا سکتے ہیں۔ شہد کو الرجی دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے، اگر جلد میں الرجی ہو تو اس جگہ پر شہد لگا سکتے ہیں، اس سے کوئی سائیڈ ایفیکٹ نہیں ہوگا۔ کوشش کریں کہ آپ فارم سے قدرتی شہد حاصل کریں۔

3. الرجی روزمیری تیل کی وجہ سے تھکاوٹ کو دور کریں۔(Rosemary oil)

روزمیری کا تیل تھکاوٹ کو دور کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔ روزمیری کے تیل کے فوائد تو بہت ہیں لیکن اس کا استعمال دماغی تناؤ کے مسئلے پر بھی قابو پانے کے لیے کیا جاتا ہے۔ روزمیری کے تیل کے استعمال سے الرجی بھی دور ہوتی ہے۔ اگر آپ کو الرجی ہے تو آپ ڈاکٹر کے مشورے پر روزمیری کے تیل کو دوسرے کیریئر آئل کے ساتھ ملا سکتے ہیں۔ روزمیری کا تیل استعمال کرنے کے لیے آپ روزمیری کے تیل کو ڈفیوزر میں ڈال کر کمرے کو پرفیوم کر سکتے ہیں یا نہانے کے پانی میں روزمیری کا تیل ملا کر نہا سکتے ہیں۔

4. الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ دور کرنے کے لیے ہلدی. (Turmeric)

home remedies to cure allergy fatigue in Urdu
(image source: freepik)

ہلدی میں کرکیومین کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے جس کی وجہ سے کرونک فیٹیگ سنڈروم جیسے مسائل دور ہوتے ہیں۔ الرجی کی وجہ سے ہونے والی تھکاوٹ کو دور کرنے کے لیے آپ ہلدی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ہلدی کے استعمال سے الرجی بھی ٹھیک ہوتی ہے اور آپ کی قوت مدافعت میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ ہلدی کو خوراک میں شامل کرنے کے لیے آپ ہلدی والا دودھ پی سکتے ہیں، ہلدی والا دودھ ناشتے میں یا رات کو سونے سے پہلے پی سکتے ہیں۔ اگر آپ الرجی کی وجہ سے تھکے ہوئے ہیں تو آپ کھجور بھی کھا سکتے ہیں۔ ہلدی کے دودھ میں کھجور کا پیسٹ بنالیں اور اسے روزانہ ڈالیں تو آپ جلد صحت یاب ہوجائیں گے۔

5۔اگر آپ الرجی کی وجہ سے تھکے ہوئے ہیں تو لہسن کا استعمال کریں۔ (Garlic)

الرجی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے آپ لہسن کا استعمال کر سکتے ہیں۔ لہسن کا استعمال سردی کو ٹھیک کرتا ہے اور تھکاوٹ کو بھی دور کرتا ہے۔ لہسن میں اینٹی آکسیڈنٹ quercitin پایا جاتا ہے جو کہ الرجی کو دور کرتا ہے۔ لہسن کھانے کے لیے آپ لہسن کو اچار کی شکل میں کھا سکتے ہیں لیکن اس میں زیادہ مصالحے استعمال نہ کریں۔ لہسن کو خشک کرنے کے بعد آپ اس کا پاؤڈر بنا کر ایک چمچ پانی کے ساتھ کھا سکتے ہیں یا لہسن کے لونگ کو سلاد میں شامل کر کے بھی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں-  اجوائن کا پیسٹ ان 5 مسائل سے راحت دیتا ہے جیسے اپھارہ اور پیٹ پھولنا ،وغیرہ

اگر آپ کو الرجی ہے تو ان باتوں کو ذہن میں رکھیں.

الرجی کے دوران تھکاوٹ دور کرنے کے لیے ان باتوں کا خیال رکھیں-

  • اگر آپ الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ محسوس کررہے ہیں تو آپ کو سبز پتوں والی سبزیوں کا استعمال کرنا چاہیے۔
  • الرجی کو دور کرنے کے لیے آپ کو زیادہ سے زیادہ پانی پینا چاہیے۔
  • اگر آپ کو الرجی ہے تو باہر کی ہوا اور آلودگی سے خود کو دور رکھیں، تو آپ جلد صحت یاب ہو جائیں گے۔
  • اگر آپ الرجی کے دوران تھکاوٹ محسوس کر رہے ہیں، تو آپ کو اس دوران زیادہ تلی ہوئی چیزیں کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔
  • الرجی کے دوران اپنے درجہ حرارت کا خیال رکھیں، بہت سرد یا گرم درجہ حرارت میں اچانک آنے سے بچیں۔
  • اگر آپ کو الرجی ہے تو ڈاکٹر سے پوچھ کر وقت پر دوائیں لیتے رہیں، الرجی کے مسئلے سے بچنے کے لیے آپ خود ہی دوا نہ لیں۔

الرجی کی وجہ سے تھکاوٹ دور کرنے کے لیے سب سے پہلے آپ کو معلوم کرنا چاہیے کہ آپ کو الرجی کی وجہ کیا ہے، الرجی کا علاج کرنے سے تھکاوٹ بھی خود ہی دور ہو جائے گی۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button