دیگر بیماریاں

سردی اور کھانسی سے نجات کے لیے یہ 5 موثر گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

Cold Cough: زکام اور کھانسی کی صورت میں آپ کچھ موثر گھریلو علاج کی مدد لے سکتے ہیں۔ آئیے ان گھریلو علاج کے بارے میں جانتے ہیں-

بدلتے موسم کے ساتھ ساتھ بہت سے مسائل جنم لیتے ہیں۔ ان مسائل میں نزلہ اور کھانسی کا مسئلہ بھی شامل ہے۔ نزلہ اور کھانسی کا مسئلہ ہو تو سر میں بہت درد ہوتا ہے۔ ان مسائل کو کم کرنے کے لیے آپ مختلف گھریلو ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں۔ ان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد سے آپ سردی اور کھانسی سے نجات حاصل کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپ کو کئی دیگر مسائل سے بھی نجات مل سکتی ہے۔ آج اس آرٹیکل میں ہم آپ کو نزلہ اور کھانسی کے گھریلو علاج کے بارے میں بتائیں گے۔ آئیے جانتے ہیں نزلہ اور کھانسی کے گھریلو علاج کیا ہیں؟

نزلہ اور کھانسی کے گھریلو علاج کیا ہیں؟(What are the home remedies for cold and cough)

نزلہ اور کھانسی کے بہت سے گھریلو علاج دستیاب ہیں۔ آئیے کچھ موثر گھریلو علاج کے بارے میں جانتے ہیں-

ادرک کی چائے.(ginger tea)

سردیوں میں کھانسی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ ادرک کی چائے لے سکتے ہیں۔ ادرک کی چائے پینے سے آپ کے گلے کو گرمی ملتی ہے، جو کھانسی کی تکلیف کو کم کر سکتی ہے۔ اس کے علاوہ ادرک میں موجود اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات سردی اور کھانسی سے نجات دلانے میں کارگر ثابت ہوسکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں – نزلہ و زکام سے فوری نجات کے لیے بھاپ لیتے وقت یہ 5 چیزیں پانی میں ملالیں۔

home-remedies-to-cure-cold-cough-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

آملہ فائدہ مند ہے۔(Amla is beneficial)

آملہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ وٹامن سی سے بھرپور ہوتا ہے جو خون کی گردش کو بہتر بنا سکتا ہے۔ اس کے استعمال سے زکام اور کھانسی کا مسئلہ کم ہوتا ہے۔

ہلدی کا دودھ.(Turmeric milk)

نزلہ اور کھانسی کے مسئلے سے نجات کے لیے ہلدی والا دودھ پی لیں۔ اس سے گلے کو آرام ملتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ جسم کی قوت مدافعت کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ اگر سردیوں میں آپ کی پریشانی بڑھ جاتی ہے تو روزانہ 1 گلاس ہلدی والا دودھ پئیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

تلسی ایک علاج ہے۔(Tulsi is panacea)

تلسی کو کھانسی کی دوا کے طور پر استعمال کیا جاسکتا ہے۔ تلسی کے پتوں کا رس کھانسی اور زکام کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ تلسی کے پتے سردیوں میں پیش آنے والے دیگر مسائل کو کم کرنے میں بھی فائدہ مند ہیں۔

سیب کا سرکہ.(Apple vinegar)

کھانسی کے مسئلے کی صورت میں سیب کا سرکہ آپ کی صحت کے لیے بہت مفید ہے۔ سیب کا سرکہ گلے کی سوزش، نزلہ اور کھانسی کی تکلیف کو کم کر سکتا ہے۔ اس کے لیے سیب کا سرکہ 1 گلاس نیم گرم پانی میں ملا کر پی لیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

یہ بھی پڑھیں – گلے کے انفیکشن کا گھریلو علاج شہد ہے، جانئے اسے کیسے استعمال کریں۔

home-remedies-to-cure-cold-cough-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

سردیوں کے دنوں کی تکلیف کو کم کرنے کے لیے آپ یہ گھریلو ٹوٹکے آزما سکتے ہیں۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کا مسئلہ بہت زیادہ بڑھ رہا ہے. تو اس صورت حال میں کسی ماہر سے ضرور رجوع کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button