خواتین کی صحت

حمل کے دوران سر میں شدید درد ہوتا ہے تو یہ 5 گھریلو ٹوٹکے اپنائیں

حمل میں سر درد کا مسئلہ کئی وجوہات کی بنا پر ہوسکتا ہے، اگر آپ کو بھی اکثر سر درد رہتا ہے تو آپ ان گھریلو علاج کو اپنا سکتے ہیں۔

حمل میں سردرد کا مسئلہ ہارمونز کی بڑھتی ہوئی سطح کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے. ہارمونز میں اضافے کی وجہ سے بھی سر درد کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ حمل میں سردرد کا مسئلہ تناؤ کی وجہ سے بھی ہو سکتا ہے. اگر آپ کو پہلے سے ہی بے خوابی کا مسئلہ ہے. تو حمل کے دوران سردرد آپ کو زیادہ پریشان کر سکتا ہے۔ حمل میں دوائیوں کے برے اثر کی وجہ سے بھی سردرد کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ حمل میں ہائی بی پی کی وجہ سے سر درد کا مسئلہ بھی ہو سکتا ہے. جس سے بچنے کے لیے آپ کچھ آسان گھریلو ٹوٹکے اپنا سکتے ہیں۔

1۔ حمل کے دوران سر درد کو دور کرنے کے لیے تلسی کا استعمال.(Use of tulsi to cure headache during pregnancy)

سر درد کا مسئلہ بھی تلسی کی مدد سے دور ہو جاتا ہے۔ آپ تلسی کے استعمال سے حمل میں سر درد کے مسئلے کا علاج کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے سر میں درد ہے تو تلسی کے پتے لیں یا آپ تلسی کی چائے بھی لے سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ تلسی کے چند قطرے گرم پانی میں ڈال کر اس پانی سے بھاپ لیں تو سر درد کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔ اس کے علاوہ تلسی کے پتوں کا پیسٹ بھی بنا کر سر پر لگائیں، اس سے سر درد کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  حمل میں بلڈ پریشر بڑھنے پر یہ 4 علامات نظر آتی ہیں. جانیں اس سے بچاؤ کا طریقہ

headache

2. سر درد کے علاج کے لیے صندل کی لکڑی کا استعمال.(Use of sandalwood to cure headache)

اگر آپ حمل کے دوران سر میں درد محسوس کر رہے ہیں تو آپ صندل کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ صندل کی لکڑی کے استعمال سے آپ سر درد کے مسئلے کو دور کرسکتے ہیں۔ صندل کی لکڑی کو پیس کر پیسٹ بنالیں اور سر پر لگائیں، صندل کا اثر ٹھنڈا ہوتا ہے، یہ سر درد کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ آپ صندل کی لکڑی سے بنا ضروری تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

3. سر درد کو دور کرنے کے لیے ادرک کا استعمال.(Use of ginger to cure headache)

سر درد کے مسئلے سے نجات کے لیے آپ ادرک کا استعمال بھی کر سکتے ہیں۔ ادرک سر درد کے مسئلے کو دور کرتی ہے، اگرچہ کچھ لوگ حمل میں ادرک کا استعمال نہ کرنے کا مشورہ دیتے ہیں کیونکہ ادرک کا اثر گرم ہوتا ہے لیکن اگر یہ ضروری نہیں کہ آپ اپنی خوراک میں ادرک کو شامل کریں تو آپ اسے سر پر لگا سکتے ہیں۔ اسے یا آپ گرم پانی میں ادرک کا رس ملا کر بھاپ لیں، اس سے سر درد کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  انجیر کھانے سے خواتین کی یہ 5 پریشانیاں دور ہو جاتی ہیں، جانئے ان کا استعمال کیسے کریں۔

4. سر درد کو دور کرنے کے لیے دونی کا استعمال.(Use of rosemary to cure headache)

سر درد کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ روزمیری کا تیل بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ روزمیری کے تیل کو کیرئیر آئل میں ملا کر سر پر لگائیں تو سردرد کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ آپ روزمیری کی ہربل چائے بھی بنا کر پی سکتے ہیں۔ روزمیری چائے صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے اور آپ اسے دن میں دو سے تین بار بغیر کسی نقصان کے پی سکتے ہیں۔

home remedies to cure pregnancy headaches in Urdu

5. دوران حمل سر درد کو دور کرنے کے لیے لونگ کا استعمال.(Use of clove to cure headache during pregnancy)

آپ حمل کے دوران سر درد کو دور کرنے کے لیے لونگ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ سر درد کی صورت میں لونگ کو کچل کر رومال میں رکھ لیں، لونگ کی خوشبو سر درد کو دور کرنے کے لیے اروما تھراپی میں بھی استعمال ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ آپ لونگ کے تیل کو کسی دوسرے کیرئیر آئل میں ملا کر سر میں مساج کر سکتے ہیں، اس سے سر درد کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔

سردرد کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے آپ ان آسان تدابیر کا سہارا لے سکتے ہیں لیکن اگر ان سے بھی سر درد میں آرام نہیں آتا تو آپ کو فوری طور پر ڈاکٹر کی مدد لینی چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort