بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

سردیوں میں خشکی کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے، اس سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے اپنائیں

Home Remedies To Get Rid Of Dandruff In Winter: سردیوں میں خشکی کے مسئلے سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے کریں۔

Home Remedies To Get Rid Of Dandruff In Winter: سردی آتے ہی خشکی کا مسئلہ شروع ہو جاتا ہے۔ بالوں میں خشکی کے مسئلے کی وجہ سے بال تیزی سے گرنے لگتے ہیں. اور بال بھی خشک ہو جاتے ہیں۔ خشکی کی وجہ سے بہت سی لڑکیاں اپنے پسندیدہ ہیئر اسٹائل بنانے سے بھی کتراتی ہیں۔ سردیوں میں خشکی کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے. کیونکہ اس وقت ہوا میں خشکی ہوتی ہے. جو کہ سر کی جلد میں موجود نمی کو چھین لیتی ہے. اور اس وقت اسکارف اور ٹوپی لگانے سے سر کو مناسب ہوا نہیں ملتی۔ جس سے سر میں خشکی بڑھ جاتی ہے۔ ایسے میں اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے بہت سے لوگ کیمیکل سے بھرپور مصنوعات کا زیادہ استعمال شروع کر دیتے ہیں۔ ان مصنوعات کا زیادہ استعمال بالوں کو نقصان پہنچاتا ہے اور ان کے استعمال سے کئی گنا خشکی کم نہیں ہوتی۔ ایسے میں سردیوں میں خشکی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے ان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد لی جا سکتی ہے۔ ان گھریلو ٹوٹکوں سے خشکی کا مسئلہ دور ہو جائے گا اور بال بھی مضبوط، چمکدار ہو جائیں گے۔ آئیے ان گھریلو علاج کے بارے میں جانتے ہیں۔

سیب کا سرکہ.(Apple vinegar)

سیب کا سرکہ بالوں میں خشکی کے مسئلے کو آسانی سے دور کرتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ایک اسپرے بوتل میں ایک کپ پانی اور آدھا کپ سرکہ ملا لیں۔ اب اس مکسچر کو رات کو سونے سے پہلے بالوں میں چھڑکیں۔ صبح اٹھ کر اپنے بالوں کو شیمپو کریں۔ ایسا کرنے سے خشکی کا مسئلہ دور ہو جائے گا اور بال بھی مضبوط ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں- بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے میتھی کے بیجوں کو ان 3 طریقوں سے لگائیں۔

home-remedies-to-get-rid-of-dandruff-in-winter-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

لیموں کا رس.(Lemon juice)

لیموں کا رس جسم کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے خشکی کا مسئلہ آسانی سے دور کیا جا سکتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ایک لیموں کا رس نیم گرم ناریل کے تیل یا سرسوں کے تیل میں ملا دیں۔ اب اس مکسچر کو سر کی جلد پر ہلکے ہاتھوں سے مساج کریں۔ بالوں کو 2 سے 3 گھنٹے بعد شیمپو سے دھو لیں۔ لیکن خیال رہے کہ بالوں میں لیموں کا رس ضرورت سے زیادہ استعمال نہ کریں۔

ایلو ویرا.(Aloe vera)

دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ایلوویرا جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں موجود اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی وائرل خصوصیات خشکی کے مسئلے کو آسانی سے دور کرتی ہیں۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ایلو ویرا جیل نکال کر سر کی جلد پر لگائیں اور 15 سے 20 منٹ بعد بالوں کو دھو لیں۔ ایسا کرنے سے بالوں کو چمکدار بنانے کے ساتھ خشکی بھی دور ہو جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں- یہ 8 ٹوٹکے نوجوان لڑکوں میں بالوں کو گرنے سے روکنے کے لیے کارآمد ثابت ہوں گے، بال مضبوط ہوں گے۔

ناریل کے تیل میں کافور.(camphor in coconut oilAloe vera)

ناریل کے تیل میں کافور ملا کر لگانے سے خشکی کا مسئلہ آسانی سے دور ہو جاتا ہے۔ اسے استعمال کرنے کے لیے ناریل کے تیل کو ہلکا سا گرم کر لیں۔ اس کے بعد اس میں کافور ملا کر مکسچر بنا لیں۔ اب اس مکسچر کو بالوں کی جڑوں میں لگائیں اور 30 ​​منٹ تک رکھ دیں۔ اس کے بعد بالوں کو شیمپو کریں۔ ایسا کرنے سے خشکی دور ہو جائے گی۔

home-remedies-to-get-rid-of-dandruff-in-winter-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

نیم کا درخت.(Neem tree)

نیم کے پتے خوبیوں سے بھرپور ہوتے ہیں۔ خشکی کے مسئلے کو دور کرنے کے لیے نیم کے پتوں کو پانی میں اچھی طرح ابالیں۔ جب پانی کا رنگ ابر آلود ہو جائے تو اس پانی کو اسپرے بوتل میں بھر لیں۔ اب اس پانی کو رات کو سونے سے پہلے بالوں میں لگائیں۔ صبح اٹھنے کے بعد بالوں کو شیمپو کریں۔ ایسا کرنے سے خشکی کا مسئلہ آسانی سے دور ہو جائے گا۔

خشکی کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے ان گھریلو ٹوٹکوں کی مدد لی جا سکتی ہے۔ لیکن خیال رہے کہ اگر آپ نے اپنے بالوں کا کوئی علاج کرایا ہے تو بالوں کے ماہر سے پوچھ کر ہی استعمال کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button